2020-04-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nu har Sami ett val, går han med Jassa o dem o snackar skit som fan o ska sluta umgås med det andra gänger så kan jag lova att det kommer gynna Lennie mot Sami rätt mycket tyvärr!

fast nu i sovrummet så gör ju sami exakt som lennie brukar göra han deltar inte i samtalet han är bara där och lyssnar. sami förlorar kanske mest 10 pers på detta samis riktiga fand kommer alltid backa honom även om han skulle sätta den största kniven i ryggen på julia
2020-04-10, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De borde inte ha någon diskussion med Mergim när de är så här hetsiga.

Det är ju hela Alex plan. Att få Mergim att gå över gränsen så att han tappar röster hos tittarna och folket i huset. Han är den största ormen. "Jag vill trycka på allas knappar ikväll" -Alex 30+
2020-04-10, 12:59
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast nu i sovrummet så gör ju sami exakt som lennie brukar göra han deltar inte i samtalet han är bara där och lyssnar. sami förlorar kanske mest 10 pers på detta samis riktiga fand kommer alltid backa honom även om han skulle sätta den största kniven i ryggen på julia

Men Sami är delaktig o pratar, Lennie sitter bara tyst.

Menar nu om de ska "frysa" ut det andra gänget o inte umgås med dem, om Sami hakar på det.
2020-04-10, 13:01
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Just det. Så det är onödigt att FB jiddrar om vem som är mest falsk eller mest reko. Till syvens och sist har alla fallit. Nu är det spelet som gäller helt enkelt. Minst/mest fulspel.
2020-04-10, 13:02
Medlem
foxieroxies avatar
Alltså nu måste jag ju vara hemma ikväll. Det är inte alls lika roligt att lyssna när man inte kan kommentera på FB. Frustrerande

Amis nya nick: Advokaten.
2020-04-10, 13:02
Medlem
htsolna08s avatar
Skulle både vilja ha ut Jasse och Alex. Båda är extremt falska..

Kommer rösta kvar Julia. så någon av de andra åker..
2020-04-10, 13:03
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De pratar om att inte umgås med det rosa rummet längre

Snälla, Sami kommer förlora mot Lennie i finalen om han är med det här gänget om det kommer se ut så här i en månad som det har sett ut i denna veckan.

De är sååå fruktansvärt bittra.

Jag tror du har rätt här, mina största sympatier börjar mer och mer gå från Sami till Lennie.
Det enda rätta vore om Sami ställde sig helt utanför allt packtande och bara softa och försökte hitta annat att fördriva tiden med resten av tiden i huset….
Medlem
Lord2Moynes avatar
Har tittat väldigt sparsamt i protest sedan havsmonstret från Lilla Essingen räddades kvar i den riggade röstningen och varit avstängd härifrån ett tag så vem ska man rädda kvar på måndag om man vill åstadkomma så mycket olustkänslor för fetbulan Amilia så möjligt?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De är så jävla bittra över att ha blivit utmanövrerade.

Ja, med all rätt. Julia och Jass har visat klart och tydligt att de inte är några starka spelare. De fattar inte att spelet måste spelas slugt. De är inte smarta nog helt enkelt.

Alex däremot, han fattade exakt hur de borde ha röstat. Alex förordade hela tiden att alla i gula borde rösta ut 1) Amilia och 2) Mergim. Han var fullständigt tydlig med att Amilia är huvudkontoret inne i rosa, hon bestämmer rosas strategi. Alex hade rätt.
2020-04-10, 13:04
Medlem
__Alez__s avatar
Ser hellre att det finns 1-2 immuniteter resten hänger löst.
2020-04-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag tror du har rätt här, mina största sympatier börjar mer och mer gå från Sami till Lennie.
Det enda rätta vore om Sami ställde sig helt utanför allt packtande och bara softa och försökte hitta annat att fördriva tiden med resten av tiden i huset….

Skulle du fortsätta titta på programmet om Lennie och folk som är lika honom bara var kvar?
2020-04-10, 13:05
Avslutad
Herregud Alex fuckar även för Sami nu. Hur han får honom på helt dumma planer.

Retards. Haha Alex måste ut han kommer fucka totalt asså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in