2020-04-10, 13:06
Medlem
skillemandinkis avatar
Jaha ännu en fredag där mami låser in in sig i sovrummet och skriker till barnen - mamma är inte hemma ikväll!! fråga pappa om de är nåt ...!!! nej popcornen är slut !!!
BAAM ikväll hoppas jag på kaos 🍿
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
För någon vecka sedan så hade de en uppgift där de kryssade varandra en efter en och vi fick rösta på en av två som kunde få immunitet.

1. Mergim hade sagt att det stod mellan Alex och Sami som han skulle kryssa.
2. Alex hade frågat Mergim om varför han inte valde Sami.
3. Mergim sa att han hade kommit närmare Sami än Alex.

Om jag förstår det rätt så flippade Alex om det denna morgon och han påstår att han aldrig hade frågat Mergim om varför han inte valde Sami istället. Vilket är falskt enligt tittarna i tråden och Mergim har rätt i den incidenten.

Även om Mergim spred en lögn så har Alex varit ännu falskare emot Sami.

*Häromdagen pratade han med Martin och Jasmine att han kunde tänka sig sätta Sami mot Amilia.

*Han låtsas även spela med Sami och Julia när han egentligen röstar med Martin & Jasmine. Det verkar som han röstade igår på Julia. Vi får se ikväll.
+1
Jag ogillar Kongo mer än Mergim. Tycker han är sjukt patetisk just nu.
Nu ska det bli bråk ikväll det ser man fram emot! Men tråkigt de kommer knäcka stackars Frida.
Jassa har tappat sin fasad helt, Alex också. Nu smider de ihop planer om att skapa stort bråk och ”droppa bomb” framför Frida. Tror dock Amilia kommer köra över dem verbalt.
Medlem
htsolna08s avatar
Kommer iaf bli en jävligt rolig fest ikväll
2020-04-10, 13:07
Medlem
riskns avatar
Jag hatar hur de pratar om när de ska manipulera Frida ikväll på sanning & konsekvens.

Sami säger han ska trösta henne och förklara läget.

Hon kommer säkert gråta. Vad spelar det för roll om hon är en spelpjäs åt rosa istället för gul? Så mycket fulspel.
Medlem
Min syn på ”Alexgate”

Det började inatt när Jasse avslöjade för gula rummet att hon, Alex och Martin är ett team. Sami och Julia hann aldrig uppfatta det Jassa sa men man såg hur Alex ögon vidgades i rädsla. Ganska snart efter detta började Alex i aggressiva toner snacka ner Mergim och det som Jassa varit nära att avslöja försvann som om det aldrig sagts.

Alex är livrädd att Sami ska förstå var hans lojalitet egentligen ligger, nu kör han på för fullt för att övertyga Sami att han gör vad som helst för honom.

Hoppas att någon av frågorna till Alex imorgon kan ge Sami en hint om Alex fula spel.

Jag är inget fan av rosa rummet men i det här fallet är det faktiskt bara Alex som ljuger runt, allt för att rädda sitt eget skinn.
Medlem
__Alez__s avatar
Undra om gula rummet viker ner sig även nästa vecka om Alex åker.

Åker inte någon från pinkroom nästa vecka är det sinnes.
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Har tittat väldigt sparsamt i protest sedan havsmonstret från Lilla Essingen räddades kvar i den riggade röstningen och varit avstängd härifrån ett tag så vem ska man rädda kvar på måndag om man vill åstadkomma så mycket olustkänslor för fetbulan Amilia så möjligt?

Samma här. Har max tittat 2h totalt sedan det skedde.

Du ska rösta kvar Alex om du vill önska henne allt ont. Därav ska jag också rösta kvar Alex.
2020-04-10, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De pratar om att inte umgås med det rosa rummet längre

Snälla, Sami kommer förlora mot Lennie i finalen om han är med det här gänget om det kommer se ut så här i en månad som det har sett ut i denna veckan.

De är sååå fruktansvärt bittra.
Sami drar sig själv långt ned i skitet nu när han går med på direkt mobbning mot rosa rummet. Det kommer INTE gå hem hos tittarna runt om. För fan Sami BACKA UT från rummet, gå inte på Kongo och Skrik-Jassas taktik! De har inte högre IQ än 15 tillsammans.
Medlem
icons avatar
ujuj, mitt abonnemang verkar ta slut sista dramakvällen om de följer sina planer.

Hänger Sami med i att bete sig illa mot rosa rummet gör det mig noll att inte ha liven fr.o.m imorgon.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Herregud Alex fuckar även för Sami nu. Hur han får honom på helt dumma planer.

Retards. Haha Alex måste ut han kommer fucka totalt asså

Alex har fanimej räddat den här värdelösa påsken för mig! Han kommer att ställa till kaos nu. Det blir superbra tv tack vare honom. Förhoppningsvis väntar nu oförglömliga BB-moment idag, ikväll och imorgon.

Heja Kongo, säger jag! Kör på och förnedra blåvalen och hennes två fjolliga mesar till boyfriends.
2020-04-10, 13:09
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hoppas att någon av frågorna till Alex imorgon kan ge Sami en hint om Alex fula spel.
Han fick väl en fråga förra gången om hans dubbelspel? Hoppas han får det igen.
2020-04-10, 13:10
Medlem
Alex drar ner sami jävligt lågt, han förlorar fler o fler röster mot Lennie just nu. Skicka ut Alex för samis eget bästa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in