De pratar om att inte umgås med det rosa rummet längre
Snälla, Sami kommer förlora mot Lennie i finalen om han är med det här gänget om det kommer se ut så här i en månad som det har sett ut i denna veckan.
Snälla, Sami kommer förlora mot Lennie i finalen om han är med det här gänget om det kommer se ut så här i en månad som det har sett ut i denna veckan.
De är sååå fruktansvärt bittra.
Det är nog det som irriterar mig allra mest med Alex fanskapet nu. Han drar ner Sami i skiten.
De är sååå fruktansvärt bittra.
Då är svenskar verkligen världens dummaste folk som låter tråkiga stasi-Lennie vinna. Fast Lennie är ju din favorit sen start så dig tar man inte seriöst.
Nu har Sami ett val, går han med Jassa o dem o snackar skit som fan o ska sluta umgås med det andra gänger så kan jag lova att det kommer gynna Lennie mot Sami rätt mycket tyvärr!
Säga vad man vill om Alex, men han hade helt rätt taktik inför finalspelet och nomineringarna.
Hade gula rummet lyssnat på Alex röstningsplan så hade varken Julia eller Jass suttit nominerade nu. Alex förordade hela tiden att de alla skulle rösta på Amilia och Mergim. Punkt slut.
Nu har Sami ett val, går han med Jassa o dem o snackar skit som fan o ska sluta umgås med det andra gänger så kan jag lova att det kommer gynna Lennie mot Sami rätt mycket tyvärr!
Då kommer det för visso bli enklare att stänga av Big Brother för gott denna säsong och att inte slänga bort pengar på det. Så kan jag äntligen ta dom där skogspromenaderna.