2020-04-10, 12:38
Medlem
Där håller jag med Julia i att Amilia faktiskt är rätt rolig. Det är bara när hon pratar om spelet hon blir en vidrig kossa. Glömmer aldrig när hon och Sami satt ihop, det var bra TV!
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Varför ska de försöka fjäska för Frida ikväll när de ändå vill ha ut henne och pratar skitsnack om henne? Äckliga jävlar. Spel och spel, men det finns gränser.

Då de tappar en av de i gula så vill de nog ha Fridas röster emlt Amilia.

En jävla röra. Sami är rätt less på detta, den enda jag ser värdig 1 mille.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Håller med 👍

Nej Alex ska ut på måndag
2020-04-10, 12:39
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag läser vad du har skrivit om och om igen men fattar inte vad det står. Hahaha Förvirrad
Hahaha, det handlar om dagen då de fick kryssa varandra i uppdragsrummet. Mergim kryssade Alex, Alex ifrågasatte varför han inte kryssade Sami i stället. Mergim svarade Alex att han har kommit närmare Sami.

Tydligen hade Mergim berättat det här vidare till Sami, och det provocerar Alex. Antingen minns han inte att han ifrågasatte Mergim, eller så har han fått för sig att Mergim sagt att Alex sagt något mer till Sami, eller eller eller..
2020-04-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
My top 3

Högst upp Mergim
Sen Lennie
Till sist Sami, slutar han fisa kan han bli tvåa

På måndag röstar jag Alex ...... ut

Hur många röstar Alex UT
2020-04-10, 12:40
Medlem
Citat:
My top 3

Högst upp Mergim
Sen Lennie
Till sist Sami, slutar han fisa kan han bli tvåa

På måndag röstar jag Alex ...... ut

Sami har ju dragit ner ordentligt på avgaserna ändå
2020-04-10, 12:41
Medlem
xrlpyts avatar
Alex babblar på om samma sak om och om igen.

Julia: - Mm.. mm.
Medlem
123....s avatar
Vilka sitter löst på Måndag? ….
Medlem
sodars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Håller med 👍
Fan. Folk måste tagga ned. Amilias (dåliga)mående är prio.....
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, det handlar om dagen då de fick kryssa varandra i uppdragsrummet. Mergim kryssade Alex, Alex ifrågasatte varför han inte kryssade Sami i stället. Mergim svarade Alex att han har kommit närmare Sami.

Tydligen hade Mergim berättat det här vidare till Sami, och det provocerar Alex. Antingen minns han inte att han ifrågasatte Mergim, eller så har han fått för sig att Mergim sagt att Alex sagt något mer till Sami, eller eller eller..

Nu trillade det ner Så jag tolkar det som att Alex är förvirrad och anklagar Mergim för något som inte stämmer.
Medlem
Citat:
Hur många röstar Alex UT

Jag vill ha ut Alex apliknande skratt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Tyst med dig Alex. Ingen vill konfrontera Mergim förutom du. Så snälla sluta med allt ''vi''.
Det är väll skit bra att Alex konfronterar Fake muslimen, oavsett orsak syfte, det är sådant man upplever i livet då och då.
Ingen annan vill/vågar/orkar, den lille bögen är som en jävla rabiat rabies ungjävel som är van att alltid få som han vill, och får han inte det så skriker och härjar han som in i helvete.
Om någon ställer en obekväm fråga oavsett om den är berättigad eller ej så kan man fan inte bara strutsa och tro att bekymret försvinner, slå sig för öronen och skrika "jag tänker inte svara", för jävligt omoget beteende.
Men tänker man efter så har väll Fake muslimen värre problem att fundera på, hur han skall komma ur knipan att han håller på och blomma ut till en fullfjädrad homofil, muslim släkten kommer nog inte att låta honom att bara lämna bordet och skrika "JAG TÄNKER INTE SVARA PÅ NÅGRA FRÅGOR", så därutav kanske han inte orkar att ta ansvar för sina handlingar i huset.
Fler borde sätta press på den lilla bögen inne i huset, så att hans sanna jag trädde från igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in