Citat:
Ursprungligen postat av
riskn
Tyst med dig Alex. Ingen vill konfrontera Mergim förutom du. Så snälla sluta med allt ''vi''.
Det är väll skit bra att Alex konfronterar Fake muslimen, oavsett orsak syfte, det är sådant man upplever i livet då och då.
Ingen annan vill/vågar/orkar, den lille bögen är som en jävla rabiat rabies ungjävel som är van att alltid få som han vill, och får han inte det så skriker och härjar han som in i helvete.
Om någon ställer en obekväm fråga oavsett om den är berättigad eller ej så kan man fan inte bara strutsa och tro att bekymret försvinner, slå sig för öronen och skrika "jag tänker inte svara", för jävligt omoget beteende.
Men tänker man efter så har väll Fake muslimen värre problem att fundera på, hur han skall komma ur knipan att han håller på och blomma ut till en fullfjädrad homofil, muslim släkten kommer nog inte att låta honom att bara lämna bordet och skrika "JAG TÄNKER INTE SVARA PÅ NÅGRA FRÅGOR", så därutav kanske han inte orkar att ta ansvar för sina handlingar i huset.
Fler borde sätta press på den lilla bögen inne i huset, så att hans sanna jag trädde från igen.