2020-04-10, 12:12
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Dom var fruktansvärt dåliga på att ignorera kaninerna iallafall då dom måste börja gapa och skrika ut fjollmusik. ""
Höll de inte på att sjunga innan kaninerna dök upp? Eller det vet vi inte eftersom det inte finns kamera på utegården.
Ja gillar du inte det gänget eller "fjollmusik" förstår jag att det var en stund av lidande för dig
2020-04-10, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Höll de inte på att sjunga innan kaninerna dök upp? Eller det vet vi inte eftersom det inte finns kamera på utegården.
Ja gillar du inte det gänget eller "fjollmusik" förstår jag att det var en stund av lidande för dig

Jag förstår att du hoppas på lite autografer från den gruppen och tycker den typen av musik är mysig. Lidande? Nej inte direkt, har viktigare saker att bry mig om.
Medlem
A verkar inte förstå att M enbart lackar på kvinnor.
I manliga konfrontationer vågar han inte säga nått, vill han ha en diskutionen så ge M ett tangentbord så han kan sitta på säkert avstånd.
Detta är typiska kvinnomisshandlar symptom han uppvisar.
Medlem
foxieroxies avatar
Var ute och promenerade när jag hörde Alex påhopp på Mergim. Jag tror anledningen till detta plötsliga utfall är att han känner sig tuff för att Antonia var in igår och sade att de ska ha sin dejt när han kommer ut. Kan tänka mig att han tolkade det som att han är populär på utsidan och därför vågar ta ut svängarna lite.
2020-04-10, 12:16
Bannlyst
Jag har följt BB live sen dag1, blev förvånad när jag såg häromkvällen att Martin rökte, har han alltid gjort det sen han kom in i huset, jag kan inte minnas att jag sett honom röka tidigare?
2020-04-10, 12:17
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Jag har följt BB live sen dag1, blev förvånad när jag såg häromkvällen att Martin rökte, har han alltid gjort det sen han kom in i huset, jag kan inte minnas att jag sett honom röka tidigare?

Röker ibland. Snusar vanligtvis.
2020-04-10, 12:17
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnvagnshast
A verkar inte förstå att M enbart lackar på kvinnor.
I manliga konfrontationer vågar han inte säga nått, vill han ha en diskutionen så ge M ett tangentbord så han kan sitta på säkert avstånd.
Detta är typiska kvinnomisshandlar symptom han uppvisar.
Någon skrev i tråden att Kongos tvillingbror är dömd då han hade misshandlat någon kvinna. Jag antar att det sitter i generna och att det är anledningen till att han klickade med den obehagliga mesiga snickaren som antagligen är likadan.
2020-04-10, 12:18
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Var ute och promenerade när jag hörde Alex påhopp på Mergim. Jag tror anledningen till detta plötsliga utfall är att han känner sig tuff för att Antonia var in igår och sade att de ska ha sin dejt när han kommer ut. Kan tänka mig att han tolkade det som att han är populär på utsidan och därför vågar ta ut svängarna lite.
Absolut

Han har gnällt om Mergim i flera veckor nu något extremt. Om jag inte har missat något så vet jag inte varför han skulle lacka idag.
2020-04-10, 12:19
Medlem
foxieroxies avatar
Julia kastar sten i glashus när hon säger att Alex inte ska ta upp saker vid matbordet när hon själv gjorde det med Amilia.
2020-04-10, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Någon skrev i tråden att Kongos tvillingbror är dömd då han hade misshandlat någon kvinna. Jag antar att det sitter i generna och att det är anledningen till att han klickade med den obehagliga mesiga snickaren som antagligen är likadan.

Ja produktionen har ju verkligen lyckats bra med att ta in riktiga psykfall och rubrikskapare denna säsong.
2020-04-10, 12:20
Medlem
Lennie är fan helt otrolig, imorse så cyklade han minst 1,5mil på träningscykeln och nu har han gått runt på utegården som en dåre i säkert minst 1timme. Förvånar mig inte att han snittar 40k steg per dag på utsidan.
2020-04-10, 12:21
Medlem
foxieroxies avatar
Förresten tycker jag att Alex är väldigt oklar. Vad exakt är det Mergim har sagt bakom hans rygg som inte är sant? Någon som har klarhet i det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in