2020-04-10, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Bara jag som minns att efter att det kryssade varandra satt Alex i rummet och frågade Mergim varför kryssade du mig och inte över Sami varpå Mergim svarade att han känt att han kommit Sami närmare, pinsamt att Alex verkar ha "glömt" det.

Ja han sa det i sovrummet till honom, i rosa. Mergim kom in medan Alex prata med Victoria.
2020-04-10, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Alex får gärna tjafsa med Mergim, bryr mig inte. Men egoistiskt att ta det när alla sitter och äter.

Det håller jag med om. Alex och Mergim skiter jag blanka fan i annars, men att det händer något i den här tråkiga säsongen är bara kul, oavsett vad det handlar om.
2020-04-10, 11:44
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag såg just nu bråket på Instagram. Bra gjort av Mergim då Kongo bara ville bråka och såg obehaglig ut. Jag vet inte vem som har fel men hövdingen är den falskaste i huset. Niggern har varit sur på honom sedan Mergim och Antonia gosade och efter det har han haft en kraftig irritation mot Mergim och bittert skvallrat om honom till gula hela tiden.

Exakt så. Luften gick ur igår när Alex förstod att Mergim ljugit om att Antonia är kär i M.

Därav dagens konfrontation, på falska grunder.
Medlem
Vad ägd Amilia blev av Lennie 😂
Amilia har ett bröst hon gillar mer och frågar Lennie: Har du en favoritpung? Jag har ju bara en pung svarar Lennie då 😂😂😂😂😂
Bannlyst
Anty sa på sin insta story att hon försökte få med Julias hund Svante in i huset, men hunden var inte i Stockholm just nu, synd det, hade varit kul att se Julias reaktion.
2020-04-10, 11:45
Medlem
Legoschnass avatar
HAHAHAHA

Alex skulle sno den orangea jackan som Jas gett till Mergim. Martin och Jasmine sa att då skulle han se ut som ett barn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tack!! Det såg jag så jag vet att det stämmer det du skriver.
Alex kanske inte fattar vad Mergim menade.
Alex har säkert missuppfattat för han är korkad precis som Mergim inte står upp för det nu för han är lika korkad och inte ens fattar vad Alex syftar på.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ja han sa det i sovrummet till honom, i rosa. Mergim kom in medan Alex prata med Victoria.
Han har varit falskare än så mot Sami. Han var ''ok'' med att sätta Amilia mot Sami när han snackade med Martin & Jasmine.
Medlem
icons avatar
Alex försöker desperat rädda sig själv nu. Fungerar inte så bra. Han blandar ihop allt möjligt.

Nu ska Alex ta Jassas gula jacka för att markera mot Mergim. Han räddas av Jassa och Martin som säger att det inte kommer se bra ut. Liiiiite för sent att försöka rädda honom nu .
2020-04-10, 11:46
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
HAHAHAHA

Alex skulle sno den orangea jackan som Jas gett till Mergim. Martin och Jasmine sa att då skulle han se ut som ett barn.

Haha jag trodde inte han menade allvar först hahahahaha. Så jävela barnslig.
2020-04-10, 11:47
Medlem
Jag undrar hur Alex skulle bli i den här situationen om han skulle få i sig sina första droppar sprit?
2020-04-10, 11:47
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Det håller jag med om. Alex och Mergim skiter jag blanka fan i annars, men att det händer något i den här tråkiga säsongen är bara kul, oavsett vad det handlar om.
Tjafs ok absolut men man gör bort sig om man inte lyssnar in andra som lugnt förklarar att matbordet inte är bästa stället. Men Alex är för stressad/hotad för att fatta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in