2020-04-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia ska ut, helst nyss.
Hon förstör bara, sedan glasman åkt har hon blivit tråkig som fan, då har jag hellre jasse o alex kvar ett tag till
2020-04-10, 11:39
Medlem
imorgon ska alex bombas med frågor om varför han ljuger om mergim och hans dubbelspel mot sami
2020-04-10, 11:40
Medlem
Mergim och Lennie är mina favoriter. Från början gillade jag inte Mergim men han har vuxit för varje dag. Två sköna killar.
Jasmine och Martin kan inte vara kvar till slutet. Då kommer vi bara se sängkammarscener och det finns andra kanaler för den sortens underhållning. Sami får vi behålla om vi vill ha live fisar dagen lång.

Mergim is the star. Han har blivit mer och mer cool. Ser ut som en rockstjärna haha.
Mina röster i slutet kommer gå till Mergim och Lennie. Vill se dem kvar längst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jo men han vet ju inte att Alex har fel. Sami borde inte slänga eld på den brasan.

Ja visst, men det är ju en sak att säga något och en annan sak att mena det i sådanna här situationer. Det är kul att göra brasan större om det leder till något.
Medlem
icons avatar
Jullan har all rätt att lugnt berätta att hon av anledningar från utsidan inte tycker om att man tar upp konflikter vid matbordet. Då dra Alex igång och menar att han har rätt att göra det.

Tycker Jullan har helt rätt. Alex är helt ute och cyklar. Hans favorit Virr skulle skyddas från att bli konfronterad framför andra men Mergim ska sättas på plats framför hela gänget. Dubbelmoral och egoism. Vilken rätt har Alex att sabba andras matstund genom att ta upp skit som dessutom inte ens stämmer.
Medlem
shit vad snygg samis nya dräkt är
Medlem
Eagle35s avatar
Bara jag som minns att efter att det kryssade varandra satt Alex i rummet och frågade Mergim varför kryssade du mig och inte över Sami varpå Mergim svarade att han känt att han kommit Sami närmare, pinsamt att Alex verkar ha "glömt" det.
2020-04-10, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nej ut med Alex!!
Han beter sig som skit och sprider skit som inte stämmer och får tyvärr med sig Sami och Jullan.
Det Alex säger stämmer inte och Sami och Jullan kan inte veta det.
Ut med niggeren. jävla det är länge til , Måndag för att niggeren ska försvinna. Ut med jävelen
Medlem
riskns avatar
Jag såg just nu bråket på Instagram. Bra gjort av Mergim då Kongo bara ville bråka och såg obehaglig ut. Jag vet inte vem som har fel men hövdingen är den falskaste i huset. Niggern har varit sur på honom sedan Mergim och Antonia gosade och efter det har han haft en kraftig irritation mot Mergim och bittert skvallrat om honom till gula hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Bara jag som minns att efter att det kryssade varandra satt Alex i rummet och frågade Mergim varför kryssade du mig och inte över Sami varpå Mergim svarade att han känt att han kommit Sami närmare, pinsamt att Alex verkar ha "glömt" det.

ja alex ljuger mer än en ko skiter just nu
2020-04-10, 11:42
Bannlyst
Hon som driver instagramkontot bbspoils jobbar tydligen på SÖS-akuten, det trodde man inte 😷

https://instagram.com/bbspoils?
2020-04-10, 11:42
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ja visst, men det är ju en sak att säga något och en annan sak att mena det i sådanna här situationer. Det är kul att göra brasan större om det leder till något.
Alex får gärna tjafsa med Mergim, bryr mig inte. Men egoistiskt att ta det när alla sitter och äter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in