Visserligen sant, men ibland har ju saker varit försenade med timmars mellanrum på dessa ”cirkatider”.
Det håller jag däremot med dig, då är det inte cirka-tider längre när det kommer två timmar senare haha
Men ibland förstår man varför de inte kommer i tid, och glad är jag för det för annars hade frullen inte varit lika händelserik
Är det bara jag eller beter sig kortstubins- mannen Mergim som en homofil? Han kallar Lennie "söt" (flera gånger) och pussar och kramar honom, som straight så anser jag att det är ett extremt konstigt beteende. Han rör sig även homofiliskt när han pratar och gestikulerar. Jag blir nästan illamående av hela deras så kallade vänskap.
Är det bara jag eller beter sig kortstubins- mannen Mergim som en homofil? Han kallar Lennie "söt" (flera gånger) och pussar och kramar honom, som straight så anser jag att det är ett extremt konstigt beteende. Han rör sig även homofiliskt när han pratar och gestikulerar. Jag blir nästan illamående av hela deras så kallade vänskap.
De som klarat sig bäst genom allt det här jävla paktandet är Lennie, Sami och Frida. Visst, de lyssnar ibland, men är egentligen helt ointresserade, och de tar sällan eller aldrig initiativ till det själva.
Hahaha jaa men för fan, klagas på dessa förseningar vareviga jävla daaag!! Bästa för en själv är att inte förvänta sig att de kommer "i tid" så bryr man sig inte
Hahaha håller med dig.
Var också riktigt trött på dem inläggen - men sen trodde jag en dag att jag skulle hinna se en tävling för den var planerad vid kl 12, började jobba 15. Tävlingen kom igång vid 15.30.
Sen dess supportar jag alla "VAR FAN E BREVET HOR BB"-inlägg