2020-04-10, 05:07
Medlem
Många av er vänder kappan efter vinden hela tiden 😅 en person säger någonting eller gör någonting dåligt och ni har totalt vänt. Då ska ni ha ut personen eller så har ni fått en ny favorit.. försök granska varje enskild person istället? Hur varje individ betett sig från dom kom in tills nu. Ni kan ju inte "döma om" en person efter ett enda gräl eller en specifik händelse och sedan ångra er igen.. försök sluta jämföra all med varandra. Tex. vem som betett sig bäst i veckan som gått, vem som betett sig bäst under ett gräl.. Alla beter sig som skit någon gång.. titta på individen istället och hur denne betett sig i helhet.
2020-04-10, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Du följer Discord med hundratalet följare.
Det finns en Discord med 4500 medlemmar. ALLA röstar på stanna!

Har du någon länk!? Försökt hitta över en vecka nu men lyckas inte?
Mvh
2020-04-10, 07:18
Medlem
svensken77s avatar
Mergim har verkligen kommit ut som en riktigt fullblodsFJOLLA nu utan att erkänna att han är mer GAY än Jonas Gardells analdildo?
Pussas och håller handen med Lenny, Överlycklig när han får dansa runt i klänning och älskar smörja killarna i huset med diverse krämer och medel..
Inget fel i att vara bög, felet är att det är han..
2020-04-10, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Ja jag säger ju att alla deltagare i år är ju totalt pantade. Men produktionen är ju minst lika pantad som inte straffar dom för regelbrott. Men det är ju TV4.

Dom får prata under freeze , TV4 har regeln stå still inget annat . Det är inte era regler som gäller
2020-04-10, 07:58
Medlem
Amilia kan vara kvar nån vecka till för hon är ofarlig i en final mot dom flesta , ut med Jasse Julia Alex Mergim Frida först .
Ni tänker inte framåt här inne o tänker som dom i huset , Julia o Jasse o då ser ni hur det går .
2020-04-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ojfasen. Tror du man kommer få se hur de har röstat? Mycket intressant i så fall!
Kommer ikväll i avsnittet
2020-04-10, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShadeN
Naken Frida jagar Sami och han ramlar (video)
https://www49.zippyshare.com/v/tWIekTz7/file.html

Vidrig jävla människa som är så jävla tondöv, INGEN vill ha hennes jävla kramar, att hon inte fattar det.
Fattar inte varför dom inte säger till henne!
2020-04-10, 08:42
Medlem
Det sista jag såg igår va att Julia och Jassa bestämde sig för att gå ihop igen..hände det ngt mer sedan??
2020-04-10, 08:46
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantaorose
Det övergår mitt förstånd hur någon kan vilja ha Julia kvar haha. Labil, falsk, skrikig, beter sig svinigt mot övriga deltagare med jämna mellanrum, omogen, osmart, ja you name it, den kvinnan har inte många rätt. Hade varit dubbelt så kul att titta om hon inte var med i huset. Därefter kan gärna Amilia lämna...
Flera andra är ju så mycket värre (Amilia, Mergim, Jassa, Alex). Julia bjuder i alla fall på underhållning och jag tycker att hon verkar ha flera väldigt fina sidor vilket jag inte ser hos de andra jag har nämnt. Jag kommer sluta kolla när hon åker ut!
2020-04-10, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensken77
Mergim har verkligen kommit ut som en riktigt fullblodsFJOLLA nu utan att erkänna att han är mer GAY än Jonas Gardells analdildo?
Pussas och håller handen med Lenny, Överlycklig när han får dansa runt i klänning och älskar smörja killarna i huset med diverse krämer och medel..
Inget fel i att vara bög, felet är att det är han..
Neeee felet är att han inte erkänner, men han vågar förmodligen inte, för det är haram.
Fredens religion tillåter icke korvrytteri, men att knulla barn och getter går bra.
2020-04-10, 09:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadeN
Naken Frida jagar Sami och han ramlar (video)
https://www49.zippyshare.com/v/tWIekTz7/file.html
Hahah så jävla kul. Dock saknar hon förmågan att förstå när någon inte vill ha en kram. Hon slänger sig på personen och tvingar till sig en kram
2020-04-10, 09:12
Bannlyst
När Anty var på stora skärmen igår, blev inte det otroligt misslyckat eftersom Mergim, Lennie och Amilia satt i hålet, lr kan man se skärmen därifrån?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in