2020-04-10, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hon var väldigt tydlig - Jag tänker börja äta frukost nu.

Kanske blir en dubbel-frulle för henne.

Ja det måste ju nästan bli trippel-frukost med tanke på alla hakor och vrår som ska utfodras. Sånt tar inte 10 min, tur att hon började i tid!
Förstår inte att folk inte sagt ifrån fler tillfällen än för några veckor sen. Människan verkar inte heller veta hur en dammsugare ser ut, eller hur man ens bäddar en säng.

Tänk vad förvånad hon kommer bli när hon åker vid en veckofinal och missar chansen till miljonen genom en knäpp på näsan.
” - Men hur gick det här till?! Jag har ju gjort ALLT för ALLA där inne i huset, och har verkligen bjudit på mig själv!!!!!”
2020-04-10, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förmiddag
9.00 God morgon!
Ca 10:30 Brev: Ignore the obvious!
Ignore the obvious pågår under dagen och huset får besök av både påskharar, kycklingar och påskkärringar.

Eftermiddag
Ca 16.00 Uppdrag! Vinnaren får en videohälsning.

Kväll
Ca 19.00 Fest på blåkulla!

En dag som alla andra då, denna säsong.
2020-04-10, 10:28
Medlem
__Alez__s avatar
Alex ska konfrontera Mergim vid frukosten.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Och där startade Amilia frukost nummer 2 för dagen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Inget ovanligt, hon sitter o njuter för fulla muggar att 3 av hennes fiender sitter mot varandra hon är ju on top of the world

Ingen jävel är förvånad längre när det gäller henne, hon sitter ju o gottar sig medans hennes fiender serverar henne =

Hon hoppas på att för många inte såg henne så hon ”snyggt” kan glida ner på stolen, sträcka på sig och säga ” - Ååååhhhh vad gott det ska bli med frukost nu, har inte ätit på flera timmar!”
2020-04-10, 10:29
Medlem
Citat:
Hon var väldigt tydlig - Jag tänker börja äta frukost nu.

Kanske blir en dubbel-frulle för henne.

Ja hon kör nr 2 nu
2020-04-10, 10:30
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Alex ska konfrontera Mergim vid frukosten.

Om vadå?
2020-04-10, 10:31
Medlem
Frillan på Martin
2020-04-10, 10:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Om vadå?
Jag fattade det som att Alex tror eller vet att Mergim sagt till Sami att Alex skulle nominera honom (alltså Sami), vilket enligt Alex inte alls är sant.

Mergim kommer käfta emot, Alex kommer höja rösten, och vips flippar Mergim. Prediction.
2020-04-10, 10:36
Medlem
Honeyryders avatar
Martins bikt om Frida när hon var ledsen över sängproblemet när Alex flyttade in.

"Då drog hon fram gråtkortet"

Varför säger han inte det till Jassa när hon försöker att, bokstavligen, PRESSA fram tårar samtidigt som hon tittar på sig själv i spegeln och håller tillbaka ett leende. Det kallar jag gråtkortet, när man gråter enbart för att någon ska tycka synd om en. Jag tror Frida blev genuint ledsen, och ja hon är känslig men hellre någon som är känslig och gråter än någon som fejkgråter för sympati.
2020-04-10, 10:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
En dag som alla andra då, denna säsong.
Nja, kunde varit värre faktiskt. äntligen en pristävling iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Hon hoppas på att för många inte såg henne så hon ”snyggt” kan glida ner på stolen, sträcka på sig och säga ” - Ååååhhhh vad gott det ska bli med frukost nu, har inte ätit på flera timmar!”
Precis, men hon äter ju oxå långsamt så hon klarar sig, dock är hon mastermind på att prata så hon kan nog prata ner alla där inne verbalt hon bara sitter o väntar på att någon ska yppa ett litet ord då äre war
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ignore the obvious brukar vara roligt historiskt sett. Men har inga förväntningar.
Japp har ej heller höga förväntningar direkt, vi får la se
2020-04-10, 10:37
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag fattade det som att Alex tror eller vet att Mergim sagt till Sami att Alex skulle nominera honom (alltså Sami), vilket enligt Alex inte alls är sant.

Mergim kommer käfta emot, Alex kommer höja rösten, och vips flippar Mergim. Prediction.

Mergim ljuger ju väldigt ofta, men jag tycker mig minnas att Alex visst pratat om att nominera Sami? Inte som nr 1, men typ nr 3?

Edit: nu förstår jag, detta handlar om när de skulle kryssa varandra? Och jag minns visst att Alex frågade varför Mergim inte kryssade Sami istället för Alex?!
Senast redigerad av Honeyryder 2020-04-10 kl. 10:40.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in