2020-03-22, 20:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag hoppas att glasjuden o julia får gå in i uppdragsrummet, tänk er allas min när de båda går tbx in i huset HAHAAHHAAHAHA fasen vad man längtar tills imorgon. sen hoppas jag på skräckvecka.
Drömscenario😀😀😀😀😀😀
2020-03-22, 20:40
Medlem
brajzillas avatar
vilket jävla antiklimax, känns som dödsstöten för BB2020... utöver att det är så jävla pk, censur och regler trist.
2020-03-22, 20:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag röstade nej såklart En ska ut!
Javisst. Fettot skall ut så du får ju som du vill fast lite senare.
2020-03-22, 20:42
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Följer Discorden och majoriteten där verkar förstå att produktionen myglar och röstar nej. Likaså alla upprörda kvinnor på Instagram.

Är väl ett fåtal kommunist-sympatisörer i den här tråden som röstade ja.

Skulle vara roligt att se de riktiga siffrorna för omröstningen imorgon, men det kan de av förklarliga skäl inte gå ut med.
Medlem
Amilia kommer icke att sitta löst nästa vecka och inte veckan där på heller, produktionen älskar hennes monologer och kommer göra allt för att skydda henne, hon kan hoppa tävlingar, ligga och viska, inte bidra med något mer än skit snack, ändå sitter hon säkert vecka efter vecka.
Medlem
foxieroxies avatar
Men det här med corona måste väl vara BS? Det är väl bara att ta ett blodprov på personen som ska gå in... eller...?
2020-03-22, 20:43
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
vilket jävla antiklimax, känns som dödsstöten för BB2020... utöver att det är så jävla pk, censur och regler trist.

Äntligen är BB tillbaka!
Med härligt oväntade scenarion! Äntligen!
Nu är det ett steg tillbaka till orginalet!
2020-03-22, 20:44
Medlem
Vi pratade om detta innan denna vecka ens började, att ingen kommer få åka för de kommer inte vara tillräckligt med folk om det ska hålla på i 100 dagar och en ska åka varje vecka och inga nya kommer in. Så inget nytt. Resultatet kan lika bra vara att folk vill någon ska åka, men vi lär aldrig se det så tror att ”Alla ska stanna” kommer vinna officiellt.

Ska vi se om Glasman fortfarande vill lämna om han sitter säkert nästa vecka?
Medlem
D_120s avatar
Hahahaha alltså jag orkar inte, detta är komedi

Att BB inte tar in nya deltagare började redan förra veckan, men eftersom majoriteten av tittarna inte hade problem att skicka ut vare sig philip eller Victoria så fick gärna en av dem gå men nu
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Men det här med corona måste väl vara BS? Det är väl bara att ta ett blodprov på personen som ska gå in... eller...?

De har inte resurser nog så att folk kan bli testade generellt, tror knappt att TV4 får några test då för att kunna ha ett tv program
Medlem
__Alez__s avatar
Röstas något ut imorgon så blir det med största sannolikhet Julia.

Julia som vill vara kvar och fyller år på onsdag mot Glasman som vill hem men övertalats stanna.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Följer Discorden och majoriteten där verkar förstå att produktionen myglar och röstar nej. Likaså alla upprörda kvinnor på Instagram.

Är väl ett fåtal kommunist-sympatisörer i den här tråden som röstade ja.

Skulle vara roligt att se de riktiga siffrorna för omröstningen imorgon, men det kan de av förklarliga skäl inte gå ut med.
Du följer Discord med hundratalet följare.
Det finns en Discord med 4500 medlemmar. ALLA röstar på stanna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in