2020-04-10, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men lägg neeeer för i helvete! Du är ju för fan besatt! Är du ett gammalt ex till "ormen"???

Måste tillägga: jag litar inte på Alex för fem jävla ören. Bara det att jag avskyr Jassa mer
Jag säger ju det. Ormen hit och ormen dit. Vi andra har ju i alla i alla fall något annat att säga om olika personer.
Medlem
riskns avatar
''Jag tror hon stod utanför och lyssnade innan hon sa mitt namn'' Sami

Börjar Julia smitta paranoian?
Medlem
Citat:
Nu sitter de nominerade, kan de SLÄPPA detta någon jävla gång? Så sjukt dumt att sitta och planera inför en framtid som inte sträcker sig längre än till på måndag när en av dem åker ut!

Julia beter sig paranoid.
Tror fan Julia har flera diagnoser.
Hon säger:
”Nej nej alltså jag bryr mig inte om att jag är nominerad”
”Utsidan är plötsligt så nära” (massa gråt)
”Alltså det finns ingen chans jag åker hem på måndag”

”Jag hatar taktik och pakt är så trött på det”
”Okej nu jävla ska vi försöka få ihop en bra plan och taktik så vi får ut de i rosa rummet!”

”Frida är spion åt rosa rummet, hon har planerat allt detta hon vill vända sig mot mig och oss och vara med rosa för de är starka nu”

Jag har huvudvärk. Nej Julia idag är du inte på min topp tre lista! Hon som hatar Jassa så mycket så hon pushade direkt Amilia och Mergim till att rösta ut Jassa men sedan få det att låta som att de tvingade henne till det. Tror seriöst att hon kommer vara den som har minst vänner kvar från huset sen på utsidan, förutom Sami och ev Glaset. Tveksamt om Glaset ens orkar med hennes bipolära personlighet.
2020-04-10, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Lennies tystnad är lika med medhåll. Han behöver Amelia för att klara sådana beslut.
Jag tror inte Lennie röstade som Amilia sa. Amilia sa ”2p Alex och 1p Jassa”

Lennie sa han har röstat med hjärtat alltså de han helst vill ha ut. Då ser jag det som Alex och Julia för de personer kommer han minst överens med. Om Frida också röstat så vilket jag tror, så förklarar det hur Julia fått mer röster än Amilia (då Martin, Jassa och Alex också lagt en röst på Julia).
2020-04-10, 00:51
Medlem
riskns avatar
Både Sami och Julia är övertygade om att rosa sa till Frida att spionera.
2020-04-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha kallade Jassa precis Amalia ful? ”Aldrig sett någon så ful, hon var så ful”
Skriket är snart på min topplista igen.
Snälla säg att Jassa pratade om valis?

KAN SAMI GÅ UT O GÖRA SINA FÖRBANNADE PROMENADER. Han dundrar värre än Analias regulära gångstil.
Man hör inte vad dom andra viskar om.
Ja, hon sa precis så! Nästan så att hon hamnar på plussidan igen. Haha, han traskade runt som en galning i blyskor där inne.

Det är så sjukt hur mycket ljudkvalitén skyller sig mellan DC och när man går in i ett rum. Valde sovrum 1 och hörde inte vad de sa men nästa sekund när de pratade och jag valde DC så var det så sjukt högt.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag säger ju det. Ormen hit och ormen dit. Vi andra har ju i alla i alla fall något annat att säga om olika personer.

Haha nej jag vill ha ut jassa också idiot!! Stör mig på många i huset även Amelia 😂 men mest på Alex..
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag håller med. Även om det gula rummet tror att Frida är med rosa rummet. Det tror inte jag utan jag tror att hon blev genuint ledsen över grejen när Alex flyttade in och tog hennes säng. Annars är Frida extremt slug och har lyckats få en vågmästarroll därinne.
Jag tror att Frida kommer rösta ut Alex men att hon inte har några lojaliteter mot rosa. Hon kanske röstar på Julia nästa vecka om hon har märkt hennes fientlighet mot henne. Frida skulle aldrig rösta på Sami, kärleksparet och jag tror att hon gillar Lennie också.
Medlem
likebananass avatar
[quote=bblover|71123730]
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tror inte heller Frida skulle lägga en röst på Sami. Men efter senaste outbursten från Olga så är jag inte säker på Frida gällande Jullan. Frida kan säkert svänga ordentligt om t.e.x. Martin kan sugartalka henne på fyllan i helgen. Men där tror jag Amelia kommer hålla ett hököga och se till att inte det händer. Amelia är smart måste man hålla i huvudet.

Men visst bäst att se vad som händer i helgen innan man gör en sista manöver. Det kanske även kommer en räddning i helgen och då röstar jag att Jullan stannar.[/QUOagen.]

Så fort en röstning kommer upp så räddar vi Jullan.
Sen är det bara att hänga med i svängarna på vad de säger i huset.

Vi borde börja prata ihop oss söndag kväll och hela måndagen, inte bara sista timmen för då är det kaos i tråden.

Okay. Jag håller med. Dags att munklicka lite i helgen på middagarna. Skall försöka att få till det med risken att resten av familjen förklarar mig som jubelåsna.
2020-04-10, 00:53
Medlem
Honeyryders avatar
Nu blir jag orolig för Sami på riktigt.. Han tror på Julias berättelse om att Frida minsann stod utanför dörren och lyssnade innan hon kom in för att leta efter flaskan. Han höll även med Julia för en stund sen när hon i stort sett sa att Frida är en manipulerare av rang som leker med dem som en ond seriefigur.
2020-04-10, 00:53
Medlem
Eagle35s avatar
Kan dom sluta vara så paranoida haha släpp det nu för fan!! 😂
2020-04-10, 00:54
Medlem
riskns avatar
Citat:
Nu blir jag orolig för Sami på riktigt.. Han tror på Julias berättelse om att Frida minsann stod utanför dörren och lyssnade innan hon kom in för att leta efter flaskan. Han höll även med Julia för en stund sen när hon i stort sett sa att Frida är en manipulerare av rang som leker med dem som en ond seriefigur.
Fruktansvärt dåliga människokännare. Frida förtjänar fan en oscar om man ska tro på alla deras konspirationsteorier om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in