2020-04-10, 00:43
Medlem
Jag säger ju att Julia inte fattar någonting varför siktar hon in sig på frida ??????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
* Julia tror att Frida är ett taktiskt mastermind.

* Julia tror att Frida provocerade fram Olga så att Frida hade en ''ursäkt'' att flytta in i det rosa sovrummet.

* Julia tror också att om de får in Frida i rummet att hon kommer spionera åt rosa.
Nu har hon fan tappat det. Vi som ser liven vet att Frida är precis som Lennie, en person som aldrig vill prata om nomineringarna ens. Lennie vill ju inte ens berätta för sina två bästisar hur han röstar, så varför skulle Frida då? Julia är alldeles för paranoid och tyvärr inte tillräckligt smart för att sitta och försöka ”klura” ut någonting. Hon måste SLÄPPA detta nu för tittarna tappar allt sug och intresse och många anser nu att hon är extremt labil och vänder direkt. Bara att titta runt omkring på kommentarer. Är fan rädd hon åker på måndag.
Medlem
Eagle35s avatar
Haha dom fattar inte att Fridar starkare än vad dom tror 😂
2020-04-10, 00:44
Medlem
Honeyryders avatar
Nu sitter de nominerade, kan de SLÄPPA detta någon jävla gång? Så sjukt dumt att sitta och planera inför en framtid som inte sträcker sig längre än till på måndag när en av dem åker ut!

Julia beter sig paranoid.
2020-04-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Blev lite arg nu när Julia försöker manipulera hela gula rummet emot Frida, för hon är så jävla oskyldig jämfört med ALLA i huset när det kommer till att vara "ful".

Hennes assburgers vägrar släppa Frida. De inte klokt!
Kan inte någon ruska om kvinnan och få henne att vakna ur denna psykos?

Frida borde ligga sist på deras prio-lista och fettberget A först! Jag står inte ut snart.
Och hur fan kommer inte BB klippa ihop detta till 19-sändningen imorgon? Bara där kommer Analia bli mer omtyckt och Jullan bli utmålad som den nya ”skitsnackaren” i huset
2020-04-10, 00:45
Medlem
riskns avatar
Nu sa Martin att Julia är konstig som ändrar på sig hela tiden då hon övertalade Lennie och Mergim att ge immuniteten till Frida förra veckan över Martin och niggern.
2020-04-10, 00:46
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nu har hon fan tappat det. Vi som ser liven vet att Frida är precis som Lennie, en person som aldrig vill prata om nomineringarna ens. Lennie vill ju inte ens berätta för sina två bästisar hur han röstar, så varför skulle Frida då? Julia är alldeles för paranoid och tyvärr inte tillräckligt smart för att sitta och försöka ”klura” ut någonting. Hon måste SLÄPPA detta nu för tittarna tappar allt sug och intresse och många anser nu att hon är extremt labil och vänder direkt. Bara att titta runt omkring på kommentarer. Är fan rädd hon åker på måndag.
Lennies tystnad är lika med medhåll. Han behöver Amelia för att klara sådana beslut.
2020-04-10, 00:47
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi

Frida borde ligga sist på deras prio-lista och fettberget A först! Jag står inte ut snart.
Och hur fan kommer inte BB klippa ihop detta till 19-sändningen imorgon? Bara där kommer Analia bli mer omtyckt och Jullan bli utmålad som den nya ”skitsnackaren” i huset
Om produktionen vill öka chansen att någon av rosa ska vinna utan att fiffla med rösterna så är det bara att visa nattdiskussionerna varje avsnitt.
2020-04-10, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag vill ha kvar Sami, Julia och Frida till finalen, då dom är mina favoriter. Resten kan åka en efter en. Skiter i vilket.
Jag håller med. Även om det gula rummet tror att Frida är med rosa rummet. Det tror inte jag utan jag tror att hon blev genuint ledsen över grejen när Alex flyttade in och tog hennes säng. Annars är Frida extremt slug och har lyckats få en vågmästarroll därinne.
2020-04-10, 00:48
Medlem
[quote=likebananas|71123672]Tror inte heller Frida skulle lägga en röst på Sami. Men efter senaste outbursten från Olga så är jag inte säker på Frida gällande Jullan. Frida kan säkert svänga ordentligt om t.e.x. Martin kan sugartalka henne på fyllan i helgen. Men där tror jag Amelia kommer hålla ett hököga och se till att inte det händer. Amelia är smart måste man hålla i huvudet.

Men visst bäst att se vad som händer i helgen innan man gör en sista manöver. Det kanske även kommer en räddning i helgen och då röstar jag att Jullan stannar.[/QUOagen.]

Så fort en röstning kommer upp så räddar vi Jullan.
Sen är det bara att hänga med i svängarna på vad de säger i huset.

Vi borde börja prata ihop oss söndag kväll och hela måndagen, inte bara sista timmen för då är det kaos i tråden.
2020-04-10, 00:48
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:

Utmålad? Det är ju sanningen just nu. Hon är den största skitsnackaren i huset. Förut var det Amilia, och det syntes utåt i avsnitten också eftersom i stort sett alla tittare började hata henne. Det svänger fort, inte bara i huset utan också för många tittare. Så när de andra tog över skitsnackandet så ser inte Amilia lika illa ut, men det är ju inte osanning för det.
2020-04-10, 00:49
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
JULLAN DIN JUBELIDIOT, SLÄPP FRIDA någon j-a gång!
Och BB, lyssna på Mr. Bumbahklaht o tänd lampan, skönare att titta på dom med tänt rum.

Haha lyssna på Alex som vänder kappan efter vinden 😂 varför ska dom ens pakta nu när tre av dom hänger löst någon av dom åker ut ändå...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in