2020-04-09, 23:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det har jag inte tänkt på. Alex måste åka ut denna vecka då det inte finns någon i rosa som är nominerad. Alex har minst chans att vinna en omröstning mot Amilia/Mergim nästa vecka.

Rosa kommer bara nominera Alex nästa vecka igen om han inte åker denna vecka.

EDIT: Nu tror jag inte att Alex har en chans mot fans av Julia och Jasmine så vi behöver inte oroa oss.

Exakt, god-morgon.

Jasmine och Julia har störst chans att köra ut Mergim, Amilia och Lennie.

Inte Alex. Hur svårt är detta att förstå? Använd hjärncller.
2020-04-09, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Inte en chans att hon ska vara kvar.
Gula rummet har ju varit oense sen rainbow föll, har ni inte fattat det?

Haha at this point, försöker du allt du kan bara. Det är som att gå emot ett flygplan när man vet att den kommer totalt mangla ner dig.

Hur tydligt är inte mitt argument? Det är som att säga att färgen röd är blå.
2020-04-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Exakt, god-morgon.

Jasmine och Julia har störst chans att köra ut Mergim, Amilia och Lennie.

Inte Alex. Hur svårt är detta att förstå? Använd hjärncller.
Är med dig.
2020-04-09, 23:37
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Haha at this point, försöker du allt du kan bara. Det är som att gå emot ett flygplan när man vet att den kommer totalt mangla ner dig.

Hur tydligt är inte mitt argument? Det är som att säga att färgen röd är blå.
Dina argument går bara ut på att du gillar Jassa, inget annat.
2020-04-09, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dina argument går bara ut på att du gillar Jassa, inget annat.

Nu försöker du gå emot ett flygplan igen. Har det gått förbi dig att jag spottat blod för att Anty och Alex ska vara kvar eller?

Alex har ändrats som fan. Sedan Lisa drog försöker han ju bara köra nått spel som han pinsamt nog failar med. Han skiter i om han kör ut Sami till och med?
2020-04-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha om Anty gillar Mergim, Lennie, Amelia så ska hon inte få folk att rösta på Alex för han är ju emot hennes rum hennes pakt. Han ville ju att han skulle åka ut också han skrattade när hon åkte ut. Alex hade sin pakt med Lisa och Victoria som dom had ebskom rosas rygg så fuck Alex! Anty är helt jävla efterbliven...

Så långt tänker nog inte häxan Anty, att det lär drabba rosa rummet längre fram om Alex blir kvar. Hon lär 100% uppmana sina följare rösta kvar honom ska du se.

Hade Glasman varit kvar i huset hade detta aldrig gått genom han var Amolia i mansversion i gula rummet.

Ryker Amolia så kommer rosa tyvärr stå mot varandra som gula gör nu.
2020-04-09, 23:42
Medlem
likebananass avatar
Alex. Skall ut på måndag. Vi har enats här på flashback. Sluta jiddra om annat. Vi måste stå enade nu i dessa kärva tider.
2020-04-09, 23:44
Medlem
Fyfan dra åt helvete Jassa. Det är försent att böla nu.
Tack vare dig är allt åt helvete.

Fattar ni att Analia på egen hand lyckades med detta, tack vare hennes marionettdockor-skills.
2020-04-09, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi

Fattar ni att Analia på egen hand lyckades med detta, tack vare hennes marionettdockor-skills.
Lika mycket Julias fel. Hon röstade på Frida istället för Amilia.
2020-04-09, 23:46
Medlem
Citat:

Att Amilia lyckades lura skjortan av IQ befriade Jasmine och Julia förvånar mig inte. Blåvalen kommer nog komma topp 5 :/
2020-04-09, 23:46
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Nu försöker du gå emot ett flygplan igen. Har det gått förbi dig att jag spottat blod för att Anty och Alex ska vara kvar eller?

Alex har ändrats som fan. Sedan Lisa drog försöker han ju bara köra nått spel som han pinsamt nog failar med. Han skiter i om han kör ut Sami till och med?

Alex har alltid var falsk från första början mot dom i rosa rummet han har inte förändras nåt han gör samma sak nu mot gula rummet också han ljuger där dom hela tiden han spelar med två pakter i gula Rummet. Han har sagt själv han skiter vilka som åker vaga det inte är Martin och Jassa.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 23:49.
2020-04-09, 23:47
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Oavsett om hon spelar ut dem så kommer hon inte vinna för i slutändan väljer tittarna vem som ska vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in