2020-04-09, 23:25
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Amolias psykopatblick in i kameran : ”när du ser det här, hoppas du fick valuta för pengarna Alex”
Kan någon fö. förklara vad valrossen gör i det gula sovrummet?

Hon ligger väl där och har det gött i deras misslyckande. Fyfan, så jävla tröttsamt att se henne lyckas. Vill bara att hon ska ut tål henne inte!!! Visst jag tycker Jasmine och Alex är dryga. Men Amilia har jag hatat sen vecka 1.

Nästa vecka lär hon väl bli immun bara för det...
2020-04-09, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Äsch, Alex får gå ut till dotter och andra nära och kära på måndag. Kommer vara bra för honom. Jassa har ett gäng känslosvängningar kvar att bjussa på innan hon är redo för verkligheten.

Exakt Jassa ska spåra ur nu mot Mergim och dom på måndag när Alex åker.
2020-04-09, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han kallas för ormen för han är en! Varför ska man variera? Jag säger ormen för det är hans smeknamn haha..
Gör som du vill. Han är dock extremt falsk, det kan jag hålla med om.
2020-04-09, 23:26
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Absolut, Jasmine och Julia ska inte klaga övar att Amilia har ''lurat'' dem. Åtminstone det rosa gänget vet att de behöver vara lojala mot varandra för att ha en chans att komma längre i spelet. Ingen i det rosa gänget är nominerade trots att hela huset är emot dem. Jag spyr på det gula rummet.

Julia är ostabil som vill ha ut Frida och Jasmine
Sami är otaktisk som gnäller om att han inte bryr sig om spelet men sedan ville ha ut Jasmine och indirekt satte Julia i fara
Martin har hatat Julia sedan dag ett och ville ha ut henne
Jasmine ostabil och ville ha ut Julia denna gång
Alex gör alla osäkra som pratar mellan båda pakter i det gula rummet och låtsas spela med Julia och Sami
Det gula rummet har alienerat Frida

De är IDIOTER när de pratar till varandra om att de tänker rösta ut rosa. Men de kan inte komma överens. De måste sluta vela och hålla käften och bestämma sig!

Haha exakt det jag säger 💯 rätt bra skrivet gula rummet är falska mot varann och jag har sagt detta innan dom kommer hugga varandra i ryggen och det är det dom gjort nu. Haha nu skyller dom på rosa att det är dom som är falska ormar 😂
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 23:35.
2020-04-09, 23:27
Avslutad
Min absolut sista grej, förstår inte ni detta i era tröga huvuden så är det bara game over:

Åker inte ALEX, utan Jasmine, då är det INGEN chans att Alex tar ut någon av Lennie, Mergim eller Amilia nästa veckor i huset. Vad fan är det som är så fucking svårt att förstå?

Är Julia och Jasmine kvar har dom STÖRST chans där inne, tillsammans med Sami såklart, att köra ut dom i rosa. Fattar ni nu eller?! Fucking fattar ni?! Tappar förfan hår.

Rösta kvar Jasmine på måndag.
2020-04-09, 23:28
Medlem
likebananass avatar
Jag skriver från början. Jag ogillar Amelia.
Men är det någon som spelar sina kort rätt är det outstanding Amelia. Hon har exakt lyckats med vad hon planerat. Hon har tidigt fått sina två mopsar att göra precis som hon vill utan pardon.
När Glasman försvann lämnade han gula rummet utan något IQ kvar. En lyckad dag för Amelia.
Se vem som är kvar i gula rummet. Ja, då förstår ni. Sami spelar sitt eget spel när Glasman rök och Frida stack också snabbt när han är historia. Kvar är riktigt osannolikt menlösa personer som inte kan komma överens. Alex var väl tidigt öppen med vad Amelia smider för planer ändå kan dårarna inte hålla ihop och går på vad mopsen Mergim säger och splittrar gruppen utan större bekymmer.
Nu sitter de på pottkanten och bölar. Och nu är det för sent. Någon av de gula ryker och de kommer aldrig mer att kunna få någon chans att samla ihop sig. De är för få.
Amelia är en enastående player hämtad från den högre skolan och är både smartare och klurigare än någon annan. Hon vet exakt vem som sitter med vem när och hur.
Grattis Amelia, jag lyfter min hatt för dig!
2020-04-09, 23:29
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Min absolut sista grej, förstår inte ni detta i era tröga huvuden så är det bara game over:

Åker inte ALEX, utan Jasmine, då är det INGEN chans att Alex tar ut någon av Lennie, Mergim eller Amilia nästa veckor i huset. Vad fan är det som är så fucking svårt att förstå?

Är Julia och Jasmine kvar har dom STÖRST chans där inne, tillsammans med Sami såklart, att köra ut dom i rosa. Fattar ni nu eller?! Fucking fattar ni?! Tappar förfan hår.

Men ordningsföljden spelar egentligen inte någon roll eftersom Sami vinner allt i slutändan ändå.
2020-04-09, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Men ordningsföljden spelar egentligen inte någon roll eftersom Sami vinner allt i slutändan ändå.

Spelar ingen roll. Vi ska köra ut Amillia så tidigt som möjligt. Och Jasmine har störst chans för detta, om vi jämför Alex och Jasmine. Snälla sluta spela dum, vad är du, 12?
2020-04-09, 23:31
Medlem
riskns avatar
Citat:

Det har jag inte tänkt på. Alex måste åka ut denna vecka då det inte finns någon i rosa som är nominerad. Alex har minst chans att vinna en omröstning mot Amilia/Mergim nästa vecka.

Rosa kommer bara nominera Alex nästa vecka igen om han inte åker denna vecka.

EDIT: Nu tror jag inte att Alex har en chans mot fans av Julia och Jasmine så vi behöver inte oroa oss.
2020-04-09, 23:32
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Exakt, rosa har hållit ihop, medan gula gjort tvärtom så det är bra att de känner hur korkade de har varit. Dock utan rosa rummets förtjänst, utan de själva!

Hoppas innerligt att Alex ryker trots Antys följarskara!!!

Haha om Anty gillar Mergim, Lennie, Amelia så ska hon inte få folk att rösta på Alex för han är ju emot hennes rum hennes pakt. Han ville ju att hon skulle åka ut också han skrattade när hon åkte ut. Alex hade sin pakt med Lisa och Victoria som dom hade bakom rosas rygg så fuck Alex! Anty är helt jävla efterbliven...
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 23:40.
2020-04-09, 23:33
Medlem
Gris-Analia: Asså JAG tänker minsann inte gå runt och låtsas vara kompis med de andra för att de inte ska nominera mej asså nej nej glöööm det

Också Gris-Analia: Spenderat mer tid i gula rummet denna vecka än någonsin på 7 veckor.
2020-04-09, 23:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:

Inte en chans att hon ska vara kvar.
Gula rummet har ju varit oense sen rainbow föll, har ni inte fattat det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in