2020-04-09, 23:13
Medlem
icons avatar
Äsch, Alex får gå ut till dotter och andra nära och kära på måndag. Kommer vara bra för honom. Jassa har ett gäng känslosvängningar kvar att bjussa på innan hon är redo för verkligheten.
2020-04-09, 23:15
Medlem
Ni är så jävla dumma i huvudet om ni röstar kvar Alex, han kommer spela mot sami och Julia eran mongon. Ni kan rösta ut jassa när hon sitter mot vemsomhelt sen. Men rösta kvar julia i första han och jassa sen. ALEX fjanten måste ut. Hur orkar ni ens lyssna på hans 14åriga pojkröst och klickljud??? Och hans smaskande ? Det är ju stort fel på er som klarar av det
2020-04-09, 23:16
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Äsch, Alex får gå ut till dotter och andra nära och kära på måndag. Kommer vara bra för honom. Jassa har ett gäng känslosvängningar kvar att bjussa på innan hon är redo för verkligheten.

Ormen ska ut!!! Jassa får vara kvar till nästa vecka sen ryker hon också fuck deras pakt det är dom som är falska jävlar, Jassa och Alex skyller på rosa rummet haha det är ju gula rummet som gått bakom varandras ryggar det är inte rosa rummets fel 😂
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 23:20.
2020-04-09, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Alex ormen är farlig som jag sagt flera gånger han ska lämna så rösta kvar Julia eller Jassa om dom står mot ormen . Ormen Alex ska åka ut!!
Inte för att jag gillar Alex men måste du kalla honom ormen i varenda inlägg? Det blir lite tröttsamt. Variera sig i inläggen så blir det roligare för oss andra.
2020-04-09, 23:17
Medlem
Zingo2s avatar
På måndag är det bara 2 kvar av de 4 som skulle vara i final. A, Jassa, M och Vi.😀😀😀😀😀
Känns bra, blir en trevlig påsk.😀
2020-04-09, 23:17
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Första snacket i måndags när gula trion paktade var det Martin framförallt som försökte styra bort från Am och Lennie mot Jullan och Mergim. Jassa var mer emot att rösta på Jullan och Mergim. I spelet vill de väldigt olika Jassa och Martin. De borde inte spela ihop eftersom de inte kan komma överens utan att köra över varandras viljor. Sami och Jullan vill egentligen inte heller samma. Nä. BB skippa paktandet. Låt deltagarna prata om annat istället.
Absolut, Jasmine och Julia ska inte klaga övar att Amilia har ''lurat'' dem. Åtminstone det rosa gänget vet att de behöver vara lojala mot varandra för att ha en chans att komma längre i spelet. Ingen i det rosa gänget är nominerade trots att hela huset är emot dem. Jag spyr på det gula rummet.

Julia är ostabil som vill ha ut Frida och Jasmine
Sami är otaktisk som gnäller om att han inte bryr sig om spelet men sedan ville ha ut Jasmine och indirekt satte Julia i fara
Martin har hatat Julia sedan dag ett och ville ha ut henne
Jasmine ostabil och ville ha ut Julia denna gång
Alex gör alla osäkra som pratar mellan båda pakter i det gula rummet och låtsas spela med Julia och Sami
Det gula rummet har alienerat Frida

De är IDIOTER när de pratar till varandra om att de tänker rösta ut rosa. Men de kan inte komma överens. De måste sluta vela och hålla käften och bestämma sig!
2020-04-09, 23:19
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni är så jävla dumma i huvudet om ni röstar kvar Alex, han kommer spela mot sami och Julia eran mongon. Ni kan rösta ut jassa när hon sitter mot vemsomhelt sen. Men rösta kvar julia i första han och jassa sen. ALEX fjanten måste ut. Hur orkar ni ens lyssna på hans 14åriga pojkröst och klickljud??? Och hans smaskande ? Det är ju stort fel på er som klarar av det

För mig är Sami årets vinnare. Alla andra skiter jag i, i varierande grad. Härnäst vill jag ha väck Jass eftersom hon är för korkad och tråkig för att vara bra tv-underhållning.
2020-04-09, 23:20
Medlem
Amolias psykopatblick in i kameran : ”när du ser det här, hoppas du fick valuta för pengarna Alex”
Kan någon fö. förklara vad valrossen gör i det gula sovrummet?
2020-04-09, 23:21
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Absolut, Jasmine och Julia ska inte klaga övar att Amilia har ''lurat'' dem. Åtminstone det rosa gänget vet att de behöver vara lojala mot varandra för att ha en chans att komma längre i spelet. Ingen i det rosa gänget är nominerade trots att hela huset är emot dem. Jag spyr på det gula rummet.

Julia är ostabil som vill ha ut Frida och Jasmine
Sami är otaktisk som gnäller om att han inte bryr sig om spelet men sedan ville ha ut Jasmine och indirekt satte Julia i fara
Martin har hatat Julia sedan dag ett och ville ha ut henne
Jasmine ostabil och ville ha ut Julia denna gång
Alex gör alla osäkra som pratar mellan båda pakter i det gula rummet och låtsas spela med Julia och Sami
Det gula rummet har alienerat Frida

De är IDIOTER när de pratar till varandra om att de tänker rösta ut rosa. Men de kan inte komma överens. De måste sluta vela och hålla käften och bestämma sig!
Sami bryr sig inte, de han gillar minst är Jassa och Mergim.
2020-04-09, 23:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Amolias psykopatblick in i kameran : ”när du ser det här, hoppas du fick valuta för pengarna Alex”
Kan någon fö. förklara vad valrossen gör i det gula sovrummet?
Därför ska Alex vara kvar, så Rosa blir besvikna. De kommer att rösta på honom igen.
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Inte för att jag gillar Alex men måste du kalla honom ormen i varenda inlägg? Det blir lite tröttsamt. Variera sig i inläggen så blir det roligare för oss andra.

Han kallas för ormen för han är en! Varför ska man variera? Jag säger ormen för det är hans smeknamn haha..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ormen ska ut jassa får vara kvar till nästa vecka sen ryker hon också fuck deras pakt domr dom falska jävlarna, jassa och Alex skyller på rosa rummet haha det är ju gula rummet som gått bakom varandras ryggar det är inte rosaa rummets fel 😂

Exakt, rosa har hållit ihop, medan gula gjort tvärtom så det är bra att de känner hur korkade de har varit. Dock utan rosa rummets förtjänst, utan de själva!

Hoppas innerligt att Alex ryker trots Antys följarskara!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in