Citat:
Ursprungligen postat av
Rubar
Jo men oavsett om man nu är skyldig eller ej så är det nog en ganska jobbig tanke att alltid bära på att man kan vara avlyssnad.
Man kan nog bli nojig för mindre.
Och vad är det som du anser är ”misstänkt” i hans sätt att uttrycka sig ang avlyssningen? Han säger ju egentligen inte så mkt, det är ”Mm, Ja, Näe och tystnad”, i stort sett.
Alltså: ser SD som högst trolig GM men kan inte läsa in så mkt i förhöret. Men det finns säkerligen andra källor/förhör avs detta.
Här kan du läsa i aktb s 720 innan SD får reda på att han har övervakning på sig. En fickringning från K*arin W*ilsson:
FL2: Så ringer Karo ... K*arin W*ilsson dig .. via messenger.
MT: Okej?
FL2: Och det är av misstag och då kontaktar du henne tillbaka och hon svarar dig och säger
att det är en fickringning och sen så blir det en .. en konversation er emellan.
MT: Okej.
FL2: Är det nånting du kommer ihåg?
MT: Näe.
FL2: Nej .. eh .. och du skriver såhär till henne då" hade varit trevligt att prata hoppas det är
bra med dig i alla fall" .. eller i a f. Och hon svarar" det är bara bra. hur är det med dig?"
och du svarar " tja .. ska man säga .. huvudet upp fötterna ner och jäkligt rak i ryggen men det
är nog också allt, ser ( ohörbart) mycket ljus överallt och tar fasta på det men den blöta filten
är tung.
Skriver inte så mycket här då samtalet inte är enbart mellan dig och mig men pratar
eller ses gärna om du har lust någon dag, inte så att jag är desperat efter mänsklig kontakt
för jag är långt ifrån ensam men jag tycker du är en skön tant"och så en smiley
Det är självklart att han inte säger så mkt han blev ju avslöjad att han var övervakad.