2020-04-09, 21:44
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
"Smarta Julia"?? Nu blev det fel va? Hon sitter ju för fan nominerad själv så inte är det här hennes förtjänst inte. Snarare Jasmine och Alex som blev rövknullade tillsammans med Julia.

Alex la sina 2 poäng på Amilia. Hade Sami och Julia gjort detsamma så hade Amilia hängt lös istället för Julia.
2020-04-09, 21:45
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tycker det är väldigt märkligt beteende av en föräldrar som har en normal relation till sina barn. Ni som har barn, hade ni lämnat dem i hundra dagar? Om ni dessutom får info om att det pågår en pandemi därute? Fast han förstår väl inte innebörden i så svåra ord

Hörde jag rätt nu när han sa att barnets mamma var tjugosex? Är inte hand unge typ tio år?
Skulle ju aldrig lämnat mitt barn så länge, speciellt inte i den åldern!
Hade man dessutom fått info om att det brutit ut den värsta pandemin i modern tid, skulle absolut ingenting kunna hindrat mig lämna huset!
Absolut inte en miljon, fan inte en miljard! Han kan inte ha tillstymmelse till pappa/beskyddar känslor!
Det sjuka är att jag inte visste han hade en unge, han pratar ju aldrig ens om henne!?!?!?
2020-04-09, 21:46
Medlem
icons avatar
Ok. Ut med Alex denna vecka. Amilia eller Martin nästa vecka.

Jullan och Jassa är lite smått oförutsägbara och skapar lite mer dynamik (om än tröttsam om man kollar för mycket ) så de är roliga på sitt sätt.
2020-04-09, 21:47
Medlem
SevenStarss avatar
Vad fick Julia av påskkycklingen Anty?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Varför skrev så många här inne att hon ignorerade Alex?
Är detta ännu ett PR-trick av myran för att få mer klick till sina kanaler?

Såklart det är! Sen saknar hon dem säkert eftersom det inte smakade så sött att komma ut, hon fick mycket - välförtjänt - skit1
Medlem
Lunatics avatar
Jullan och Jassa är så korkade.
Rosa rummet blåste dom totalt.
Nu försöker dom rädda sitt face, när dom insett att dom blivit playade.
2020-04-09, 21:48
Medlem
foxieroxies avatar
Det bästa är att Julia och Jass stannar och sedan allierar sig mot rosa
2020-04-09, 21:49
Medlem
muhexs avatar
Varför lägger de inte DC på minigolfen när s1 fyller samma funktion som DC just nu?
2020-04-09, 21:50
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ouch.

Omdömeslöst i vilket fall som helst. Under vanliga omständigheter är en sak. Men att offra tid, där man kan vara tillgänglig för sitt barn medan samhället genomgår största krisen på länge, för att spela ett spel som går ut på att han får visa sina backstabberegenskaper..
Alltså säger inte detta bara för jag ogillar honom starkt, men undrar verkligen vad sorts förälder han är?
Helt obegripligt!
2020-04-09, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Skulle ju aldrig lämnat mitt barn så länge, speciellt inte i den åldern!
Hade man dessutom fått info om att det brutit ut den värsta pandemin i modern tid, skulle absolut ingenting kunna hindrat mig lämna huset!
Absolut inte en miljon, fan inte en miljard! Han kan inte ha tillstymmelse till pappa/beskyddar känslor!
Det sjuka är att jag inte visste han hade en unge, han pratar ju aldrig ens om henne!?!?!?
Enda gången jag hör honom prata om barnet är när han pratar om att han inte ska ha sex i huset då barnet tittar på programmet. Det är ju också märkligt om man låter en nioåring titta på detta. Även om vi tycker det är ett barnprogram så är det mobbing, fylla och annat skit som barn inte bör se.
2020-04-09, 21:51
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Haha, detta är varför Jasmine ska stanna.
Inte en chans, hon ska UT!!!!!!!!
2020-04-09, 21:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Äntligen en normal människa här i tråden.
Eloge till dig.
Dom som inte fattar att den överviktiga flicksnärtan enbart bölar över att hon är så nära finalen nu och måste göra ett bra intryck på det svenska folket.

Ja, för Anty sa ju att de ska vara snälla mot varandra och då kanske, kanske blydanken föll ner i hålet och hon fattade hur fittigt hon beter sig. Too late bitch!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in