2020-04-09, 20:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan geek du börjar bli människa. Jag tycker också vi kör negern först som då får gå 300 meter hem med tom pung. Därefter blir det Analia mot ludret.

Haha även solen har sina fläckar

Yes! Enig, nu kan vi inte påverka vilka som blir nominerade nästa vecka, men den vi ogillar mest varje vecka åker ut, som har högst chans att ryka!

Menar dumt få ut Lennie mot tex Martin då är det bara rösta på Martin o vänta in nästa vecka
2020-04-09, 20:15
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jassa har mer stöd än Alex så bättre att få ut henne nu.

Alex kan plockas bort när som.

Det är inte så "bara" att plocka bort när det är tre nominerade. Antar majoriteten här räddar Julia, tror du folk då är villiga att slänga den rösten på Alex för att få ut Jasse? Några har förvisso två konton men du fattar.
Tror definitivt Alex har toksämst odds och kommer ryka. Men Jasse får gärna sticka för mig, klarar mig utan hennes skrik.
2020-04-09, 20:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tror hon gillar Alex genuint. Hon har sagt han är hennes typ också så förvånar inte mig.

Haha riktigt sjukt om hon tycker om honom efter all skit snack han pratat om henne han ville ha ut henne och skrattade som fan.

Han beter sig som ett barn hur fan kan hon vara intressad av han fotfarande? Haha han strulade med vicky och höll på med henne han sa också att han kanske vill nåt mer med henne utanför huset 😂 men vicky sa nej fast tror vicky var sugen på honom också haha.
2020-04-09, 20:17
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha även solen har sina fläckar

Yes! Enig, nu kan vi inte påverka vilka som blir nominerade nästa vecka, men den vi ogillar mest varje vecka åker ut, som har högst chans att ryka!

Menar dumt få ut Lennie mot tex Martin då är det bara rösta på Martin o vänta in nästa vecka
Ja vi börjar fatta tycke om BB 2020. Huset måste ju krympa och vi ser till att det sker lugnt och fint.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Lennie måste vara den största mesen någonsin i svensk dokusåpa-historia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha riktigt sjukt om hon tycker om honom efter all skit snack han pratat om henne han ville ha ut henne och skrattade som fan.

Han beter sig som ett barn hur fan kan hon vara intressad av han fotfarande? Haha han strulade med vicky och höll på med henne han sa också att han kanske vill nåt mer med henne utanför huset 😂 men vicky sa nej fast tror vicky var sugen på honom också haha.
Vaaa vafan strulade dom? Det har jag helt missat haha
2020-04-09, 20:18
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Det är inte så "bara" att plocka bort när det är tre nominerade. Antar majoriteten här räddar Julia, tror du folk då är villiga att slänga den rösten på Alex för att få ut Jasse? Några har förvisso två konton men du fattar.
Tror definitivt Alex har toksämst odds och kommer ryka. Men Jasse får gärna sticka för mig, klarar mig utan hennes skrik.

Ja då man röstar på den man vill ha kvar så vågar man inte bränna sin röst.

Som när Sami skulle räddas så rösta jag på honom likadant här, Julia får rösten sen får man se vem av Jassa och Alex som drar.
2020-04-09, 20:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hoppas Lennie blir ihop med Anty. Och att vi får se Mergims och Amilias miner då.

Och Ormens miner hahahaha det är ju han som är så galen i henne 😂 Han var sugen på vicky också.
2020-04-09, 20:20
Medlem
xrlpyts avatar
Det var inte många sekunder Amilia och Lennie fick kramas innan Mergim dyker upp och "tvingar" dem avbryta..
2020-04-09, 20:21
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Vaaa vafan strulade dom? Det har jag helt missat haha

Haha ofta du har missat det dom gjorde det förra veckan eller det kanske var 2 veckor sen 😂
Dom börjarde ta på varann mer o mer senaste veckorna.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 20:25.
2020-04-09, 20:22
Medlem
likebananass avatar
Fettot och resten ligger och lipar efter en person som de känt i två veckor och bara är ute efter deras klick.
Fan bara småttingarna med scouterna lipade när man var ute och campade i ett par veckor och sista kvällen sjöng "kumbaya". Här har vi en gammel göbbe, en sjöko och en avmagrad alban som bölar. Jag förstår ju gamlingen som vill gnida tältet mot albanen men inte de andra.
2020-04-09, 20:23
Medlem
Vad är de för fel på de där lipsillarna? Har de aldrig upplevt motgångar? De flesta hade väl blivit överlycklig istället och sprudla av glädje om ens polare kommer in. Hade det varit typ Glasman hade Sami och Julia tjoat och tjimmat istället för att böla. De grät inte loss ens mår Glasis åkte ut, för att de agerar som vanliga vuxna beter sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in