Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Lena gjorde Exakt som alla andra kvinnor i detta land som blir kära i gifta män.
Det här är ingen skillnad, så jag fattar inte hur instängt många i tråden måste ha levt.
Kolla här.
En man o en kvinna är gifta.
Till slut avtar sexet och livet går in i ett stilla lunk.
Familjelivet är svinbra med hus, barn o umgänge men det finns ingen spänning eller sex kvar.
Ett vanligt svenskt jäkla äkta par.
I detta fallet söker mannen nåt nytt spännande för att få lite kul. Han vill absolut inte lämna familjen utan stackaren vill bara pippa lite och ha lite kul.
Samtidigt kryllar det av struliga söta flickor (sökare) som lever ett liv i 110. Dom har aldrig lyckats leva i ett förhållande för dom kan liksom aldrig slå sig till ro och lugna ner sig. Ett förhållande blir för tråkigt. Dom behöver en total mot-pol. Nåt att kämpa för. Det händer alltid nåt runt dom och det är ofta drama och kärleksproblem.
Till slut så möts dessa två.
Han - som vill knulla lite och få lite spänning igen.
Hon - som suktar efter nån som "förstår henne" och som kan köra på i 110 med henne.
Dom startar en affär.
I över 6 år.....
Nu kommer problemet.
Han - vill inte lämna sin familj. Han vill ha kvar den tryggheten och den sociala statusen att ha en fin familj.... Men samtidigt vill han få knulla så han vill självklart inte göra sig av med den suktade älskarinnan, för henne har han runt fingret.
Hon - är trött på att bara vara älskarinna. Hon är trött på att vara nr 2. Hon är trött på att bli bort-stött i sociala sammanhang när han är med sin fru. HON VILL HELT PLÖTSLIGT HA MER.,!! NEJ!!!
Resultatet blir ALLTID det samma.
Hon - tjatar om att han skall lämna sin fru. Hon tjatar om att det skall bli dom två.
Han - kommer inte lämna frugan. Dom måste vara ihop för "barnens skull"
Hon - accepterar inte det utan fortsätter att tjata och när det inte funkar, Gissa vad dom små prinsessorna gör då.
Dom försöker förstöra förhållandet på egen hand genom att GÅ PÅ FRUGAN.!!
Nä men, är det sant.?
Japp, när flickor blir elaka och sätter den sidan till så blir dom svinmycket värre än män. Dom blir riktigt grisiga. Om inte Lena kunde få Stefan att lämna Hanna så går hon istället på Hanna. Precis som väldigt många andra tjejer gör mot gifta mäns fruar som ett sista försök att få mannen eller hämnas.
Detta beteendet kan inte vara nytt för er.
Ett tydligt exempel..... Mordet på Max och Saga.
Hur o varför gick det till?
De kunde gå till en sexterapeut istället och få nytändning. Tidigt i tråden skrev jag att min farfar tyckte att en karl borde hålla sig med en älskarinna för att inte slita för mycket på hustrun. (Det höll inte farmor med om kan jag lova.)
Jag tror att det här fallet skiljer sin från medelsvensson vänstrande på åtminstone två sätt:
(1) det inleddes m en kvinna som kände paret, och antagligen såg att de giftas förhållande inte funkade. Det fick henne övertygad om att SD skulle lämna HD.
(2) kanske för att de kände varandra, men SD spelade ut dem mot varandra och försåg dem med elaka uttalanden och avslöjanden om rivalen.
Hursomhelst verkar otrohet farligt: nyss föll domen mot mannen som ströp hustrun m buntband för att kunna åka på dansbandsvecka i Malung m älskarinnan.
Så Krmkr, ibland skriver du sånt om din fru som oroar. Uppvakta henne litet lagom m ngt hon gillar och säg inte att den vackra solnedgången beror på att det är så mycket avgaser i luften!