2020-04-09, 17:46
Medlem
KrossedOuts avatar
Vilka drömnomineringar 😍 Ut med vidriga psykopaten Julia nu!
2020-04-09, 17:46
Medlem
icons avatar
Tycker det är bra att Jullan blev nominerad så hon och Sami fattar att de inte kan lita på gula trion.
2020-04-09, 17:49
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är du dum? De röstade inte på Julia.

Vem röstade på Julia då? Han är en orm!!!!
Dom sa själv att dom skulle rösta på Julia.
Martin och Jasse har röstat 2p på Julia 1 på Amelia och Alex 2 p på Amelia och 1p på Julia.
2020-04-09, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Står Alex mot Jasse på måndag måste vi ta chansen att få ut henne. Alex popularitet är verkligen på botten så han är inget hot. Nu när Jasmine är på en rejäl dipp så är det guldläge att få ut henne.
Håller verkligen med!!
2020-04-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Den enda som har samis rygg till 1000% är Julia, se till o rösta kvar henne !
Alla dagar i veckan!!
2020-04-09, 17:52
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Vem röstade på Julia då? Han är en orm!!!!
Dom sa själv att dom skulle rösta på Julia.
Martin och Jasse har röstat 2p på Julia 1 på Amelia och Alex 2 p på Amelia och 1p på Julia.
Ok, ser nu att du redigerat Rosa till gula.😀
Då håller jag med.👍
2020-04-09, 17:53
Medlem
En massa sprit på det här så livar vi upp programmet! (Vilket aldrig kommer hända med statliga TV4 vid rodret)
2020-04-09, 17:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag står inte ut!!!!
Hur kan dom va så urbota korkade!? Hur tänker dom?! Tänker dom alls?!

Fettberget har inte suttit löst en enda gång!
Hur kan hon skonas gång på gång på gång?! Detta är fanimej helt j-a sjukt!

Ja, jag kokar!! Och nu sitter lilla Mergim-äcklet och säger att Julia ska lite på honom. Att han loooovar! Fyfan!

Julia ska stanna sen skiter jag i vem som åker men helst vill jag ha ut Jasmine faktiskt.

Hmm, Mergim kanske är ärlig nu? Tror dock inte att Julia kommer hålla tyst. På fyllan kommer hon gå loss på Alex och Jasse.
2020-04-09, 17:55
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Ja! Men vi får inte glömma rösta på julia bara! Uppmanar alla att göra minst 3 konton och lägga 2 röster på jullan och en på kongo.

Mongo är fan inte värd det. Blir 3 röster på Jullan för min del, mongo och skrikludret är pest eller kolera.
2020-04-09, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, jag kokar!! Och nu sitter lilla Mergim-äcklet och säger att Julia ska lite på honom. Att han loooovar! Fyfan!

Julia ska stanna sen skiter jag i vem som åker men helst vill jag ha ut Jasmine faktiskt.

Hmm, Mergim kanske är ärlig nu? Tror dock inte att Julia kommer hålla tyst. På fyllan kommer hon gå loss på Alex och Jasse.

Tror faktiskt Mergim är ärlig, han svor på sin sjuka mor

Iofs gjorde han det när dom pratade om att Amilia skulle mörda honom också, men han trodde ju verkligen att hon hade sagt det eftersom han inte vet vad verbalt betyder
2020-04-09, 17:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen

Mergim ljuger inte för Julia det är så som han säger dom har inte röstat på Julia!!
2020-04-09, 17:57
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Tror faktiskt Mergim är ärlig, han svor på sin sjuka mor

Iofs gjorde han det när dom pratade om att Amilia skulle mörda honom också, men han trodde ju verkligen att hon hade sagt det eftersom han inte vet vad verbalt betyder

Vad sa Mergim till J?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in