2020-04-09, 15:21
Avstängd
Antonia ”Anty” Johnson som påskkyckling för att överraska de andra deltagarna. Hon går in strax efter 18-tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/70OQJK/anty-gor-comeback-i-big-brother

Sa ni nått

Det folk reagerade på var att det lät på en del som att hon skulle komma tillbaks till huset...alltså stanna
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon borde vetat bättre för hon visste hur Amilia t ex var innan hon klev in i huset. Nej, det var ingen snygg sorti hon gjorde. Hon trodde säkert att hon bara var rolig i brevet men det är sååå lätt att bli missförstådd i skrift. Dessutom hugger de ju på allt i huset.

Jag håller med dig faktiskt
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Har inte Jasmine borderline?
Vem har sagt de? Källa?
2020-04-09, 15:22
Medlem
__Alez__s avatar
– Det blir lite blandat faktiskt, lite grejer som de varit sugna på. Mergim har haft lika mycket abstinens som jag hade där inne efter Red bull, så en sån får han. Sami ska få en ny dräkt, han har ju sina matchande set, så det är dags för honom att få en ny. Jasmine och Martin ska få ett kärlekskit. Lite högt och lågt.

Så lite presenter från Anty.
2020-04-09, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Efter 1 timme och 45 minuters matlagning säger Sami att Julia inte är nöjd med smaken och måste göra om allt. VAD är det som tar så lång tid för dem? Det är helt sjuk att varenda måltid tar minst två timmar att laga. Även när det är halvfabrikat som bara ska värmas och pasta som ska kokas. Det här gör mig helt vansinnig och jag har skrivit ett ex antal inlägg om det!!!

också tänkt på det!
Visst i början kände man att det kanske beror på antal deltagare, men som du själv säger: det är halvfabrikat, så vad i hela fridens namn är det som pågår?

Sen sättet dom ibland lagar maten på, jag hade nog fått kväljningar.
Sett ett par ggr när dom plockar bort långa hårstrån från maten.
Bara det hade fått mig att tappa aptiten för resten av min vistelse där.
2020-04-09, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Det folk reagerade på var att det lät på en del som att hon skulle komma tillbaks till huset...alltså stanna

Haha get the fuck out of here.

Jag sa att Anty skulle tillbaka för tre veckor sen, sa aldrig att hon skulle tävla om miljonen. Ni som diskuterade ni vet vilka ni är. Jag sitter på info som ingen annan här
2020-04-09, 15:25
Avstängd
Citat:
Haha get the fuck out of here.

Jag sa att Anty skulle tillbaka för tre veckor sen, sa aldrig att hon skulle tävla om miljonen. Ni som diskuterade ni vet vilka ni är. Jag sitter på info som ingen annan här
Bra, du avslöjade nyss att du är anty, my girl
Medlem
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/70OQJK/anty-gor-comeback-i-big-brother

Sa ni nått
Jaja detta bryr sig ingen om. Däremot sa flera, inkl du att hon skulle tillbaka in som joker vilket vi visste aldrig skulle få gå igenom!
Hade hoppats på Patzy skulle in också!
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Själv anser jag att Rimmet borde lugna ner sig med BUS:en.

Fläckarna i hans plyte får det att se ut som om pojkvaskern lider av vitiligo.

Han hade inte sånt i början va? Har för mig att han började ta på sig det senaste veckorna eller? Nu är han helt beroende av det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
också tänkt på det!
Visst i början kände man att det kanske beror på antal deltagare, men som du själv säger: det är halvfabrikat, så vad i hela fridens namn är det som pågår?

Sen sättet dom ibland lagar maten på, jag hade nog fått kväljningar.
Sett ett par ggr när dom plockar bort långa hårstrån från maten.
Bara det hade fått mig att tappa aptiten för resten av min vistelse där.
Dom tvättar inte ens händerna när dom håller på med kyckling wtf. Speciellt typ Julia när hon höll på med kyckligen så tvätta hon inte händerna och gick runt och tog på allt i huset, spisen, kryddorna osv. Tvättade inte ens kniven eller skärbrädan. Att dom inte har blivit sjuka är fan mirakel. Dom vet kanske inte hur man lagar mat? Mergim är väl förståeligt och amilia.
2020-04-09, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han blev ju mer beroende av det senaste tiden eller hur?

De är helt sjukt.
Fattar han inte att det inte ser klokt ut?
Jag är glad dom inte skickade in extra dark på brun-utan-solen, han hade varit mörkare än Alex då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in