2020-04-09, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
https://gyazo.com/817f10343be27d09e2b62503fd0bf369

Hahaha Mirakel kan ske! Fantastiskt Amilia!
2020-04-09, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Såg bara 19-bikten.
Men assburgers brukar ha en tendens att haka upp sig på saker o ting, så de är inget ovanligt om det gått hela två dagar

De var hårt, med tanke på hur Virran skojade bort sina dissar på alla andra deltagarna utom Jullan.
Jag menar direkt efter brevet så satte sig julia, amilia och mergim och snackade om det och snackade skit om henne i 1h. Och sedan fortsatte dom att snacka skit om henne igår nästan hela dagen. Jag är inget fan av viccan men vafan dom kunde ha gjort det när hon var där.

Men dom är alla fega jävlar. Gör det så fort den lämnar. Och amilia som låtsades vara hennes nära vän i huset. Julia fortsatte hela tiden säga att hon inte bryr sig att viccan sa si å så, men hon fortsätter att älta om det hela tiden. Rätt jobbigt.
2020-04-09, 15:11
Medlem
Vad har hänt med mergim
2020-04-09, 15:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag menar direkt efter brevet så satte sig julia, amilia och mergim och snackade om det och snackade skit om henne i 1h. Och sedan fortsatte dom att snacka skit om henne igår nästan hela dagen. Jag är inget fan av viccan men vafan dom kunde ha gjort det när hon var där.

Men dom är alla fega jävlar. Gör det så fort den lämnar. Och amilia som låtsades vara hennes nära vän i huset. Julia fortsatte hela tiden säga att hon inte bryr sig att viccan sa si å så, men hon fortsätter att älta om det hela tiden. Rätt jobbigt.

Hon borde vetat bättre för hon visste hur Amilia t ex var innan hon klev in i huset. Nej, det var ingen snygg sorti hon gjorde. Hon trodde säkert att hon bara var rolig i brevet men det är sååå lätt att bli missförstådd i skrift. Dessutom hugger de ju på allt i huset.
2020-04-09, 15:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Vad har hänt med mergim

Han har panik för han är så blek att han ser sjuk ut!! Enligt egen utsago då... Antar att hans brun utan sol är slut.
2020-04-09, 15:14
Medlem
Citat:

Dock anser jag Jullis va långt ifrån feg jämfört med dom andra deltagarna.
Visst hon snick-snackar också, men hon kan även stå för de hon tycker.

Attans att jag missade skitsnacket! Vad sas det på ett ungefär?

Men vi får ju också tänka på att det enda spännande som händer där inne kan ju vara i form av ett avskedsbrev med små pikar o dissar i.
Allt som går o snackas om, har nog snackats om ett tiotal ggr redan.

Dock förväntade jag mig lite mer av Amili och Rimmet.. eller nej förresten, det gjorde jag inte.
2020-04-09, 15:15
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojjj
Vad har hänt med mergim

Han har blivit vitare ser du väl haha, han vill bli brun igen men har ingen färg så han är ledsen. 😂
2020-04-09, 15:16
Medlem
Efter 1 timme och 45 minuters matlagning säger Sami att Julia inte är nöjd med smaken och måste göra om allt. VAD är det som tar så lång tid för dem? Det är helt sjuk att varenda måltid tar minst två timmar att laga. Även när det är halvfabrikat som bara ska värmas och pasta som ska kokas. Det här gör mig helt vansinnig och jag har skrivit ett ex antal inlägg om det!!!
2020-04-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han har panik för han är så blek att han ser sjuk ut!! Enligt egen utsago då... Antar att hans brun utan sol är slut.

Själv anser jag att Rimmet borde lugna ner sig med BUS:en.

Fläckarna i hans plyte får det att se ut som om pojkvaskern lider av vitiligo.
2020-04-09, 15:17
Medlem
Anty kommer in i huset och hälsar på ikväll
2020-04-09, 15:19
Avslutad
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/70OQJK/anty-gor-comeback-i-big-brother

Sa ni nått
2020-04-09, 15:19
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Jag tror att julia störde sig mest på det vicky skrev. Det var väl hon som började prata om det eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in