2020-04-09, 00:47
Medlem
Miraquellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Har du dessutom hört de där äckliga vidriga smackandet på Martins streck-läppar och prasslet med täckena?
Minns du natten när stackars Sami höll på att få en rejäl meltdown?
SD-Jassa är den sista person i hela jävla huset som ska be någon att prata tystare.
Hon är heeelt vidrig. Hoppas håret ramlar av efter hemmablekningen.
2020-04-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Haha ormen har hunden känslan redan nu han håller på bajsa på sig..
Precis! Han vet att han är en vandrande måltavla så varför inte låta han vara rädd ett tag till och ta ut lite större fiskar först?
2020-04-09, 00:48
Medlem
Jag tror att om man vill ha Sami som vinnare så är det viktigare att få ut dem som lockar honom in i massa negativt snack än att få ut potentiella hot.

Så länge Sami hoppar pakter och skitsnack så vinner han över vem han vill. Helt övertygad.
Faran ligger i när andra lockar in honom i negativa tankar och negativt snack.

En Sami på gott humör och med sprudlande kreativitet kan jag titta på 24/7 (Sami + Lennie är enligt mig den ljuvligaste kombon pga deras gemensamma sinne till kreativitet och konsten att leva sig in i olika roller/karaktärer).

Är därför kluven av rent egoistiska skäl. Vill ha paktfri Sami och därmed ut med både Alex och Jullan. Men vill också ha ut Amilia pga en massa uppenbara skäl (dock inte för att jag ser henne som ett hot utan bara för att jag inte trivs med henne i programmet).

Ska man tänka långsiktigt så bör man rösta ut Amilia när chansen väl ges eftersom den chansen inte tycks komma särskilt ofta. Men bästa vore helt klart om både Amilia och Alex försvann.

Jullan tycker jag egentligen om jättemycket. En Jullan utan paktsnack vill jag ha med hur länge som helst.

Det bästa vore såklart om Storebror förbjöd paktandet. Allas sidor skulle bli så mycket bättre och de som inte kan hålla sig ifrån det (de äkta skitsnackarna) skulle bli autonominerade och försvinna ur programmet av helt rätt skäl.

Låååångt inlägg, jag vet. Har bara så många tankar kring detta och ville skriva av mig lite.

Summa summarum: Sami bör och ska vinna. Frågan är bara om programmet kommer vara en fortsatt pina att se på fram till dess eller inte. (Min tro är att det hänger på dels att förbjuda paktande, dels att få ut de två deltagare som kommer fortsätta med falskhet och skitsnack oavsett paktförbjud).

Just ja, en sak till: När ska de egentligen börja säga till på allvar att det är förbjudet att viska?? (Jass och Martin viskar ju hemlisar natten lång utan tillsägelse bara för att ta ett exempel).
2020-04-09, 00:54
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Anty verkade ha en padlock över fiffin. Större chans hade det varit mellan Virran, Rimmet och Lenny

Ja faktiskt där har du helt rätt men tror Virran hade för mycket luft hon var för högfärdig. Hon ville ha Alex men spelade att hon inte ville det hon var sugen på honom men ville inte göra nåt i tv.
2020-04-09, 00:54
Medlem
Citat:
Haha ormen har den känslan redan han håller på bajsa på sig.. Haha skrattade när han sa jag ska bajsa upprepade gånger tidigare idag 😂
HAHA inte konstigt att han har varit risig i magen, han VET att han är fucked!!
2020-04-09, 00:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis! Han vet att han är en vandrande måltavla så varför inte låta han vara rädd ett tag till och ta ut lite större fiskar först?

Som vem tycker du? Kärleksparet? Splittra deras grupp. Amelia vill du säkert ha ut. Jag gillar inte Alex stör mig på honom som fan tål inte honom..
2020-04-09, 00:57
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
HAHA inte konstigt att han har varit risig i magen, han VET att han är fucked!!

Haha föreställ dig hans röst när han säger det hahahaha 😂 kollade du liven då? 😂
2020-04-09, 00:58
Medlem
RobertoSavianos avatar
Stämmer det Amelia är kompis med programledaren Malin och att det var så att hon tjatade sig in i detta program?
2020-04-09, 01:00
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Stämmer det Amelia är kompis med programledaren Malin och att det var så att hon tjatade sig in i detta program?

Hon känner någon annan som jobbar inte henne? Glasman känner också någon har för mig att han sagt det. Det är mycket man inte vet.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-09 kl. 01:03.
2020-04-09, 01:02
Medlem
Lunatics avatar
Bild på Mergim vid utfrågning av Julia i uppdrags rummet

http://www.bilddump.se/bilder/20200409005823-143.202.161.75.png
2020-04-09, 01:03
Medlem
Citat:
Som vem tycker du? Kärleksparet? Splittra deras grupp. Amelia vill du säkert ha ut. Jag gillar inte Alex stör mig på honom som fan tål inte honom..
Som sagt. Flodkon först om hon är nominerad. Vi vet inte om hon sitter igen då hennes polare i produktionen kan sätta henne säkert, så hon måste ryka! För mig så är skriket det bästa alternativet att spräcka trion på! Sen kan jag gärna ta herr Kongo klicksmask. Tycker personligen att han är odräglig som fan! Men som sagt, jag tror knappast att han är ett hot mot någon där inne, därför kan jag gärna vänta med han! + det vore lite kul och se han bajsnödig ett tag till
2020-04-09, 01:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hahahaha. Helt sjuka bilder. Fasen vad jag skrattar. Den på Amelia och Vickan är jävla roliga.
Jag har svårt att få luft när jag kollar på Amilia's fina bild, så söt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in