2020-04-09, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, och de få gånger han faktiskt försökt sätta ner foten mot både Mergim och Amilia slutar det med att vristen viker sig och han ligger där och kryper igen. Skrämmade att se faktiskt! Jag vill se honom TAPPA det och vråla åt de vilka patetiska jättebebisar de är! Tydligare ta avstånd från paktandet han inte vill vara del av osv osv osv.
Ja man blir ju irriterad. För i helvete sätt ned foten och säg ”JAG TÄNKER INTE VARA MED PÅ DET HÄR SKITET OCH JAG RÖSTAR HUR FAN JAG VILL” fatta vad han hade vunnit på det, men Mes-Lennie hade hellre fått den i röven av både sina stalkers än att säga ifrån.
Fattar inte hur jag stör mig så ofantligt på honom nu, det har verkligen kommit fram mer och mer under denna veckan.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Menjag har följt tåden från första börja och det verkar alltid som det är två läger.

Kan vi enas nu?
Om Amilia sitter löst så ska hon lämna
Men glöm inte att vi ska rösta på den vi VILL HA KVAR!!!
Vi är enade!
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Menjag har följt tåden från första börja och det verkar alltid som det är två läger.

Kan vi enas nu?
Om Amilia sitter löst så ska hon lämna
Men glöm inte att vi ska rösta på den vi VILL HA KVAR!!!
Men självklart är nr 1 Amilia ut!!
2020-04-09, 00:21
Medlem
Helvete vad jag avskyr när dom viskar så man måste höja tv:n till 100 för att nästan dö i en hjärtattack när någon plötsligt skrik-skrattar rakt ut. Blir så j-a förbannad
2020-04-09, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tänker bara: Fick sambon Anna något utav deras relation? Känns ju inte som att han kan hålla i en konversation ens. Hade de diskussioner? Gick det att prata med honom ens på ett vuxet sätt? Känns ju bara som att han lallar runt i något jäkla fantasiland där allt är mysigt och jäättekuul. Aldrig mött på en så konflikträdd människa. Han sa till Mergim någon gång att på utsidan om det blir minsta lilla bråk eller liknande då flyr han och slutar ha kontakt med personen. Kanske var det som hände med Anna?
Men man hoppas ju han och Grisen lever lyckligt tillsammans sen på utsidan när hon har tvångsflyttat ihop med honom och våldför sig på honom dagligen när hon slänger sin feta kropp över honom i sängen

han har väl sagt att han varit singel i 3 år?
2020-04-09, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergims fans och Lennies fans lär rösta kvar Analia så vi måste vara många som vill ha ut henne för då är det alla vi och även vanliga tittare som inte sitter så mycket på sociala medier, för jag vet hon inte är omtyckt alls.
Som jag sa, det ekar högre i mitt huvud att få ut flodkon trots att jag tror att det skulle vara bättre att förstöra trion i gula rummet!
2020-04-09, 00:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Helvete vad jag avskyr när dom viskar så man måste höja tv:n till 100 för att nästan dö i en hjärtattack när någon plötsligt skrik-skrattar rakt ut. Blir så j-a förbannad

Ja, vill typ slänga mig i bilen, köra till Farsta, bryta mig in i kontrollrummet och bara vråla i micken "SLUTA VISKA"
2020-04-09, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, och de få gånger han faktiskt försökt sätta ner foten mot både Mergim och Amilia slutar det med att vristen viker sig och han ligger där och kryper igen. Skrämmade att se faktiskt! Jag vill se honom TAPPA det och vråla åt de vilka patetiska jättebebisar de är! Tydligare ta avstånd från paktandet han inte vill vara del av osv osv osv.

Jag misstänker Lenny är en sån som lätt skulle falla offer för psykisk och fysisk misshandel i en nära relation, oavsett kön.
2020-04-09, 00:27
Medlem
Jassa håll käften och be inte Jullan och Sami viska tystare när du själv betett dig som ett egoistiskt äckel i det rummet.
Fattar inte varför Jullan och Sami ens tar SD:arens order
Medlem
Citat:

Du är inte ensam.
Värst är Jassa, Martin och Alex
Medlem
Citat:
Hhahaha tack för dagens asgarv. Ja det är ju en ny dag nu, klockan är efter 00;00.

Mja jag tror Ami och Lennys vänskap kommer va som bortblåst utanför.
Det kommer Rimmet och Virran se till
Ser framför mig hur han ligger i sängen med en tom blick medan hon ligger över honom ”Leenniiee, Lenniiee” Fyfan!

Nej, han kommer aldrig våga välja sida, han kommer ha kontakt med henne för stt inte göra henne ledsen. Glöm inte bort att hans mål med Big Brother är att ”skaffa vänner för livet” jääättekuul!

Rätt tragiskt faktiskt när han sa han knappt har vänner på utsidan, bara hans ex-sambo Anna och några vänner han hänger med på gymmet. Vet vi något mer om denna Anna? Hur kändes det för henne att vara tillsammans med en 8-åring?
2020-04-09, 00:28
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis! Alex blev antagligen räddad av dom som gillar Sami när han stod mot fläskläppen. Det är ett stöd som han INTE har nu!! Han är rökt när han än sitter nominerad!

Han är inte alls rökt för Samis fans kommer rösta på Alex mot Amelia, Mergim, Lennie, Jassa. Tror dom skiter i om Alex betett sig som skit och gått bakom ryggen på deras nummer 1. Dom vill ha ut dom andra som fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in