Citat:
Ursprungligen postat av
IAmAMisanthropic
Inte riktigt. Du säger ju att han alltid är tvärsäker och så visar du sen att han inte är det? Han har dessutom sagt att viruset överraskat dem flera gånger osv.
Att jag inte litar helt på dem, FHM, är att jag ibland tror de är för fångade i sina modeller. I början var det väldigt tydligt, man ville inte göra minsta grej som det inte fanns en modell för. Inte att jag tror att de är tvärsäkra, det intrycker har jag inte direkt fått.
Du, jag förstår nu vad du menar och ska försöka och utveckla det i morgon. Jag är så dålig på att förklara i små korta punshlines, måste ha mycket ord.
Jag tycker han verkar tvärsäker när han tex svara journalister, han vänder och vrider på sina svar och verkar tvärsäker. En sån enkel (inte) grej som asymptomatiska spridare.
Där kan han säga, att "nej denna forskningsrapport är för liten för att jämföra, den kan vi inte ta hänsyn till".
Sen kan han säga om samma sak men i hans argumentation;
" ja man kan se några positiva tecken på xxx men man får tänka på att det är en liten forskningsrapport".
Förstår du då vad jag menar med tvärsäker? Hoppas det annars ska jag försöka förklara ingående i morgon, orkar inte ikväll.