2020-04-08, 23:42
Medlem
iridescences avatar
Någon som sett det klippta programmet idag? Nyfiken på om de tog med Jasmines meltdown ang hårfärgningen igår då hon grät över att Martin tyckte att hon var "ful"? PLUS när de luktade på Samis kläder i smyg och äcklades över hans lukt?
2020-04-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Alex till Sami: "Jag har ett svar på din fråga om vad Martin ska rösta"

Hela tron ifall Alex är sann mot Sami bygger på detta ögonblick.

OCH SÅ FILMAR DE AMILIA ISTÄLLET... (för femtioelfte gången idag)

Flodhästen kan vi se i kökscamen om vi vill, men vi kan inte se bubbelbadet där Alex och Sami är.

Kukproduktion! Riggat så att Amilia ska synas i centrum och komma långt.

Fyfan vad surt!
Ja detta har hänt otaliga gånger! Det kanske är Amis vän bakom spakarna en afton som denna.
2020-04-08, 23:44
Medlem
Eagle35s avatar
Haha allt jag sa förra veckan håller på hända jag sa att gula rummet är inte lojala mot varann, dom är många och det finns två pakter i det rummet och dom kommer börja hugga varann i ryggen och ni ser jag har rätt om ganska mycket 😂
2020-04-08, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Någon som sett det klippta programmet idag? Nyfiken på om de tog med Jasmines meltdown ang hårfärgningen igår då hon grät över att Martin tyckte att hon var "ful"? PLUS när de luktade på Samis kläder i smyg och äcklades över hans lukt?

Dom tog med lite av det mot slutet.
Men hon utmålades ändå som ett litet helgon, sådär puttinuttigt flick-sött.

Men vi som såg liven inatt såg att det var på FUCKING (ja, FUCKING) liv och död så som hon betedde sig mot stackars flens-prinsen
2020-04-08, 23:45
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Märks att Rimmet ogillar djur starkt.
Slår på Jassas låtsas kanin, pratar om att han hatar kycklingar och nedvärderar hundar genom att jämföra dom med människor.

Människor som ogillar djur är riktigt otäcka, sanna mina ord!
Rimmet är en sån som hatar djur, det märks på långa vägar.

Där vinner Lenny 10 poäng i mina ögon med tanke på hans kärlek gentemot mot djur.

Håller med vartenda ord! Många muslimer ogillar hundar, även sydost-européer. Vet inte om rabies har med saken att göra eller bara rena fabler som det brukar handla om. Stör mig grymt på Mergims flagranta ljugande när han är sådär överdrivet trevlig mot de han ogillar starkt men kom sen på att det också är del av islam, ljuga för egen vinning/eget skydd.

Jag ogillar passionerat de som ogillar djur!
2020-04-08, 23:46
Medlem
geek12s avatar
Hur kan alla ( ? ) ha missat samis youtube haha nystartad för i år!
2020-04-08, 23:46
Medlem
Vi måste få ut Analia jag klarar inte av att lyssna på hennes röst en enda sekund till. Mes-Lennie får också ryka för min del, stör mig mer på honom dagligen tyvärr då jag har haft honom bland mina topp 3 ett bra tag. Kanske ändrar mig igen snart men just nu är han bara mesig och konflikträdd.
2020-04-08, 23:47
Medlem
Blaisens avatar
"Hon trodde eventuellt att jag blivit plockad på ett annat sätt" Amilia om hennes chefs reaktion när hon sa upp sig för att vara med i BB. Alltså jag spyyyr!
2020-04-08, 23:48
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ormen Alx kommer ryka härnäst.
Men det är farligt att ha kvar en spelare som Analia, med tanke på den alliansen hon besitter.
Vi måste tänka taktiskt.

Jag ser in i framtiden: Alex kommer INTE vinna BB

Han är farligare än du tror du ser ju hur han spelar mellan båda pakterna i gula rummet. Han ljuger som fan för båda pakterna och speciellt för Sami och Julia. Amelia kommer inte vinna så hon är inte så farlig som många tror hon åker ändå ut lättare än alex? Om Alex är kvar så är det mycket svårare att få ut honom. Jag vill ha ut han först sen kan Amelia åka ut skiter i vilket.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-08 kl. 23:52.
2020-04-08, 23:49
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja den risken finns att Jullan kan bli ledsen men hon har ju skapat en skev situation för sig själv. Hon har ju klart sagt att hon är förtjust i Sami i TV. Och det måste svida lite i hjärtat. De får nog träffas och lösa upp eventuella knutar. Men det känns som att de måste ge det tid. Fan kärlek är ett svårt område jag själv har aktat mig för, blir man bränd en gång eller två så är man ute på hal is och släpper inte säkerhetslinan.

Ja, det lär de behöva göra. Det känns inte riktigt som att den galna sidan är en sann sida av henne. Känns mer som en panikartad jag vill höra till/väcka reaktion agerande. Man ser ofta en mycket tydlig osäkerhet i hennes ansikte när hon skrattar rått åt något skämt eller något hon gjort. Har hon många vänner på utsidan?
2020-04-08, 23:49
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Dom tog med lite av det mot slutet.
Me n hon utmålades ändå som ett litet helgon, sådär puttinuttigt flick-sött.

Men vi som såg liven inatt såg att det var på FUCKING (ja, FUCKING) liv och död så som hon betedde sig mot stackars flens-prinsen
Såklart! förstod att det var någonting lurt, varit ovanligt lugnt och tyst på BBs kommentarsfält
2020-04-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hur kan alla ( ? ) ha missat samis youtube haha nystartad för i år!
Ser att den fyller ett år på torsdag nästa vecka. Dock endast en video, från i år med house-tour. Hans syster var inne på Discorden och bad om klipp från Samis tid inne i huset då hon tänkte återuppliva kanalen lagom till de sista veckorna.
9,4k prenumeranter, kan vi nå 10k till ett års-jubileumet på 16/4?
https://www.youtube.com/channel/UCCTO3gLLH4spOZzPEzpYi3w/videos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in