2020-04-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ser att det dykt upp lite nya troll som hyllar Amilia precis som de tidigare hyllade Victoria. Lite väl genomskinligt!

Missade kycklingbesökt idag men det blir väl fler tillfällen.

Asch inge att bry sig om! Bara sluta svara trollen.

Trots att jag är emot slöseriet av ägg, så var kycklingbesöket roligt att se, finns klipp på det på CMore
2020-04-08, 23:24
Medlem
geek12s avatar
Hahahaa looool, Sami går ut ur slussen, o Alex tänkte följa efter för båda ska duscha.

Men så kollar Alex att Sami gick iväg, så går Alex in igen o man hör att han snackar till Martin " Ska vi köra..." sen bytte de mic i DC
2020-04-08, 23:25
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Trodde inte dom två knullade.
Trodde dom byggde ett berg och så fick flens-prinsen en avrunkning som max.

Jag tyckte iaf rörelserna under täcket var lite väl intensiva för att inte vara det men jag kan ju så klart ha fel. "Lite väl uppenbart" sa Jasmine men som sagt, kan ju avsett något annat.
2020-04-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan va gött. Cred till Stockholm! Trodde aldrig det men fan börjar gilla er.
Vad tror du det finns för avskum här? Bajare?

Idag verkar de flesta i huset umgåtts. De flesta verkar även försökt pakta med ditt och datt.
2020-04-08, 23:26
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag har väldigt svårt att se Julia i de lokaler han rör sig? Tror inte riktigt den stilen går hem - läs då Olga-stuket med gap och skrik och missförstånd. Har iofs inte varit på Riche på år och dagar så det kanske är comme il faut att bete sig sådär?
Nej du har rätt. Riche är nog uteslutet för Olga. Fast nu när hon är lite poppis så är hon säkert välkommen (inte Olga dock). Men jag har en känsla att hon kan uppföra sig som en dam om hon vill. Jag älskar dock Olga på ett speciellt sätt, i Göteborg hade hon gått hem alla dar i veckan.
2020-04-08, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Nu vet jag ju inte om du menar mig.
Men!
För mig finns bara Sami som vinnare!

Jag vill ha ut
Jassa
Lennie
Mergim
Amilia
Så snabbt som möjligt
Dom efter det är lätta som jag ser det just nu.
(utan inbördes ordning)
En lista helt i min smak! Hatar flodkon och vill ha ut henne så fort som möjligt men tyvärr tror jag att det skulle vara bäst om skriket från Halmstad ryker på måndag
2020-04-08, 23:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Asch inge att bry sig om! Bara sluta svara trollen.

Trots att jag är emot slöseriet av ägg, så var kycklingbesöket roligt att se, finns klipp på det på CMore

Undviker nogsamt att svara dem, promise! Amilia är först på min hitlist, helt klart!
2020-04-08, 23:27
Medlem
Lunatics avatar
Har Jassa fått in mer hårfärg idag?. drog igång BB nyss.
2020-04-08, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Har Jassa fått in mer hårfärg idag?. drog igång BB nyss.
Nej
2020-04-08, 23:29
Medlem
Citat:
Jag tyckte iaf rörelserna under täcket var lite väl intensiva för att inte vara det men jag kan ju så klart ha fel. "Lite väl uppenbart" sa Jasmine men som sagt, kan ju avsett något annat.

Hann du uppfatta hur många sekunder det tog för flens-prinsen?
Hört att han är en in-ut-sprut kille som knappt kan hålla sig bara han är i närheten av fitta
2020-04-08, 23:32
Medlem
Alex till Sami: "Jag har ett svar på din fråga om vad Martin ska rösta"

Hela tron ifall Alex är sann mot Sami bygger på detta ögonblick.

OCH SÅ FILMAR DE AMILIA ISTÄLLET... (för femtioelfte gången idag)

Flodhästen kan vi se i kökscamen om vi vill, men vi kan inte se bubbelbadet där Alex och Sami är.

Kukproduktion! Riggat så att Amilia ska synas i centrum och komma långt.
2020-04-08, 23:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej du har rätt. Riche är nog uteslutet för Olga. Fast nu när hon är lite poppis så är hon säkert välkommen (inte Olga dock). Men jag har en känsla att hon kan uppföra sig som en dam om hon vill. Jag älskar dock Olga på ett speciellt sätt, i Göteborg hade hon gått hem alla dar i veckan.

Risken finns ju att hon blir ledsen faktiskt. Sami verkar inte ett dugg intresserad av henne så hon kan bli utan båda. Men du tror att snacket om tjejen han hade utanför bara är en cover up? Han sa ju till Julia i huset att det som händer där har de där, på utsidan får de se. En helgardering jag inte tror att hon faktiskt uppfattade.
Han säger också att han inte läser härinne - vilket sannolikt är klokt men lite trist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in