2020-04-08, 23:16
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Någon som såg 19-sändningen ikväll?
Vad var det som kyckling-Jassa torkade bort i början av sändningen med toalettpapper?
Knullade hon och flensost-prinsen?

Hahahaha JAA! Det var väl ganska uppenbart?
2020-04-08, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Hallå huset, vad gör de ikväll?
Amilia och Mergim sjunger kareoke. Alex, Martin och Sami tvättar kläder i slussen. Amilia vill veta vad de snackar om så hon ber sin nyfunna rosa rummet-vän Frida gå in och spana lite. Julia somnade tidigt. Jasmine och Lennie vet jag inte vad de gör, men inget vettigt iallafall för syns knappt på DC.
2020-04-08, 23:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Haha tappade hakan i golvet. Detta måste ses med egna ögon!
Glas1 och Jessica kom bra överens vill jag minnas.

Var inne i jobbmode då så jag såg inte så mycket tyvärr. Ja, titta, det är intressanta frågor. Nu har Glas1 startat en youtube-kanal också...
2020-04-08, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahahaha JAA! Det var väl ganska uppenbart?

Trodde inte dom två knullade.
Trodde dom byggde ett berg och så fick flens-prinsen en avrunkning som max.
2020-04-08, 23:20
Medlem
Citat:
Kallas dåligt självförtroende/självkänsla.
Hon visar det genom att trycka ner alla andra och snacka skit, för att själv må bra och höja upp sig själv i ögonen på dom andra.
Hon är totalt genomskinlig.

Jag har ALDRIG känt sån avsky mot någon via ett reality-program som jag gör mot henne och då har jag följt många genom åren.

Det här borde ingen kunna säga emot, möjligen dom icke insiktsfulla.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Han är nog bara tacksam att hon har ögonen på Sami nu. Tror inte hon vill jobba på honom men det kan ju bli jobbigt för henne OM hon ville se vad det kan bli på utsidan.
I ärlighetens namn är nog glaset kluven. Han kollade BB först igår och lite idag men skulle sätta sig och kolla igenom ordentligt. Han får sig nog en smärre chock och skall snacka med honom igen i slutet av veckan. Om han har kommit ur chocktillståndet.
Medlem
Blaisens avatar
Ser att det dykt upp lite nya troll som hyllar Amilia precis som de tidigare hyllade Victoria. Lite väl genomskinligt!

Missade kycklingbesökt idag men det blir väl fler tillfällen.
2020-04-08, 23:21
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Amilia och Mergim sjunger kareoke. Alex, Martin och Sami tvättar kläder i slussen. Amilia vill veta vad de snackar om så hon ber sin nyfunna rosa rummet-vän Frida gå in och spana lite. Julia somnade tidigt. Jasmine och Lennie vet jag inte vad de gör, men inget vettigt iallafall för syns knappt på DC.
Wow låter superkul.. 😁 trodde det var typ påskfest. Tack för update!
2020-04-08, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Hallå huset, vad gör de ikväll?

Paktar, släpper gas och blåvalsläten.
Inget nytt och inget du missar eller har missat.
En ganska tafatt kväll må jag säga.
Hoppas på att dom skickar in helrör vodka påsken till ära när det ska firas i helgen.
(Är väl medveten om att det är en kristen högtid)
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
I ärlighetens namn är nog glaset kluven. Han kollade BB först igår och lite idag men skulle sätta sig och kolla igenom ordentligt. Han får sig nog en smärre chock och skall snacka med honom igen i slutet av veckan. Om han har kommit ur chocktillståndet.

Jag har väldigt svårt att se Julia i de lokaler han rör sig? Tror inte riktigt den stilen går hem - läs då Olga-stuket med gap och skrik och missförstånd. Har iofs inte varit på Riche på år och dagar så det kanske är comme il faut att bete sig sådär?
Medlem
Citat:
Var inne i jobbmode då så jag såg inte så mycket tyvärr. Ja, titta, det är intressanta frågor. Nu har Glas1 startat en youtube-kanal också...
Haft den i åtta år. Titta hans video...
2020-04-08, 23:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Haft den i åtta år. Titta hans video...

Såg det precis. Han har inte använt den för att visa upp sig, snarare för att följa andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in