2020-04-08, 21:09
Medlem
csfs avatar
Kollar på antyst Instastory, '' UPPSAKTTA ALDRIG DIN MAKT''

om hon kommer in imorgon alltså kom ihåg vart ni såg det först
2020-04-08, 21:12
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf

Gillar Glasmans svar bäst; om jag garanteras miljonen så går jag in i huset igen.
2020-04-08, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilias ansiktsuttryck vid det tillfället var helt klart oslagbart. Det var nog mycket som snurrade i huvudet på Amilia just då. Allt stod liksom still.
Roligaste var väl ändå att hon sedan låtsades som att det aldrig hade hänt. När Mergim nämnde det någongång var hennes reaktion ”Va??”
2020-04-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia börjar se riktigt trashig ut nu (se senaste klippet i appen). Håret är stripigt och uppenbart smutsigt. Och hon är knubbigare än nånsin. Blek och pluffsig. Ser allmänt ovårdad ut. Varför struntar hon helt i hur hon framstår i tv?
Grisen duschar inte mer än var 10:e dag. Så sjukt vidrig.
2020-04-08, 21:15
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Helt rätt, har precis kommit till den insikten, gillade inte paktandet överhuvudtaget, men det har fan blivit ganska intressant, alla surrar med alla, lägger upp olika scenarion, en del har snurrat in sig med olika grupperingar så tror fan inte att alla längre har koll på vad de sagt till vem, faktiskt riktigt roande och intressant hur jävla korkade en del är.

Håller med om att det är roligt med paktandet. Fatta vad tråkigt det skulle vara i huset nu utan paktandet. Ser verkligen fram emot nomineringarna nu för att se vem som hugger vem i ryggen
2020-04-08, 21:16
Medlem
Kommer anty in imorgon kommer jag sluta titta BB.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Vad är det konstiga? Julia är helt enkelt labil i psyket och inte heller särskilt smart.

Hon ville så jäkla mycket köra ut Amilia, är dem nu bästa vänner?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Biker du får till det jävla bra måste jag tillstå. En ganska gedigen analys av BB 2020. Tror inte det kan bli bättre.
Tackar, ser man nyktert på det, och lägger agg och irritationsfaktorer åt sidan så blir det relativt klarsynt.
Den enda jag tappat precis är Julia, vete fan vad hon sysslar med, tror fan faktiskt inte att hon själv ens gör, pratar med allt och alla OM allt och alla, tror hon tyvärr har tappat spelet, hon snärjer in sig i alldeles för komplicerade situationer, om man säger det i klar språk, hon snackar för mycket.
Tyvärr blir det troligtvis hennes fall på måndag.
2020-04-08, 21:17
Medlem
foxieroxies avatar
Asså Jass hår! My Gawd!
2020-04-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen! Men vi ska väl njuta lite av påskledigheten först. Lär ju hända massor av spännande saker... Eller absolut ingenting mer än att de grejar med kvastarna och pratar skit.
Tror nog att man får hitta på nåt själv om det ska bli något spännande. Dom där nötterna kommer ändå bara att pyssla med sina kvastar och pakta
2020-04-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Gillade inte allt paktande från start, men nu är det faktiskt relativt intressant (förutom Jassa plankan då, som inte kan hålla det till spelet utan måste hela tiden motivera med personangrepp, och genuint veritabelt innerligt hat, men det är väll så när man är en sönder curlad bortskämd ungjävel som är van vid att alla omkring henne lyder minsta lilla fingerknäpp)
Skall bli riktigt jävla intressant att se vem Alex kommer att lägga, lägger han Sami så är han mer än lovligt dum, men klart. . . . . tänker man efter så har ingen anklagat honom för att vara smart.
Fake muslimen är lite som Jassa Plankan, förstår inte spelet utan låter känslorna styra sitt spel, blir hetsig, irriterad och förbannad, men klart. . . . . tänker man efter så är han ju blatte.
Amilia spelar spelet iskallt men faktiskt smart, måste erkänna det mycket motvilligt, absolut känslokall, lägger precis vem som helst, skulle förmodligen lägga sin egen mor, om hon kunde dra fördel av det. Martin, VA? sicket jävla skämt, vågar inte ha en egen åsikt överhuvudtaget, styrs av Plankan som om han våra plankans lilla cuck, men klart. . . . tänker man efter, så är han ju det, lika intressant personlighet som en våt disktrasa.
Så vitt jag ser och hör så är Sami den absolut enda som kör ett rent spel (JAAAA han spelar spelet) men han spelar det rent, genuint och framförallt ÄRLIGT, men klar. . . . . tänker man efter så speglar det ju hans personlighet, han är genom snäll och ärlig.
Nasal Lennie har nog inte förstått att det är ett spel överhuvudtaget, när någon börjar prata paktande med honom så spelar han med och verkar förstå spelet, men klart. . . . .tänker man efter så är han ju förjävla dum, alltså på riktigt dum. Den blonda naken skrattmåsen vill inte att det skall vara en tävling, say no more.

Alex kommer rösta som han har bestämt med Jassa och Martin, alltså 1) Amilia och 2) Julia.

Lennie kommer köra sitt eget race och rösta på de han minst kommer överens med, jag gissar på Alex och Julia.

Är mest nyfiken på vem Julia kommer rösta på. Känns som hon har sagt olika till alla.
2020-04-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf

Det dummaste jag någonsin hört. De har gått ut med de inte tar in fler nya deltagare pga coronaviruset. Tror du då de skulle välja att inte nog med att faktiskt bryta vad de har sagt MEN dessutom ta in en av de mest hatade deltagare? Och tror du de skulle sätta in någon ny när finalspel och paktandet har börjat och de måste ha ut folk nu inför finalveckan? Sluta sprid rykten Anty ska inte in i huset hur mycket hon själv önskade det och alla hennes 5 fans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in