2020-04-08, 20:26
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Skämtar du 🤣🤣 aldrig i någon säsong har man fått pakta eller snacka nominering 🤦🏼‍♀️🤣🤣

Nej, och nu vet vi varför. Det ska bli väldigt spännande att se när de nominerar var de egentligen står.
2020-04-08, 20:27
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Jag tror Alex åker ut på måndag oavsett den som han sitter emot 👌👌

Om han blir nominerad.
2020-04-08, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Så länge deras älsklingsgris är kvar i programmet kommer de tillåta pakter för de vet hon är bra på att snacka och pakta. Jag lovar, när hon har åkt ut kommer paktandet förbjudas direkt!
Det absolut mest tragiska är att jag fan tror att du har rätt. Så jävla pissigt alltså. Ångrar SÅ MYCKET att jag ens började kolla på det här. Skulle ha hållit mig till PH och EOTB bara. Men nu är jag ju för engagerad för att inte bli nyfiken om vad som händer, men så blir man ständigt besviken istället.

Undra om produktionen förstår själv hur jävla fatalt de misslyckats med att göra tittarna nöjda/ge oss underhållning? De verkar ju totalt blinda för all typ av kritik de får.
2020-04-08, 20:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Eeehh, ALLA vill vinna en mille. Punkt. Falskspelet har bara börjat. Kul på liven höra snillen spekulera. VI bestämmer. Sami ❤️ Alla dagar på året.
Jag vill också ha Sami som vinnare. Och jag håller med honom att han vill sitta på stolen varje vecka för det är ändå tittarna som väljer och väljer de inte honom vill han dra direkt och köra BBK. Han vill säkert vinna millen men vill heller inte vara kvar om han ändå åker. En sund inställning. Han kanske ryker, vem vet, men då slipper han sitta kvar med skrikande barn som han ändå inte gillar. Så det är ju ändå upp till oss att antingen välja honom eller inte. Och naturligtvis produktionen som lägger sina fingrar i blöt.
2020-04-08, 20:32
Medlem
Citat:
Jassa och sedan Alex för att rösta likadant som Amilia och Mergim. Jag tror ärligt talat inte Lennie kommer rösta likadant som de, vad tror ni?

Först och främst tror jag inte Mergim kommer rösta Jassa. Vad vinner han på det?
Väldigt Konstig taktik av Julia att försöka pakta med Amilia och Mergim som hon umgås minst med i huset och komma med en plan som inte ens Sammi är på eftersom han vill ha kvar Alex. Ho-ho. Till din fråga, nej tror Lennie kommer rösta på de han helst vill ha ut. Tror Julia ligger högre där än Jassa..
2020-04-08, 20:34
Medlem
Citat:
Det hade varit underhållande!

Tror dock inte Lennie är tänd på henne på samma sätt. Han valde ju Victoria på frågan om vem han hade velat knulla av tjejerna i huset. Känns inte som att Frida är så likt Victoria? Mergim är väl mer hans smak om han föredrar unga personer med mörkt hår.

Amilias ansiktsuttryck vid det tillfället var helt klart oslagbart. Det var nog mycket som snurrade i huvudet på Amilia just då. Allt stod liksom still.
Medlem
Julia sa precis det jag alltid tänkt. Varför plockar de alltid in disken i skåpet istället för att duka? Ofta börjar de tömma diskmaskinen när det är dags för måltid. Då kan man väl ändå duka på en gång. Har stört mig på det så länge...
Medlem
foxieroxies avatar
Någon som har hört vem Jass och Martin ska rösta på? Är de eniga?
2020-04-08, 20:37
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia börjar se riktigt trashig ut nu (se senaste klippet i appen). Håret är stripigt och uppenbart smutsigt. Och hon är knubbigare än nånsin. Blek och pluffsig. Ser allmänt ovårdad ut. Varför struntar hon helt i hur hon framstår i tv?
2020-04-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Någon som har hört vem Jass och Martin ska rösta på? Är de eniga?

De är eniga om att rösta på Amilia och Julia. Alex är också med i deras plan. Vet dock inte om det ändras nu när de fått veta att alla utom Frida och eventuellt Lennie ska rösta på Jassa och Alex..
2020-04-08, 20:38
Medlem
Lyckades julia att övertala sami att rösta på alex? För jag vet att sami inte vill rösta på alex.
2020-04-08, 20:39
Medlem
Fan vad roligt att Mergims instagramkonto blev hackat. Alla hans f12-fans från TikTok försvann på köpet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in