2020-04-08, 11:33
Medlem
Ni som använder Payoneer, hur funkar det med onlineköp? Hade tänkt ta ut mina pengar i Asien men blev ju som fast i Sverige nu. Jag antar att jag måste beställa ett kort för att kunna köpa grejer online? Och när jag gör det, är det safe att handa på svenska sidor eller reggas det på något vis? Har inte mitt svenska bankkonto kopplat till Payoneer.
2020-04-08, 13:01
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolina90
Ni som använder Payoneer, hur funkar det med onlineköp? Hade tänkt ta ut mina pengar i Asien men blev ju som fast i Sverige nu. Jag antar att jag måste beställa ett kort för att kunna köpa grejer online? Och när jag gör det, är det safe att handa på svenska sidor eller reggas det på något vis? Har inte mitt svenska bankkonto kopplat till Payoneer.
Funkar smidigt. Dock tas det ut en avgift när du handlar med kortet i kronor.
2020-04-08, 14:11
Medlem
Haha era dårar jag och orten tror jag det var fick en veckas ban när vi nämnde "henne" vid namn. Redigera pronto
2020-04-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Intressant teori. Tror ni någon av coacherna, eller chattoperatörerna också för den delen, använt sig av targets info som skrivits ut för att hitta sig en sugardaddy? Många targets skriver ju fullständigt namn och personnummer via bilder etc. Coacherna lär ju inte vara några hotshots direkt utan mer below average kind of girls. Så vem vet om de raggar penis på detta sätt haha.

Det har förekommit både utpressning och annat kul, givetvis. Gick ut mail om en polisutredning vid åtminstone ett tillfälle vad jag kan minnas. Sen har jag sett targets skriva att dom fått sms skickade till sig, och även deras fruar osv.
Men nu är det oftast inga miljonärer som sitter och skriver eller hur? Kul att suga rent en pensionerad plåtslagares flensost kuk varje dag, vad får man för det? Tacksamhet möjligen.
2020-04-08, 14:19
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det har förekommit både utpressning och annat kul, givetvis. Gick ut mail om en polisutredning vid åtminstone ett tillfälle vad jag kan minnas. Sen har jag sett targets skriva att dom fått sms skickade till sig, och även deras fruar osv.
Men nu är det oftast inga miljonärer som sitter och skriver eller hur? Kul att suga rent en pensionerad plåtslagares flensost kuk varje dag, vad får man för det? Tacksamhet möjligen.
Haha nej miljonärer är de nog knappast. Även om man då och då råkade på en stolle som sa att han ägde en Volvo cab och en Lamborghini haha. Men skulle inte förvåna mig om några tjejer som jobbar som chattoperatör drar nytta av targets info och tjänar någon extra slant i månaden via swish eller liknande.
2020-04-08, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Haha era dårar jag och orten tror jag det var fick en veckas ban när vi nämnde "henne" vid namn. Redigera pronto
Justja, trodde jag fick ban för jag skrev något annat skit men när du blev bannad visste jag att lilla elin försökte göra payback. Nu vet jag vilket fb konto elin skriver på
2020-04-08, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Justja, trodde jag fick ban för jag skrev något annat skit men när du blev bannad visste jag att lilla elin försökte göra payback. Nu vet jag vilket fb konto elin skriver på

Att ni ens tror att det finns någon som heter så tyder ju på hur dumma ni alla är. Folk inom företaget byter ofta identitet för att skydda sig själva. Lägg ner er patetiska smutskastning nu, det börjar bli på icke okej nivåer.
2020-04-08, 16:54
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mytomanico
Att ni ens tror att det finns någon som heter så tyder ju på hur dumma ni alla är. Folk inom företaget byter ofta identitet för att skydda sig själva. Lägg ner er patetiska smutskastning nu, det börjar bli på icke okej nivåer.
Läser du noga så ser du ju att han skrev "Elin". Alla fattar ju att de inte heter så.
2020-04-08, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Läser du noga så ser du ju att han skrev "Elin". Alla fattar ju att de inte heter så.

Sant, men jag tror inte folk inser på vilken nivå det är skyddat. Man kan inte ens tala om en coach = en person. Alla dessa gamla coacher eller supervisor som slutat till exempel, det har de inte. De har bytt identitet. Ta Vossibop till exempel, portugisen som sitter och surar och sprider rykten bara för att hen fått på nosen av en "specifik" coach ... Nej, alla är lika jävligt och allt är lika styrt, men sen är vissa budbärare uppifrån och då börjar en riktig smutskastning. "Låta tömma sig i... blabla" så jävla löjligt. Det är typ män allihop in om jh och inga "below average girls"
Senast redigerad av Mytomanico 2020-04-08 kl. 17:08. Anledning: Tillägg
2020-04-08, 19:55
Medlem
Citat:
Sant, men jag tror inte folk inser på vilken nivå det är skyddat. Man kan inte ens tala om en coach = en person. Alla dessa gamla coacher eller supervisor som slutat till exempel, det har de inte. De har bytt identitet. Ta Vossibop till exempel, portugisen som sitter och surar och sprider rykten bara för att hen fått på nosen av en "specifik" coach ... Nej, alla är lika jävligt och allt är lika styrt, men sen är vissa budbärare uppifrån och då börjar en riktig smutskastning. "Låta tömma sig i... blabla" så jävla löjligt. Det är typ män allihop in om jh och inga "below average girls"

Haha ta det lugnt, vi skojar lite och vi vet mycket väl om att det inte är någon "Lotta" "Elin" eller "Kenny", vi förstår precis som du att de skyddas och döljer sina namn.

Låt oss ha lite kul, tror du jag var seriös när jag skrev att en person låter gubbarna tömma sig i "henne" som kompensation för missnöjda kunder..?

Tycker inte riktigt jag surade heller! Har man företag i denna bransch gäller det att ha sina anställda på styva linan och tvinga i en nästan rädsla eller respekt.
På så sätt får dom folk som dig att sitta och skriva kommentarer i tron om det är Al Capones kusiner som sitter på Skype och delar ut varningar till sina anstälmda.

Är mest glad att andra förmågor kan göra sin grej och få sina slantar, denna gubben är slut men saknar den psykskadade stämningen här inne, kan vi få skoja lite?
Senast redigerad av vossibop 2020-04-08 kl. 20:02.
2020-04-08, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Haha ta det lugnt, vi skojar lite och vi vet mycket väl om att det inte är någon "Lotta" "Elin" eller "Kenny", vi förstår precis som du att de skyddas och döljer sina namn.

Låt oss skoja lite, tror du jag var seriös när jag skrev att en person på allvar låter gubbarna tömma sig i "henne" som kompensation för missnöjda kunder..?

Är mest glad att andra förmågor kan göra sin grej och få sina slantar, denna gubben är slut men saknar den psykskadade stämningen här inne, kan vi få skoja lite?

Problemet är att detta skitsnack får konsekvenser. Jag känner en person högt, högt upp i leden och ni ska veta att det sporrar dem som fan, detta snacket. Att det blivit hårdare, det ligger ni bakom och ni kommer få en kniv i ryggen tillbaka. Att ni sitter och mobbar och skriver strunt tjänar ingen på och jag är smärtsamt medveten om att detta förändrar reglerna då de följer denna tråd. Dessutom medför ju det att personer som inte tillhör ligan sitter och läser här får en fel bild av coacherna och deras roll. De tar fan inga beslut själva i princip och det mesta som står i hela den här tråden är då jävla off. Coacher är typ operatörer med extrauppdrag med vissa undantag. Det är dem längre upp ni ska hata på men dem ser ni inte och kan inte relatera till. Coacherna sitter och skrattar åt er och hur lite ni vet.

Vissa coacher är dock hårdare än andra, så om ni vill komma lindrigt undan föreslår jag att ni vänder er till slapptaskarna som är lika slappa som ni själva är, typ coach P eller F.
Senast redigerad av Mytomanico 2020-04-08 kl. 20:22.
2020-04-08, 20:37
Medlem
Citat:
Problemet är att detta skitsnack får konsekvenser. Jag känner en person högt, högt upp i leden och ni ska veta att det sporrar dem som fan, detta snacket. Att det blivit hårdare, det ligger ni bakom och ni kommer få en kniv i ryggen tillbaka. Att ni sitter och mobbar och skriver strunt tjänar ingen på och jag är smärtsamt medveten om att detta förändrar reglerna då de följer denna tråd. Dessutom medför ju det att personer som inte tillhör ligan sitter och läser här får en fel bild av coacherna och deras roll. De tar fan inga beslut själva i princip och det mesta som står i hela den här tråden är då jävla off. Coacher är typ operatörer med extrauppdrag med vissa undantag. Det är dem längre upp ni ska hata på men dem ser ni inte och kan inte relatera till. Coacherna sitter och skrattar åt er och hur lite ni vet.

Vissa coacher är dock hårdare än andra, så om ni vill komma lindrigt undan föreslår jag att ni vänder er till slapptaskarna som är lika slappa som ni själva är, typ coach P eller F.

Jag ber verkligen om ursäkt till alla mina f.d coacher om ni blir sårade.

Det du beskriver låter som en mardröm, varför har du inte berättat om detta innan!
Det gör ont i mig att ha vetskapen om att coacherna tvingas drilla de anställda för att vi mobbas - för ja, det vi gör är vuxenmobbning och det är aldrig okej!

Hoppas för guds skull att offren är fackligt anslutna och kan få hjälp med att stoppa denna mobbning.

Deras hårda och i dessa tider enormt samhällsbärande jobb ska INTE kritiseras. Jag kommer ställa mig på balkongen klockan 21 ikväll och applådera för dom, jag hoppas ni är med mig!

Jag kan inte tala för gurkan, orten och resten men jag ber djupt om ursäkt, speciellt till dig.
Mår du bra?
Är du OK?
Senast redigerad av vossibop 2020-04-08 kl. 20:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in