Julia är mergim o amilias hund just nu, hon blåljuger de rakt upp i ansiktet, julia kommer få ångra detta, julia har visat nu att hon är en riktigt dålig spelare
Nej jag fattar grejen men de glömmer att detta sänds rakt ut. Tycker personligen de är elakt att sitta och mata så mycket mot 1 person. Men bb sa till dom och jag är nöjd 😂
Som jag skrev hon öste dagligen skitprat över de flesta där inne, tillbakakaka smakar bittert
Har du inte fattat att han röstades kvar för vi ville ha ut Vickan? Han är ju inget hot.
Vicky var jobbig men det är Alex med, är vicky större hot än han eller? Svar nej. Ormen Alex är större hot, vad hände efter några minuter han blev kvar röstad? Jo han börja snacka om att han ska köra ut alla han skiter i vem det är
Vicky var jobbig men det är Alex med, är vicky större hot än han eller? Svar nej. Ormen Alex är större hot, vad hände efter några minuter han blev kvar röstad? Jo han börja snacka om att han ska köra ut alla han skiter i vem det är
Du snackar ju om alex varje minut och skyddar mergim albanen.
Julia är mergim o amilias hund just nu, hon blåljuger de rakt upp i ansiktet, julia kommer få ångra detta, julia har visat nu att hon är en riktigt dålig spelare
Mergim har väl varit hennes hund sedan länge. Jullan tror jag spelar ett spel och hänger på. Man vet inte riktigt hur Jullan är i opinionen just nu. Känns löst men man vet fan aldrig hur hon vinklas på kvällen.
Mergim har väl varit hennes hund sedan länge. Jullan tror jag spelar ett spel och hänger på. Man vet inte riktigt hur Jullan är i opinionen just nu. Känns löst men man vet fan aldrig hur hon vinklas på kvällen.
Hon spelar helt fel kort, hon borde gå med amilia o mergim, hon har bara sami och det räcker inte, hon måste rösta på alex imorgon
Ingen tror att Frida har en chans och pratar skit bakom hennes rygg. Jag har lust att rösta kvar henne oavsett vem hon skulle kunna vara nominerad emot. Jag hatar att de är så säkra.