2020-04-08, 15:39
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Finns det något bevis för att alex har varit en framgångsrik fotbollsspelare? Börjar tveka, Snubben e ju kass på exakt ALLT

Framgångsrik? Haha det ända han gjort är att värma avbytarbänken 😂
2020-04-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fnissade till av hans ”gRIILLAAA”.
Hahah jag med. Han gick upp i falsett typ? Han älskar verkligen att grilla, det är uppenbart.
2020-04-08, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja, han har ju sagt att han vill ha ut henne efter Mergim alt. Amelia. Minns inte riktigt vem som låg först på listan i början av pakten men Jullan låg som tvåa. Nu känns det som att det är ändrat och hon ligger först och sedan Mergim/ Amelia. Rätta mig om jag har fel men det är så jag har uppfattat det.
Varför vill han ha ut henne
2020-04-08, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah jag med. Han gick upp i falsett typ? Han älskar verkligen att grilla, det är uppenbart.
Ja, det gjorde han! Med så mycket entusiasm.
2020-04-08, 15:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja, han har ju sagt att han vill ha ut henne efter Mergim alt. Amelia. Minns inte riktigt vem som låg först på listan i början av pakten men Jullan låg som tvåa. Nu känns det som att det är ändrat och hon ligger först och sedan Mergim/ Amelia. Rätta mig om jag har fel men det är så jag har uppfattat det.

Dom ändrar sig hela tiden men dom Försöker få rosa rummet på sin plan att köra ut Julia?

Haha ormen låg och prata massa skit med Sami och Julia hur dom ska göra, ormen lurar dom helt och hållet det ända han vill är o höra deras planer. Han kör med Martin och Jassa 💯.
2020-04-08, 15:43
Medlem
FarbrorAgges avatar
Alex: "Vi hade svårt mot CÅventrY" och "Vi hade svårt mot FUllham". Stora bokstäver uttalas med tydligt svenska vokaler! Han kan inte engelskt uttal för fem öre. Glada Hudik-teatern nästa för Alex.
2020-04-08, 15:47
Medlem
Miraquellas avatar
Mergim: jag fattar inte att jag fick flest röster av tittarna.
Nej, det fick du inte, idiot. Man läste upp ditt namn först. Skämskudde....
2020-04-08, 15:47
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Alex: "Vi hade svårt mot CÅventrY" och "Vi hade svårt mot FUllham". Stora bokstäver uttalas med tydligt svenska vokaler! Han kan inte engelskt uttal för fem öre. Glada Hudik-teatern nästa för Alex.

Hahaha han kan knappt svenska för fan 😂
2020-04-08, 15:48
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Han platsar inte i Glada Hudik-teatern.😀
2020-04-08, 15:49
Medlem
Zingo2s avatar
Sami fattar ingenting av pantningen, han känner sig dum.😀😀😀😀😀😀
2020-04-08, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Som jag förstått det som så sköter de i huset nomineringarna, vi röstar på vem vi vill rädda mellan dem bara. Men jag KAN ha fel (sällan jag säger det, lol... men i det här fallet har jag inte 100% koll, det måste jag erkänna även om det smärtar...).

Är inte säkert produktionen har bestämt sig hur dom ska göra heller, det beror nog på vilka som sitter nominerade på måndag
2020-04-08, 15:50
Medlem
Zingo2s avatar
Dom som inte har kämpat tycker Sami ska vara kvar, inte de som kämpat.😀👍😀👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in