2020-04-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Typ 1 av 100 här inne plockar denna eminenta referens. Pluspoäng för den dock!

Med tanke på hur Magnus beter sig, är det tämligen träffande för den aktuelle "MrKuk" också.

Magnus hade skött konfrontationen mycket bättre än vad herr kuk gjorde. Han har nog läst 5 poäng retorik och kan snacka omkull vem som helst.
Citera
2020-04-02, 18:00
Medlem
Han var med i 3e avsnittet... Då hade han inte slutat utan startat ett nytt rum där han skrev i stil med "det här rummet hittar dom aldrig"...
Citera
2020-04-03, 03:41
Medlem
Custom_mades avatar
Lite offtopic. Men glöm inte den unga killen Aschberg och Trolljägarna drev till självmord. Dom har blod på sina händer och Robert Aschberg är en mördare!
Citera
2020-04-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Lite offtopic. Men glöm inte den unga killen Aschberg och Trolljägarna drev till självmord. Dom har blod på sina händer och Robert Aschberg är en mördare!
Hur många har dom räddat då? Tänk på alla offer till idioter som sitter skickar bilder mm
Citera
2020-04-03, 13:31
Medlem
Citat:
Låter som en svag individ och plötsligt känner jag att jag hejar på Aschberg
Citera
2020-04-08, 15:26
Medlem
Kackotopis avatar
"MrKuk" fortsatte vidare på Volafile trots att han lovade att lägga ner. Se slutet av detta avsnitt (Aschberg ringer upp honom igen): https://www.viafree.se/program/reality/trolljagarna/sasong-4/avsnitt-3
Citera
2020-04-08, 17:28
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
"MrKuk" fortsatte vidare på Volafile trots att han lovade att lägga ner. Se slutet av detta avsnitt (Aschberg ringer upp honom igen): https://www.viafree.se/program/reality/trolljagarna/sasong-4/avsnitt-3
Jaa... Fan vilken mes han är! Lägger sig platt och visar stjärten i underkastelse, igen!!

Är det någon som har en insider-rapport från håla?
Vad säger man på byn? Vad tycker grannarna?
Man kan inte annat än att önska honom ett gravt utanförskap.
Socialt missfoster.
Citera
2020-04-09, 01:05
Medlem
HateWrecks avatar
En fågel viskade i mitt öra att det har snackats om honom i alla fikarum på orten sen första programmet sändes.
Ingen var på något vis förvånad att han hållit på med det han hållit på med...
Han var inte världens populäraste och hade nätt och jämt vänner innan programmet. Efteråt.. Nåja.
Tydligen blev vänlistan på Facebook väldigt kort då ingen som träffat på honom tvivlar på hans skuld.
Sedemera tog han han själv bort sitt "officiella" konto från Facebook.

Av någon outgrundlig anledning fick han för sig att gå ut på det lokala ölhaket lördagen efter första programmet vilket resulterade i att han hamnade i bråk och slutligen blev utkastad.

2011 var han 30 bast och åkte fast för langning till högstadietjejer..
Oklart vad han fick för straff, men ryktet säger att han önskade betalt in natura..
Det förefaller ju allt annat än osannolikt med det vi vet idag.
Min lilla fågel tror iaf mer på de ryktena nu idag då vi sett vad han faktiskt går för.
Snuskpelle är vad han är.

Det här är riktigt festligt!
Senast redigerad av HateWreck 2020-04-09 kl. 01:07.
Citera
2020-04-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
En fågel viskade i mitt öra att det har snackats om honom i alla fikarum på orten sen första programmet sändes.
Ingen var på något vis förvånad att han hållit på med det han hållit på med...
Han var inte världens populäraste och hade nätt och jämt vänner innan programmet. Efteråt.. Nåja.
Tydligen blev vänlistan på Facebook väldigt kort då ingen som träffat på honom tvivlar på hans skuld.
Sedemera tog han han själv bort sitt "officiella" konto från Facebook.

Av någon outgrundlig anledning fick han för sig att gå ut på det lokala ölhaket lördagen efter första programmet vilket resulterade i att han hamnade i bråk och slutligen blev utkastad.

2011 var han 30 bast och åkte fast för langning till högstadietjejer..
Oklart vad han fick för straff, men ryktet säger att han önskade betalt in natura..
Det förefaller ju allt annat än osannolikt med det vi vet idag.
Min lilla fågel tror iaf mer på de ryktena nu idag då vi sett vad han faktiskt går för.
Snuskpelle är vad han är.

Det här är riktigt festligt!

Ja att den vänlistan blev kort är inte så konstigt, då jag skickade en del frågor till hans kvinnliga vänner om hur de kunde vara vän med någon som honom och om hissen inte gick ända upp på de. Plus att han nog snart inte har något jobb kvar. Hans arbetsgivare är också kraftigt underättad nu om vad det är för slashas de har att göra med och jag fick till svar att de lovade att "ta tag i det efter påskledigheten" men att de såg det som omöjligt att han kunde ha kvar sin anställning.
Citera
2020-04-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Ja att den vänlistan blev kort är inte så konstigt, då jag skickade en del frågor till hans kvinnliga vänner om hur de kunde vara vän med någon som honom och om hissen inte gick ända upp på de. Plus att han nog snart inte har något jobb kvar. Hans arbetsgivare är också kraftigt underättad nu om vad det är för slashas de har att göra med och jag fick till svar att de lovade att "ta tag i det efter påskledigheten" men att de såg det som omöjligt att han kunde ha kvar sin anställning.

Varför ljuger du? Mr Kuk har inte haft ett arbete på flera år
Citera
2020-04-10, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rogerkanin
Varför ljuger du? Mr Kuk har inte haft ett arbete på flera år

Han hade angett på sin numera borttagna FB-sida att han var anställd på ett företag som jobbar med cement.
Citera
2020-04-11, 15:13
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:

Vem är detta det pratas om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in