Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorAgge
Jag har försörjt mig på spel och dobbel stora delar av mitt liv, så lite koll har jag nog...
Du då? Psykolog eller hur vad det?
Japp, men jag gillar betting också.
Jag kan ha ett heltidsjobb som alla har men ändå kunna saker om betting, har spelat i 15år.
Men om du lever på spel, hur kan du då inte fatta hur oddssättning funkar? Jag säger ju inte att jag vet allt.
Men hur oddssättning särskilt på långtidsspel funkar vet jag, i big brother handlar det om hur stor exponering de får på sociala medier o forum. Sen hur ofta de vinner tittaromröstningar osv.
Inte direkt så att Frida kommer sänkas i odds till att bli en av top 4-5 favoriter närmsta 2-3 veckorna.
Samma att Lennie eller Sami kommer inte stå i 4-5x pengarna närmsta veckorna heller. För de har stor exponering på sociala medier o forum.
Som nu har Mergim vunnit en omröstning över Alex & Jassa som är större favoriter än honom, o han får mer exponering nu på sociala medier, då sänks hans odds, sen om 2v så kan hans odds vara uppe mot 15x igen ifall hans exponering på sociala medier försvinner o inte vinner tittaromröstningar längre osv osv osv.