2020-04-08, 15:11
Medlem
HUR ORKAR HON? Mitt under pågående tävling också...
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men har du ingen koll på hur odds funkar?

Trump var från början ingen vinnarkandidat, därför stod han i högre odds, men ju längre tiden gick ju mer sänktes hans odds. Pga oddssättarna har stenkoll på allt.

Lennie o Sami kommer föralltid vara favoriter i big brother om ingen gör bort sig totalt.

Men kan fortfarande bli att Mergim om 2-3v är nere på 3-4x pengarna beroende på hur ofta han vinner tittarröster, hur ofta han omnämns på sociala medier, twitter o allt sånt.

Långtidsspel funkar så, allt handlar om hur mycket exponering de får på t.e.x sociala medier, eller tittaromröstningar i detta fall.

Jag har försörjt mig på spel och dobbel stora delar av mitt liv, så lite koll har jag nog...
Du då? Psykolog eller hur vad det?
Medlem
Lennie greppade runt brädan trots att BB sagt till att det inte är tillåtet.

Diska honom så vi får se Amilia och Mergim grina live!!
Medlem
Varför fan är mergim tittarfavorit?
2020-04-08, 15:12
Medlem
Smart att surra så man slipper tänka på smärtan lika mycket.
2020-04-08, 15:13
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Han går hem hos alla tonåringar och alla blattar. Vi har två miljoner (minst) invandrare i landet.
2020-04-08, 15:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Lennie greppade runt brädan trots att BB sagt till att det inte är tillåtet.

Diska honom så vi får se Amilia och Mergim grina live!!
BB vågar inte.
2020-04-08, 15:15
Medlem
Zingo2s avatar
Julia vill pakta med Sami, men har är inte så intresserad. Dammsuger istället.
Julia är orolig, men sitter hon mot Amilia alt Alex räddar vi väl henne?
2020-04-08, 15:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Grymt! Det ser bra ut det!

Det sjuka var ju att för inte allt för längesen så var Lennies odds uppe runt 10-15x pengarna haha
och Samis odds har varit på 1.50 sen typ start?
Ja helt sjukt!! samis odds har höjts som fan. men jag kände att lennie är den typen som verkligen kan vinna mot sami, sen vet vi aldrig med sami, han kan få en flipp och dra, då lär lennie vinna skiten
Citat:
Vadå Target av alla, varför?
Hon kommer bli nominerad av typ alla imorgon
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Vadå blattar? Varför skulle blattar gilla en mesig bög?

De bortser nog från hans bögerier... Mergim får även alla skåningars röster. Han är den ende skåningen i huset.
Medlem
Citat:

Han är ingen tittarfavorit, kanske hos produktionen dock. Det lär nog räcka långt.
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Jag har försörjt mig på spel och dobbel stora delar av mitt liv, så lite koll har jag nog...
Du då? Psykolog eller hur vad det?

Japp, men jag gillar betting också.

Jag kan ha ett heltidsjobb som alla har men ändå kunna saker om betting, har spelat i 15år.

Men om du lever på spel, hur kan du då inte fatta hur oddssättning funkar? Jag säger ju inte att jag vet allt.

Men hur oddssättning särskilt på långtidsspel funkar vet jag, i big brother handlar det om hur stor exponering de får på sociala medier o forum. Sen hur ofta de vinner tittaromröstningar osv.

Inte direkt så att Frida kommer sänkas i odds till att bli en av top 4-5 favoriter närmsta 2-3 veckorna.
Samma att Lennie eller Sami kommer inte stå i 4-5x pengarna närmsta veckorna heller. För de har stor exponering på sociala medier o forum.

Som nu har Mergim vunnit en omröstning över Alex & Jassa som är större favoriter än honom, o han får mer exponering nu på sociala medier, då sänks hans odds, sen om 2v så kan hans odds vara uppe mot 15x igen ifall hans exponering på sociala medier försvinner o inte vinner tittaromröstningar längre osv osv osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in