2020-04-08, 14:54
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Slog på liven nu och ser Amilia laga mat i köket!? Behövde gnugga ögonen.

Alla är ute o kollar på Lennie o Martin, så fixar hon inte maten själv så blir det sen mat
2020-04-08, 14:56
Medlem
Varför ligger frida så långt ner på oddsen?
2020-04-08, 14:56
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
På tal om intelligens och BB, kan Jassa vara den dummaste deltagaren i BB:s historia?
Linda "Jag tycker om bastu, för då blir man brun" Rosing -04 var ju en klassiker och Jessica Lindgren -06 samt Felicia som skröt med att hon legat med över 1000 killar (har glömt vilket år, -14??) var ju riktigt hjärndöda de med.
Men jag undrar om inte Jassa är värst. Jag har uppriktigt slitit mitt hår på grund av hennes dumhet vid vissa tillfällen.
Någon som kommer ihåg någon mer korkad deltagare än henne?
Det är svårt som du skriver att mäta dumhet i BB husen. De du nämner minns jag väl men det kan vara svårt att minnas deras dumhet efter såpass lång tid. Dock kan jag sätta mina kalsonger på att Jassa är nog den mest stupida av de tidigare. Hon har ingen sida som har ett uns av intelligens om man ser det generellt. Hon är inte ens sympatisk om man nu skall dra in inte bara IQ värden men även EQ som mäter andra värden.
2020-04-08, 14:58
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, jag godtar dig ursäkt men gör inte om det. Kommer att lida av detta så länge. 🤢🤢🤢😥😥😥

De pussas och gnider sig ju konstant.
Tack. Jag lovar att aldrig göra om det! Blev bara begeistrad under en kort flash av BB huset.
2020-04-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kolla oddsen jag länkade till då, Lennie sänks hela tiden typ, medans Samis odds höjs en aning hela tiden.

Det speglar verkligheten, oddssättare har mer koll än vad vi vet.

Sätt Sami i en situation samtidigt mot t.ex. Lennie och Mergim så tror jag att Sami skulle vara klar storfavorit, han har sina fans och många andra delar på sina
Medlem
xrlpyts avatar
Martin och Lennie kommer stå där så länge att BB ger upp och ger båda två immunitet.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det finns ju vit hårfärg. Men det ska ganska mycket till att få ur de gula pigmenten i håret, speciellt när man kör på hemma och inte har någon utbildning haha. Så hon lär nog få leva med sitt gula hår ett tag om hon inte vill bli flintis passande vecka att se ut som en kyckling i alla fall.

Så kanske det är! Känns väl som att Lennie också är van att ha ont, om han är så BDSM-ig som man misstänker

Visst ja, tänkte inte på den lilla detaljen. Båda är ganska tysta och sammanbitna så de kämpar nog en del. Undrar om Martin är nöjd med Jasmins nya hårfärg?

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquella
Jassa satsar på att bli korthårig... Hemmablekning BIG NO!

Fattar inte ens att de vågar göra som de gör och färga om efter någon dag. Ljust hår är ju dessutom skörare än mörkt. Undrar vilken färg hon har naturligt? Hon är väl inte blond-blond men ljus iaf.
2020-04-08, 15:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Kolla oddsen jag länkade till då, Lennie sänks hela tiden typ, medans Samis odds höjs en aning hela tiden.

Det speglar verkligheten, oddssättare har mer koll än vad vi vet.
Så blir det med oddsen när fler och fler försvinner.
2020-04-08, 15:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Sätt Sami i en situation samtidigt mot t.ex. Lennie och Mergim så tror jag att Sami skulle vara klar storfavorit, han har sina fans och många andra delar på sina

Det är ju så det är, sitter Sami i final t.e.x med Mergim o Lennie, så blir ju Sami ännu större favorit.

Sitter t.e.x Amilia mot Alex o Martin, så skulle Amilia klara sig garanterat

Men sitter Amilia mot Mergim + en till förutom frida så åker Amilia osv.
Avstängd
Citat:
https://www.bildtagg.se/bild/crw1rdgzmn07szpwg7fb0p

Där ser ni oddsen för big brother

Tror oddsen kommer sänkas lite mer på Mergim o höjas på Jasmine o Alex lite.

Amilia åker ju mot vem som helst förutom frida, julia eller Martin!
Sitter med höga stash på lennie med 12 odds rätt nöjd ändå !!
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Så blir det med oddsen när fler och fler försvinner.

Jo men varför höjs oddsen på Sami o sänks på Lennie, måste ju betyda att Lennie knappat in på Samis favoritskap.
2020-04-08, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför ligger frida så långt ner på oddsen?
Skojjar du eller. hon kommer åka vilken måndag som helst, hon är target av alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in