2020-04-08, 13:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami ser helt fantastisk ut!
2020-04-08, 13:56
Medlem
"Åderpåle, vilket språk är det?"
2020-04-08, 13:57
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag tror att Sami är mest intelligent, han lägger ihop hur saker funkar. Kanske inte mest påläst dock

Amilia tror ju att hon är påläst men har väldigt fel många ggr när hon är helt säker på att hon rätt, det är inte ett tecken på intelligens enligt mig. Alltså hon är ju inte ointelligent, hon kanske är tvåa på listan

Sami har säkert ett högre rent IQ än Analia. Men hon är allmänbildad, även om hon oftast har fel så där är jag osäker. Sedan Glasman försvann har ju IQ sjunkit väsentligt i huset. Å andra sidan är det inte konstigt med tanke på vilka extremt lågintelligenta människor som ränner omkring där.
2020-04-08, 14:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Intelligens är ju egentligen inte kunskap så det räknar jag inte in. Visst, många intelligenta har stora kunskaper också...det blir ju bara så

Nä, dom har ju verkligen lyckats hitta några riktiga stolpskott
Precis. Amilia suger upp både mat och information. Men hon är inte vidare smart. Hon tror dessutom att ingen annan kan det hon kan, vilket är lite verklighetsfrånvänt.

Minns när hon stolt i en måndagslive sa att hon tyckte om att BRILJERA med vad natriumklorid var för något. Jag asgarvade. De flesta vet vad fan det är.

Edit: det är dessutom rätt givet att hon vet vad natriumklorid är; hon har det på sin dagliga ranson pommes.
2020-04-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej hon bor i Göteborg men är mantalsskriven i Halmstad. Om du nu förstår vad det innebär. Trodde inte att det finns dummare människor men sen kom du.

Det är olagligt att skriva sig någon annanstans än där man bor, plus att Martins adress bor han ensam på, så skulle tro att han bor där, om han inte stulit någon annans adress?

Sen undrar jag vad du fått ifrån att Jassa bor i Göteborg när hon säger själv att hon är från Halmstad?
2020-04-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effetheman
Det är olagligt att skriva sig någon annanstans än där man bor, plus att Martins adress bor han ensam på, så skulle tro att han bor där, om han inte stulit någon annans adress?

Sen undrar jag vad du fått ifrån att Jassa bor i Göteborg när hon säger själv att hon är från Halmstad?
Jasmine har väl nämt att hon både bor och jobbar i Göteborg men är från Halmstad. Hon är skriven i Halmstad men bor möjligtvis hos någon person i gbg.
2020-04-08, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effetheman

Martin har väl aldrig sagt att han bor nån annanstans än Åkersberga

Tror inte Jassa bor hos sina föräldrar, hon bor med nån/några kompisar...kan vara Göteborg eller just utanför, hon pratade väl om det med Patzy som bor i Göteborg
2020-04-08, 14:05
Medlem
Dags för tävling! Kom igen då Sami (helst) eller Lennie, Martin kommer ändå inte få en enda röst.
2020-04-08, 14:06
Medlem
Faaan att inte Julia kvalade in
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahaha. Jag tror du missförstod mig lite.
Det var inte alls min mening att tortera dig min vän. Jag syftade på Mergim, du såg väl hur jag försökte imitera hans dialekt.
Ber om ursäkt ifall jag traumatiserade dig där.
Haha! Så trög, skyller på att jag sitter i ett av alla oändliga många Skypesamtal.

Hade mergim gått ut med sin läggning hade ju han varit en attraktiv bög.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sami har säkert ett högre rent IQ än Analia. Men hon är allmänbildad, även om hon oftast har fel så där är jag osäker. Sedan Glasman försvann har ju IQ sjunkit väsentligt i huset. Å andra sidan är det inte konstigt med tanke på vilka extremt lågintelligenta människor som ränner omkring där.

På tal om intelligens och BB, kan Jassa vara den dummaste deltagaren i BB:s historia?
Linda "Jag tycker om bastu, för då blir man brun" Rosing -04 var ju en klassiker och Jessica Lindgren -06 samt Felicia som skröt med att hon legat med över 1000 killar (har glömt vilket år, -14??) var ju riktigt hjärndöda de med.
Men jag undrar om inte Jassa är värst. Jag har uppriktigt slitit mitt hår på grund av hennes dumhet vid vissa tillfällen.
Någon som kommer ihåg någon mer korkad deltagare än henne?
2020-04-08, 14:07
Medlem
Martin bör vinna detta. Tråkigt då han ändå inte hade fått några röster imorgon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in