Citat:
Ursprungligen postat av
stacanovist
Ja, jag har träffat flera såna människor i mitt liv. Väldigt jobbigt att ha att göra med såna människor.
De är ofta ganska inkompetenta. Och väldigt obstinata, arroganta och kaxiga.
Skillnaden då är att konsekvenserna av deras dumma beteende som drivs till slut enbart av ett "Jag måste ha rätt, jag accepterar inte att jag hade fel" resulterar i värsta fall i ekonomiska förluster, om man ska kvantifiera det.
I Tegnells fall leder hans obstinata beteende till...hör och häpna.......tusental, tiotusentals om inte värre människoliv.
Börjar tro att farbror Adolf kommer tappa första platsen till förmån för mysgubben Anders.
De skiter i att testa och testar
sjukvårdspersonal! som om några lär vara utsatta och inte nödvändigtvis insjuknat pga inkubationstiden och basunerar ut att 9 av 10 kan gå symptomfria utan att testa på alla oss som varit hemma pga okänd sjukdom.
Vad är det för jävla idioter? Du kan inte göra stickprov och skita i Sveriges sjuka befolkning och ta de "friska" som exponeras mer och hosta ut resultatet som någon fakta spekulation. Vad vet vi om inkubationstiden och möjlighet till positiva tester eller hur länge viruset härjar i kroppen på sin värd? Ingen påstår att detta djävulens virus inte är lömskt.
Gör stickprov på alla sjuka också och kontrollera hur många med symptom som inte har sjukdomen också ..
Känns verkligen som de vill uppmuntra till massdöd.