Alex är lojal mot sin ''bror'' Martin och ''syster'' Jasmine. Men han låtsas också spela med Sami och Julia. Jag förstår inte hur han tänker när vi får se hans fulspel LIVE? Han kommer i slutändan rösta med Martin och Jasmine men det är oklart vem de vill rösta på.
Tror Martin ger tvåpoängaren till Amilia, och Jasmine till Sami. Martins etta på Mergim, och Jasmines etta på Julia.
Sami är en ryggradslös toffla. Förstår inte hur han kan vara så populär. Den enda värdiga vinnaren i mina ögon är Martin. Visst är han tyst och syns inte så mycket men samtidigt så säger han till om han känner skarpt för något. När Julia skrek igår morse och sa "jag orkar inte lyssna på er" hans svar - Tyst, jag orkar inte lyssna på dig. Alla andra hade iggat henne för att sedan snacka skit bakom ryggen. Mesiga jävlar hela högen.
Sami är en ryggradslös toffla. Förstår inte hur han kan vara så populär. Den enda värdiga vinnaren i mina ögon är Martin. Visst är han tyst och syns inte så mycket men samtidigt så säger han till om han känner skarpt för något. När Julia skrek igår morse och sa "jag orkar inte lyssna på er" hans svar - Tyst, jag orkar inte lyssna på dig. Alla andra hade iggat henne för att sedan snacka skit bakom ryggen. Mesiga jävlar hela högen.
Jag tycker Lennie 💯 fuck dom tre i rummet aldrig gillat dom.
Han har nog mest att förlora på det. Tyvärr kanske deras fulspel kan få Julia att ryka men tror tyvärr inte hon just nu har en chans att vinna ändå. Jag tror inte att hon är så populär just nu.
Man skall aldrig säga aldrig, det har jag lärt mig i BB 2020. Tänk på att de flesta rösterna kommer från de tittare som endast ser ett avsnitt per dag och sedan röstar i måndagsfinalen. Allt beror på hur man vinklar dom. Dessa tittare är oftast inte med i några grupper eller sociala nätverk. Många älskar underdogs och de vanligaste tittarna är de som vi inte hör här eller någon annanstans.
Jag tycker Lennie 💯 fuck dom tre i rummet aldrig gillat dom.
Får nog instämma lite om Lennie. Problemet är att han hänger med Mergim och gör till sig så mycket att det blir jobbigt. Annars verkar han och Frida "trevliga" jämfört med andra. Har dock svårt för falskhet och Martin är den enda som känns äkta och rak.