2020-04-08, 01:15
Medlem
riskns avatar
Bra jobbat av Julia och Alex idag! Nu har de fått Sami, Jasmine och Martin mot Frida. Jag hoppas hon blir kvar och kör ut en originaldeltagare då alla pratar så fult bakom hennes rygg. Jag vill inte att de ska vara säkra över att hon inte har någon chans.

Alla låtsas vara hennes vän
2020-04-08, 01:16
Medlem
riskns avatar
''Jag vill ju tro på att vi har med Frida'' Julia

Varför vill du det när du försöker få ut henne?
2020-04-08, 01:17
Medlem
Alex, Julia och Sami har gått in i operation FALM. De vill få ut någon av Frida, Amilia, Lennie eller Mergim på måndag. Två av dessa fyra kommer man nominera på torsdag.
Senast redigerad av jimmie7997 2020-04-08 kl. 01:20.
2020-04-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fy fan, så jävla jobbig brud Jassa är, och då är jag själv en jobbig brud många gånger man jag står inte UT med henne längre. HUR kan Martin vilja vara kvar i detta?? Jassa har kastrerat honom.
I feel you! Jag kan vara jävligt jobbig men hon är extrem.

Nu ska hon försvara allt hon gör. När Martin säger vad han tycker mm.
2020-04-08, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
''Jag vill ju tro på att vi har med Frida'' Julia

Varför vill du det när du försöker få ut henne?
Stör mig på att Julia tror att hon är en stark "spelare". Hon tror att hon kan rida på Samis våg precis som Glasman trodde.
2020-04-08, 01:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det vore fantastiskt! Haha, vilken syn för gudarna.

Det vore ännu roligare om han tog Lenny doggystyle inför både Jassa, Amilia och Mergim.
DÅ, mina vänner snackar vi bra TV.
Jag skulle tom nästan kunna förlåta fyran för denna erbarmliga säsong om så skedde.
2020-04-08, 01:20
Medlem
riskns avatar
Nu pratas det om att Julia ska försöka övertala Mergim och Amilia att lägga extra rösten på Frida. Jag hoppas att Mergim och Amilia kör över henne och väljer Kongo nu när han är så rädd. Tyvärr, så vet Amilia att hon kommer bli nominerad så det beror på om hon tror att hon har en bättre chans på Frida i en veckofinal än över hövdingen.
2020-04-08, 01:22
Medlem
Om någon har tiden eller orken, kan ni sammanfatta pakterna hittills?

Jassa(loose cannon), Martin, Sami, Alex, Jullan vill få ut Frida eller? Som är det minsta hotet? Stämmer det?

Sen har vi Lenny, Ami och Rim?

Frida spelar altså ensam?
2020-04-08, 01:23
Medlem
Sami om Ami
Hon bara sitter och sitter hon inte är hon på väg att sätta sig
2020-04-08, 01:23
Medlem
riskns avatar
Jag tycker det är lite fult nu om hur de vågar prata om Frida (även om det inte är grovt) när hon inte har gjort en fluga förnär och bara har pratat gott om Sami och om dem i gula. Mun har gått hela dagen från Julia och Alex.
2020-04-08, 01:31
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Stör mig på att Julia tror att hon är en stark "spelare". Hon tror att hon kan rida på Samis våg precis som Glasman trodde.

Samma gäller Alex det är därför han börjat hänga mer med honom ända anledningen. För hans plan är ju att skicka ut jula och sami han är inte lojal mot någon.
2020-04-08, 01:34
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nu pratas det om att Julia ska försöka övertala Mergim och Amilia att lägga extra rösten på Frida. Jag hoppas att Mergim och Amilia kör över henne och väljer Kongo nu när han är så rädd. Tyvärr, så vet Amilia att hon kommer bli nominerad så det beror på om hon tror att hon har en bättre chans på Frida i en veckofinal än över hövdingen.

Det hoppas jag också vem tror dom att dom är, dom sa även att dom ska försöka göra Amelia och Mergim osams sen skratta dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in