2020-04-08, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia mobbar just nu Lisa som har åkt ut, hur försvarar ni detta era jävla alex hatare. HUR FAN kan ni vilja ha ut Alex före Amilia. Helt otroligt

Har avskytt Amilia och hennes sätt sen dag 1.
Alex var en människa som bara fanns där i början. Men nu visar han sin rätta sida vilket inte är så attraktivt.
Men jag vill fortfarande ha ut Amilia först för hon är ett större hot.
Alex kommer aldrig vinna BB!
2020-04-08, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Amilia mobbar just nu Lisa som har åkt ut, hur försvarar ni detta era jävla alex hatare. HUR FAN kan ni vilja ha ut Alex före Amilia. Helt otroligt

Fattar inte heller hur dom tänker ibland, men kan relatera till avskyn när man väl hakar upp sig på en person.
I mitt fall har jag hakat upp mig på Ami och vill med ALLA medel få ut henne.

Men nazipacket kommer inte ha det tålamodet kvar átt vänta på sin tur.
Dom lär göra ett riktigt korkat val ifall det blir Alex som hänger löst mot Ami, tyvärr.
O då blir det vi som får dras med Ami flera veckor till, säkert ända fram till final, trots att hon varit vårt mål sen tidernas begynnelse.
Folk måste förstå att det är NU ELLER ALDRIG vi har chansen att få ut det enorma objektet!

Alex kommer ändå inte vinna den där millen, men risken finns att Amilia gör det med lite hjälp från produktionen och med vår otur, ifall vi inte tar vår chans medan vi har den.

Börja tänk strategiskt gott folk, fan det märks ibland att era föräldrar är kusiner med varann.
2020-04-08, 01:09
Medlem
geek12s avatar
Ett önsketänkande är att Martin på fyllan tar Amilia doggystyle på toan när Jassa är på väg in på toa för att pissa, den scenen skulle jag betala mycket för.
2020-04-08, 01:10
Medlem
Nej, usch! Nu hör man deras hånglande i bakgrunden. Bli osams igen! Nu! Tack!
2020-04-08, 01:10
Medlem
Bajenjeppes avatar
Garvade när Lennie smög in i Gula sovrummet och långsamt böjde sig fram i mörkret under tystnad mot Martin och pussade honom på kinden. ”Den var inte från mig” sa Lennie. ”Vem var den ifrån? Mergim?” undrade Martin
2020-04-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Hon ville ha vitt hår. Mergim, som ville gå frisörlinje i gymnasiet men inte kom in, skulle fixa det. Det slutade med en ful, gul, blond, variant. Jassa tyckte den var ful och lackade sönder på produktionen för att "de gett henne fel hårfärg". När Martin sen inte sa att den var snygg började hon dampa på honom och bytte sovrum samt snackar mycket skit om Martin till Amilia och Mergim.

Martin borde ge henne en realitycheck i form av en käftsmäll. Förespråkar inte våld mot kvinnor men hur i helvete står han ut med den förvuxna fjortisen och hennes barnsliga beteenden.
2020-04-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ett önsketänkande är att Martin på fyllan tar Amilia doggystyle på toan när Jassa är på väg in på toa för att pissa, den scenen skulle jag betala mycket för.
Det vore fantastiskt! Haha, vilken syn för gudarna.
2020-04-08, 01:12
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, usch! Nu hör man deras hånglande i bakgrunden. Bli osams igen! Nu! Tack!

Fy fan, så jävla jobbig brud Jassa är, och då är jag själv en jobbig brud många gånger man jag står inte UT med henne längre. HUR kan Martin vilja vara kvar i detta?? Jassa har kastrerat honom.
2020-04-08, 01:12
Medlem
csfs avatar
[quote=rudboi|71094824]Fattar inte heller hur dom tänker ibland, men kan relatera till avskyn när man väl hakar upp sig på en person.
I mitt fall har jag hakat upp mig på Ami och vill med ALLA medel få ut henne.

Men nazipacket kommer inte ha det tålamodet kvar átt vänta på sin tur.
Dom lär göra ett riktigt korkat val ifall det blir Alex som hänger löst mot Ami, tyvärr.
O då blir det vi som får dras med Ami flera veckor till, säkert ända fram till final, trots att hon varit vårt mål sen tidernas begynnelse.
Folk måste förstå att det är NU ELLER ALDRIG vi har chansen att få ut det enorma objektet!

Alex kommer ändå inte vinna den där millen, men risken finns att Amilia gör det med lite hjälp från produktionen och med vår otur, ifall vi inte tar vår chans medan vi har den.

Så sant! Vi får se till att lägga några av dessa sorters inlägg per dag om att vi ska försöka få ut amilia före Alex
2020-04-08, 01:13
Medlem
Citat:

Det här är TV 4
Gå och sätt på en porrkanal om du vill se sånt!
2020-04-08, 01:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Det här är TV 4
Gå och sätt på en porrkanal om du vill se sånt!

De visar inte inne på toan ändå? Vill se JASSAS min..
2020-04-08, 01:15
Medlem
Citat:

Minns du scenen när hon kastade sig på alla fyra på golvet efter Jullan och Gals1 knull i det dova ljuset i WC:n?
Tänk dig reaktionen att komma på celluit-skinkan och flens-prinsen i samma action?
Går inte ens att föreställa det psykbrytet framför sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in