2020-04-08, 00:53
Medlem
Vet inte vad som hänt men Jassa beter sig som en förvuxen fjortis. Lyssnat på henne i cirka 5 minuter nu. Riktigt pinsamt att se.
Amalia sa iaf sanningen nu till Jassa: ni kommer inte klara det på utsidan.
2020-04-08, 00:53
Medlem
Bulletzs avatar
Blåvlen ligger som ett frågetecken och funderar på vad fan det är för fel på ludret!
2020-04-08, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Det spelar ingen roll vad Alex gör, han kan ta ett skott för någon dom kommer ändå hitta något negativt, det måste va något coolt med att leka rasse bakom dator skärmen
Det är ändå fint att alex försöker fixa relationen med de närmsta vännerna han har i huset.
2020-04-08, 00:55
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
Jag var nästan likadan i tonåren. Tror det handlar om att man blir inmatad att ens värde många gånger ligger i ens utseende. Det blir liksom utgångspunkten för om man duger som människa eller ej. Resten är sekundärt och inte alls viktigt. Men det där skeva tankesättet växer ju det flesta ifrån efter tonåren.

Men jag var så också, men den man va i tonåren är ju inte den man är "på riktigt", det är ju som en övningsperiod typ haha.
Hela min tonårstid handlade om att få bekräftelse från killar gällande mitt utseende, inget annat i stort sett. Precis ALLT handlade om vad killar tyckte om mig. Men det försvann eftersom.

Men i vuxen ålder så tycker jag det är grymt när en kille är ärlig, istället för att smöra. Annars är han ju en mes om han inte vågar säga när något är fel liksom..
2020-04-08, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Blåvlen ligger som ett frågetecken och funderar på vad fan det är för fel på ludret!

Hon vill nog ha Martin för sig själv. Hon sa det i princip rakt ut i Jassas ansikte precis: ”ni kommer inte klara det på utsidan”
2020-04-08, 00:56
Medlem
Har Lenny äntligen kommit ut ur garderoben? Rimmet måste va helt till sig i byxan.
Vad fan har jag missat? Lenny går runt med en klänning och Jassa liknar en påskkyckling med sitt nya hår.
2020-04-08, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vet inte vad som hänt men Jassa beter sig som en förvuxen fjortis. Lyssnat på henne i cirka 5 minuter nu. Riktigt pinsamt att se.
Amalia sa iaf sanningen nu till Jassa: ni kommer inte klara det på utsidan.
Sa hon det? 😂😂😂
2020-04-08, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa hon det? 😂😂😂
Japp! Hon sa det följt av ”om ni inte klarar av blonderingsfasen här på insidan”
Men det ligger ju sanning i det Ami säger.
2020-04-08, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vad i HELA helvetet har Jassa gjort med sitt hår!?
Har inte kollat på hela dagen, inte orkat lyssna/se Amalia idag.

Slog på liven precis när Martin klagar om Jassas överdrivna kärlek mot honom och Jassas nya kalufs fick mig att hamna i chocktillstånd. Herregud.
Hon ville ha vitt hår. Mergim, som ville gå frisörlinje i gymnasiet men inte kom in, skulle fixa det. Det slutade med en ful, gul, blond, variant. Jassa tyckte den var ful och lackade sönder på produktionen för att "de gett henne fel hårfärg". När Martin sen inte sa att den var snygg började hon dampa på honom och bytte sovrum samt snackar mycket skit om Martin till Amilia och Mergim.
Medlem
riskns avatar
''Han är väldigt besatt av mitt utseende'' Jasmine
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Men jag var så också, men den man va i tonåren är ju inte den man är "på riktigt", det är ju som en övningsperiod typ haha.
Hela min tonårstid handlade om att få bekräftelse från killar gällande mitt utseende, inget annat i stort sett. Precis ALLT handlade om vad killar tyckte om mig. Men det försvann eftersom.

Men i vuxen ålder så tycker jag det är grymt när en kille är ärlig, istället för att smöra. Annars är han ju en mes om han inte vågar säga när något är fel liksom..
Det håller jag verkligen med dig om! Skönare att höra sanningen liksom, då kan man garva åt det tillsammans. Tycker iofs inte att Martin är den mest optimala partnern om man vill ha bekräftelse och känna sig bekväm så Jassa skulle nog passa bättre med någon annan.
Medlem
Honeyryders avatar
Jag hade fått en halv orgasm om Martin dumpade Jassa i tv, och sen ignorerade henne resten av tiden i huset. Kanske hade varit det bästa som hänt mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in