2020-04-08, 00:43
Medlem
Jasmine har borderline? Fyfan.. Martin får all skit när han inte har gjort ett piss. Hoppas Martin hittar en vettig tjej utanför huset, dumpa Jasmine i Farsta strand.
2020-04-08, 00:46
Medlem
Honeyryders avatar
Blev hon arg över att Martin va ärlig om hennes hår?
Jag har aldrig förstått den egenskapen hos många tjejer, att de vet vad han tycker men fan i helvete om han skulle säga det högt. Hon blev ju för fan arg för att han tyckte hon va ful som Bob??

Jag hade snarare blivit arg om min sambo ljög och sa att jag va snygg för att göra mig glad. Därför säger han alltid sanningen när jag frågar.
2020-04-08, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jasmine har borderline? Fyfan.. Martin får all skit när han inte har gjort ett piss. Hoppas Martin hittar en vettig tjej utanför huset, dumpa Jasmine i Farsta strand.

Vi vet inte att hon har Borderline men hennes beteendemönster stämmer bra.
Hoppas hon åker ut . Skäms!
2020-04-08, 00:47
Medlem
riskns avatar
Skulle Kongo våga säga till Jasmines ansikte att hon bara är känslosam och våga ge sin riktiga åsikt om någonting? Alltid när han pratar med henne eller andra kvinnor i huset så är han alltid så jävla inställsam till dem.
2020-04-08, 00:49
Medlem
Vad i HELA helvetet har Jassa gjort med sitt hår!?
Har inte kollat på hela dagen, inte orkat lyssna/se Amalia idag.

Slog på liven precis när Martin klagar om Jassas överdrivna kärlek mot honom och Jassas nya kalufs fick mig att hamna i chocktillstånd. Herregud.
2020-04-08, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iridescence
MEN DET ÄR JU BARA HÅR Skratta åt det! Känner igen mig själv från när jag var femton år och hysterisk över mitt misslyckade hemmafärgade hår. Man lär sig till slut att det är det som är bakom pannbenet som spelar någon roll!
Hon har ju ingenting mer än sitt utseende då personligheten suger och hon är dum som fan. Därför är håret avgörande för henne.

Nu ska hon inte ens äta frukost med de andra. 😂😂😂 Vi alla andra visste ju att det här skulle misslyckas. Hoppas att de inte skickar in mer blekning/färg.
2020-04-08, 00:50
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Blev hon arg över att Martin va ärlig om hennes hår?
Jag har aldrig förstått den egenskapen hos många tjejer, att de vet vad han tycker men fan i helvete om han skulle säga det högt. Hon blev ju för fan arg för att han tyckte hon va ful som Bob??

Jag hade snarare blivit arg om min sambo ljög och sa att jag va snygg för att göra mig glad. Därför säger han alltid sanningen när jag frågar.
Jag var nästan likadan i tonåren. Tror det handlar om att man blir inmatad att ens värde många gånger ligger i ens utseende. Det blir liksom utgångspunkten för om man duger som människa eller ej. Resten är sekundärt och inte alls viktigt. Men det där skeva tankesättet växer ju det flesta ifrån efter tonåren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodar
Jag kan se hur destruktivt det här "förhållandet" kommer vara. Martin är för mogen och ärlig för denna individ.

Han kommer även visa sin ärlighet med knytnävarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
MEN han försöker ju faktiskt hjälpa till i detta läget. Han säger ju saker som att dom ska möta halvvägs osv..

Det spelar ingen roll vad Alex gör, han kan ta ett skott för någon dom kommer ändå hitta något negativt, det måste va något coolt med att leka rasse bakom dator skärmen
2020-04-08, 00:51
Medlem
likebananass avatar
Lisa grät ju också efter att albanbögen klippte hennes hår. Nu är det ludret från Halmstad som lipar efter albanens ingrepp. De kanske lär sig att inte låta honom komma i närheten.
2020-04-08, 00:52
Medlem
Ni förstår ju hur psykbrytet på Jassa kommer vara när hon kommer ut och ser att Amilia och Martin har pussas bokstavligen bakom ryggen på henne. Någon borde fan varna honom för hon kommer slakta
2020-04-08, 00:52
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Lisa grät ju också efter att albanbögen klippte hennes hår. Nu är det ludret från Halmstad som lipar efter albanens ingrepp. De kanske lär sig att inte låta honom komma i närheten.
Haha, jag älskar när Mergim alltid självsäkert vill fixa kvinnornas hår och så blir det kaos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in