Jassa är så extremt osäker och söker Martins bekräftelse konstant och när han inte agerar exakt så som hon vill då blir det ett jäkla ramaskri. Så trött på henne. Fattar hon inte att Martin tröttnar på hennes beteende?
ååååh martin ser så ledsen ut. Förstår inte hur han orkar gång på gång ska hon börja små tjafasa med honom om helt onödiga saker... Och hon tror att det kommer hålla i längden!
Jass beter sig som en riktig fjortis nu. Helt otroligt! Hennes förhållande med Martin kommer garanterat inte att hålla länge till.
Haha, vilken stämning. Tänk att han orkar ligga kvar. Jag vet att Jasmine är en omogen tjej men hon måste sluta med den attityden som hon t.o.m. kritiserade Victoria för. Hon kan vara riktigt elak mot sina vänner. Nu är mesiga snickaren en obehaglig potentiell kvinnomisshandlare men ändå.
Haha, nu är Jassa och prinsen ”osams” så Jassa tycker att Martin sagt att hon ser ful ut. Men det blev ju inte fint? Dessutom var väl Jassa rätt så elak mot Martin efter hand hårmiss? Det har hon väl glömt bort?
Fjortisen är sån jävla pajas. Beter sig som en tioåring.
asså va fan ser jag? jasse är som en bebis. haha. Herregud, sjukt jävla känslig. Kan inte ta kritik. Vem bryr sig? Va glad att du är frisk och har mat på bordet.
Haha, vilken stämning. Tänk att han orkar ligga kvar. Jag vet att Jasmine är en omogen tjej men hon måste sluta med den attityden som hon t.o.m. kritiserade Victoria för. Hon kan vara riktigt elak mot sina vänner. Nu är mesiga snickaren en obehaglig potentiell kvinnomisshandlare men ändå.
Hon skämmer ut sig oerhört mycket. Det är bra, så åker hon strax