2020-04-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De spekulerar ju hela tiden om Mergims sexualitet för deras underhållning inför hela Sverige. Trots att han blir uppenbart obekväm när de gör det. De har fortsatt göra det bakom hans rygg. Det är ett favoritämne mellan Kongo och Sami.

Jag kommer också ihåg att när Sami och Amilia skulle sitta fastkedjade att Sami blev hypad och gjorde gester om att repet inte kommer räcka till över Amilias mage och alla älskade det då i tråden. Glasman sade till honom då direkt.

Jag förstår inte varför alla blir PK-kärringar när det kommer till Sami?

Sami är den ende värdiga vinnaren i år.
Visste inte vem han var när han klev in .
Men nu finns det ingen som kan ta hans plats.
2020-04-08, 00:17
Medlem
likebananass avatar
Citat:
De spekulerar ju hela tiden om Mergims sexualitet för deras underhållning inför hela Sverige. Trots att han blir uppenbart obekväm när de gör det. De har fortsatt göra det bakom hans rygg. Det är ett favoritämne mellan Kongo och Sami.

Jag kommer också ihåg att när Sami och Amilia skulle sitta fastkedjade att Sami blev hypad och gjorde gester om att repet inte kommer räcka till över Amilias mage och alla älskade det då i tråden. Glasman sade till honom då direkt.

Det är fortfarande spekulationer eller skitsnack. Skulle de rent ut säga att han är en jävla bög tycker jag det är dags att lämma. Skulle de sagt att Amelia är en fet fitta är det lika kränkande. På jobbet kan chefen säga till dig att du gör ett jävla dåligt jobb och lackar men inte att du är fet eller ful eller har en illaluktande fitta. Det finns en skillnad i många lägen och jag skulle skicka ut eller ge en varning för kränkning på direkten. Det finns ingen skillnad på människor vem man än må vara även kungen själv.
2020-04-08, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Man slänger i en färg i hela håret, ask 8.1. Klart.

Lycka till!
Framgår inte vilket fabrikat du menar eller om det hemmafärgning.
Men jag antar du menar hemmafärgning för annars kan du inte säga en sån dum kommentar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vet idioterna i huset att det pågår en pandemi? Vad säger dom om det?
Yes, Victoria berättade igår i sin livesändning att en läkare kom in i huset med jämna mellanrum och informerar läget. Därav censur vissa stunder då denna inte vill exponera sig. Deltagarna pratar inte om Coronaviruset alls i huset, de är inte oroliga eller så.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Amilia har kallat Alex sexistisk och anabola knutte utan varning så produktionen bryr väl sig inte.
Tydligen inte. Även om de har regler märker man att alla skiter i dom. Och då menar jag verkligen ALLA.
2020-04-08, 00:20
Medlem
Sami och Lennie är ju jättesöta men fan vad tråkigt att titta på kvast-verkstan. Somnar framför liven.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Sami är den ende värdiga vinnaren i år.
Visste inte vem han var när han klev in .
Men nu finns det ingen som kan ta hans plats.
Julia är hundra gånger mer värd än Sami att ta hem det här. Tyvärr, kommer inte äckliga vänstersvenskar rösta på henne för att hon gillar att knulla och bryta mot normer. Hon kommer inte heller få Flashbackarnas stöd mot Sami då hon inte är en f.d. nazist och ''white trash'' snubbe.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Jajo, inte sagt nått annat. Jag poängterade örnmannens dubbelmoral
Jag förstår. Många öknamn och kallelser på alla personer.
2020-04-08, 00:22
Medlem
iridescences avatar
Citat:

Hade Sami gjort sig rolig och hånat någon annan persons lukt bakom dennes rygg skulle jag och många andra här börja ifrågasätta honom.
2020-04-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag tror det kan bero på att han röker och har gjort det länge, till slut kan det lukta riktigt illa i kläder.. luktar liksom mer än bara rök. Så kanske han svettats i jackan. Inte så ofta man tvättar ytterkläder heller och kan nog vara svårt att känna sin egna lukt då man är van.

Tycker synd om honom nu.. De borde istället ha sagt till Sami typ "du skulle behöva tvätta den här jackan".
Samt! Ytterkläder på dem som röker mycket brukar oftast stinka rök och om man aldrig tvättar hackig blir de svettiga och äckliga. Dock ska man väl inte skvallra om det utan någon borde kanske säga på ett fint sätt att han bör tvätta jackan. Fina Sami!
2020-04-08, 00:23
Medlem
csfs avatar
ååååh martin ser så ledsen ut. Förstår inte hur han orkar gång på gång ska hon börja små tjafasa med honom om helt onödiga saker... Och hon tror att det kommer hålla i längden!
2020-04-08, 00:24
Medlem
Haha, nu är Jassa och prinsen ”osams” så Jassa tycker att Martin sagt att hon ser ful ut. Men det blev ju inte fint? Dessutom var väl Jassa rätt så elak mot Martin efter hand hårmiss? Det har hon väl glömt bort?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in