2020-04-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
https://twitter.com/JeffreyGuterman/status/1247545663530942464

Vet inte om det här är sant, men det är väl inte otroligt på något sätt. Trump är ju gränslös i sitt beteende. Och bisarr.
Jo, det stämmer. Det har beräknats att Trump äger upp till 500 USD, 5000 Sek i Sanofi genom fonder. Sanofi som INTE äger patentet på läkemedlet då de sålde det 2013 och som dessutom nu gått ut. Sjalvaste Sanofi som dessutom skänkt lakemedlen till USA.

Ni kan inte annat än rapa lögner från ljug media, eller hur? Underbar underhållning att se hur fel ute ni i TDSsekten ständigt är. Hat gör er blinda verkar det som.
Citera
2020-04-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbrorFranz
Jo, det stämmer. Det har beräknats att Trump äger upp till 500 USD, 5000 Sek i Sanofi genom fonder. Sanofi som INTE äger patentet på läkemedlet då de sålde det 2013 och som dessutom nu gått ut. Sjalvaste Sanofi som dessutom skänkt lakemedlen till USA.

Ni kan inte annat än rapa lögner från ljug media, eller hur? Underbar underhållning att se hur fel ute ni i TDSsekten ständigt är. Hat gör er blinda verkar det som.

Du skriver ju själv att det stämmer. Och att det stämmer anser du sen är att lapa lögner från ljug media.

Så USA har fått 29 miljoner doser gratis. Och de är alltså de som Trump vill att de ska använda. Det blir ju bra om det är så att det funkar.
Citera
2020-04-07, 20:37
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=3IXs0MiDLJw

Om hanlandet från Trump och andra sedan januari om vad som sagts och gjorts. Säger en del om hur Trump kan vända på en knappnål med sin tåspetssko. Han bara snurrar runt och tar nästa åsikt. Det är faktiskt obehagligt fast samtidigt är det roligt med denna moraliskt perversa typ.
Citera
2020-04-07, 20:41
Medlem
Citat:
Du skriver ju själv att det stämmer. Och att det stämmer anser du sen är att lapa lögner från ljug media.

Så USA har fått 29 miljoner doser gratis. Och de är alltså de som Trump vill att de ska använda. Det blir ju bra om det är så att det funkar.
Nej, det är inte vad jag skrev. Det enda som stämmer är att Trump har 5000 sek investerat i Sanofi. Sanofi äger inte patentet på medicinen och det finns ingen vinnig för Trump monetärt om medicinen fungerar. Det är vad du och din FakeNews artikel säger. Ni blir bortgjorda dagligen och det är underhållande, men det måste vara jobbigt för dig?! Lol
Citera
2020-04-07, 20:46
Medlem
Citat:
Tack för att återigen överbevisa dig själv. Obama tillsatte personen 2014 och blev interim IG 2020 för att chefen forsvann och personen var närmast i led. Du tar min ståndpunkt och frågar vad jag menar?! Speciell sorts forvirrad verkar du iaf.

Hon har jobbat sedan 1999. Fick sin ena position under Obama, och nu senast under Trump.
Var hittar du "Interim"?

Och oavsett, interim eller inte, hon fick sin tjänst nu i januari.
Skitsamma om hon var på tur eller inte, hade hon varit fel ute, inkompetent etc hade hon inte fått jobbet.
Citera
2020-04-07, 20:47
Medlem
Citat:
Nej, det är inte vad jag skrev. Det enda som stämmer är att Trump har 5000 sek investerat i Sanofi. Sanofi äger inte patentet på medicinen och det finns ingen vinnig för Trump monetärt om medicinen fungerar. Det är vad du och din FakeNews artikel säger. Ni blir bortgjorda dagligen och det är underhållande, men det måste vara jobbigt för dig?! Lol

Jag skrev att jag inte vet om det var sant. Vad i det är du har svårt att förstå. Jag söker fakta från flera håll och när jag skriver att jag inte vet om det är sant så är det det betyder. Men du länkar inte heller så var du får dina inläggsuppgifter ifrån är svårt att veta. Kanske du bara sitter och ljuger eftersom du inte vill bli källgranskad?
Citera
2020-04-07, 20:48
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Fox guest describes malaria drug as 'quack cure' for coronavirus
https://twitter.com/thehill/status/1247545941730697216

Verkar som att Fox"Bullshit"News försöker gång på gång hitta en Läkare som kan bekräfta att Hydroxychloroquine är en mirakelkur.......

Desperata fanskap.....
Citera
2020-04-07, 20:49
Medlem
https://oig.hhs.gov/oei/reports/oei-06-20-00300.pdf

"Interviews focused on three key questions:
1. What are your most difficult challenges in responding to COVID-19?
2. What strategies is your hospital using to address or mitigate these challenges?
3. How could government best support hospitals responding to COVID-19?"
Citera
2020-04-07, 20:51
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=wz65VdBEaHM

I kväll om ersättningen för småföretagarna. Undrar om någon får ställa någon enda fråga till Trump i kväll.
Citera
2020-04-07, 20:51
Medlem
Citat:
Jag skrev att jag inte vet om det var sant. Vad i det är du har svårt att förstå. Jag söker fakta från flera håll och när jag skriver att jag inte vet om det är sant så är det det betyder. Men du länkar inte heller så var du får dina inläggsuppgifter ifrån är svårt att veta. Kanske du bara sitter och ljuger eftersom du inte vill bli källgranskad?
Men du kan inte hålla dig från att sprida Fake News eller hur? Hatet mot Trump är för stort för att inte sprida lögner om honom. Ni är en patetisk liten sekt som verkligen hatar sanningen. Det ser man ju här, man blir påhoppad av 7 användare så fort man skriver sanningen. Riktigt sjukt beteende. Men underhållning.
Citera
2020-04-07, 20:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men du kan inte hålla dig från att sprida Fake News eller hur? Hatet mot Trump är för stort för att inte sprida lögner om honom. Ni är en patetisk liten sekt som verkligen hatar sanningen. Det ser man ju här, man blir påhoppad av 7 användare så fort man skriver sanningen. Riktigt sjukt beteende. Men underhållning.
Men fortfarande är ju detta administrationens rapport om sjukhusen problem som reporten frågar om.
Det verkar ovanligt svårt för dig att förstå.

Det enda du skriver i dina inlägg är felaktigheter eller oftast inget alls, utan mest rallar svingar om kring dig, och sen hoppas du träffar.
Men det gör du aldrig för du har noll koll på det du svarar på eller skriver om.
Citera
2020-04-07, 21:01
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:

Påminner om källhänvisning, exempelvis till dina "sanningar" enligt nedan (min fetning):

Citat:
Tyskland och Spanien har gjort 0 tester senate dygnet. Italien 30 000 och USA 100 000. Du verkar ha lite svårt med läsförståelse. Inte konstigt då du som om det är direktöversättning från kinesiska.

Visst kan du väl källhänvisa, tar ju inte så lång tid att copy-paste en länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in