2020-04-07, 18:33
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han kanske är bi för han gillar tjejer också kunde man lätt se när han var med Anty. Så jag tror inte han är 100% gay han beter sig som en tjej ibland mer ibland mindre vad jag har märkt iallafall men på sistone kanske mer som du säger. Det är ju ett känsligt ämne inte bara för muslimer även för alla andra allt handlar inte bara om religion.

Du måste ha sett i syne om du tycker att du såg någon attraktion mellan Mergim och Anty.. för den existrerade inte.

För muslimer, är det mer okej att vara bi än att vara helt gay?
2020-04-07, 18:34
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa vilket falsk litet luder( ja kirsty jag kallar din syster för luder för det är vad hon är)

hon ska fan ut efter sitt snack med mergim

Vad sa hon till Mergim?
2020-04-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maaareek
Ammis stjärthaka har snyggare och sexigare former än hennes riktiga rumpa. 🍑 Och ja just ...bra kommentar på hennes senaste instabild. Många poänger där 👍

Vad stod det? Missade.

Hon som lägger ut sig själv i hennes story hotar folk till höger och vänster i Facebookgruppen, om man skriver minsta lilla negativa sak om hennes valis.
Hon måste lida av någonting.
2020-04-07, 18:35
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Du måste ha sett i syne om du tycker att du såg någon attraktion mellan Mergim och Anty.. för den existrerade inte.

Han var ju för fan galen i henne 😂
Han sa själv han har känslor för henne man såg direkt på honom att han kände nåt 💯 du verkar vara blind.
2020-04-07, 18:37
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

För muslimer, är det mer okej att vara bi än att vara helt gay?

Jag menade inte så det inte okej alls, det är väl inte okej om man är kristen heller.
2020-04-07, 18:37
Medlem
likebananass avatar
Den i särklass falskaste personen i BB är ludret från Halmstad. Alex framstår som Einstein i förhållande till hur dum ludret är. Ett helvete att hon bor i mitt kära GBG och besudlar. Vi i Gbg avskyr detta avskräde. Visar hon sig på stan eller ute på en krog får hon känna på vår älskvärdhet. Vi Göteborgare måste se till att få iväg ludret tillbaka till Halmstad och stänga stadsportarna för dessa människor. Ut från BB sedan GBG.
2020-04-07, 18:38
Medlem
Någon som hörde Mergim tidigare idag/ morse, när dom spelade en massa djurläten i högtalarna?
Mergim sa: Det låter som en höna. Jag hatar/är rädd för fåglar.
Höna är väl en fågel?
2020-04-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han kanske är bi för han gillar tjejer också kunde man lätt se när han var med Anty. Så jag tror inte han är 100% gay han beter sig som en tjej ibland mer ibland mindre vad jag har märkt iallafall men på sistone kanske mer som du säger. Det är ju ett känsligt ämne inte bara för muslimer även för alla andra allt handlar inte bara om religion.
Förvisso förvisso, men om man tänker efter så ser ju Anty lite ut som en dragqueen artist, ruggigt översminkad, klär sig som en drag för att inte tala om de ruggigt äckliga klorna hon har i ändan av fingrarna.
Visst visst, det är möjligen känsligt för alla korvryttare innan de kommer "ut" MEN att släta över att det inte skulle vara extra känsligt för just MUSLIMER får dig enbart att framstå oerhört tramsig, för ALLA vet hur muslimer fungerar då det kommer till Homosexualitet.
Fake muslimen har ju till och med ställt frågan i huset till sin familj, om det är haram att pussa en annan men, men han poängterade -Inte på munnen munnen alltså.
2020-04-07, 18:41
Medlem
Amilia pumpar hela tiden Julia på information om Team rainbow. Det är därför jag tror att hon bytt sida till Rosapakten. Julia umgås inte mycket med Team rainbow. Det kändes som hon släppte saker när Glasman försvann. Sami och Alex umgås hela tiden nu. Rappar tränar och har det skoj. Rosapakten vinner alla tävlingar. Om det inte är Lennie så vinner Amilia eller Mergim.
Senast redigerad av Ricardos 2020-04-07 kl. 18:59.
2020-04-07, 18:42
Avslutad
Vilka har köksveckan? Lennie, Martin och någon till va?
2020-04-07, 18:44
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Amilia pumpar hela tiden Julia på information om Team rainbow. Det är därför jag tror att hon bytt sida till Rosapakten. Julia umgås inte mycket med Team rainbow. Det kändes som hon släppte saker när Glasman försvann. Sami och Alex umgås hela tiden nu. Rappar tränar och har det skoj.
"Team Rainbow" vill ju ändå ha ut Julia. Vill veta hur Julia tänker med allt. Hon kan vara steget före alla andra, eller så är hon bara förvirrad och agerar mer på känslor än vad som är smartast.
2020-04-07, 18:46
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Någon som hörde Mergim tidigare idag/ morse, när dom spelade en massa djurläten i högtalarna?
Mergim sa: Det låter som en höna. Jag hatar/är rädd för fåglar.
Höna är väl en fågel?

Är han rädd för fåglar nu också?
Herrejösses! Är det något den lille tönten inte är rädd för? (förutom äldre mäns penisar)
Måste vara påfrestande att gå omkring och vara rädd hela tiden. Det kan vara en förklaring till hans beteende, han söker tröst och trygghet hos äldre män.
Även om jag inte kan begripa hur han kan tycka att det mesiga mähät Lennie utstrålar någonsomhelst form av trygghet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in