2020-04-07, 18:19
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Pratade om Mergim
Okej. Gråter han varje vecka också?
2020-04-07, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jasmine sa till Mergim att anledningen till att Julia vill ha ut Frida är för att hon masserade Sami och att Julia är kåt på Sami.

Det är nog den rätta anledningen för förra veckan så kämpade hon mot Lennie och Amilia för att Frida skulle bli immun.
Dessa tjejer är så styrda av kärlek (jas och julia och även amilia)
2020-04-07, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Trosor??
Blöjor skulle väl passa den lille fjollan bättre? Sedan kan han ligga och drömma om hur ryggradslöse Lennie byter på honom och slickar honom ren mellan skinkorna.
Är det bara jag som inbillar mig, eller har han inte blivit ännu fjolligare på sista tiden? Självaste Jonas Gardell verkar ju vara värsta machosnubben i jämförelse med Mergim.
Undrar om hans pappa och farbröder sitter och är förbannade på honom när de ser hur han beter sig?
Absolut har han blivit fjolligare och fjolligare ju längre han varit i huset, han börjar väll sakta glömma HARAM. Men det blir nog inte så kul för honom när han kommer ut och får stå till svars för sitt pussande smekande och struttande efter nasal Lenny.
Men HBTQ rörelsen sitter väll och biter på naglarna och hoppas att han kommer ur garderoben i live tv, skrev detta igår med, MEN tänk vilken seger det skulle vara för HBTQ rörelsen om en Muslim av manligt kön skulle ta detta steget!?!?!?!?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa vilket falsk litet luder( ja kirsty jag kallar din syster för luder för det är vad hon är)

hon ska fan ut efter sitt snack med mergim

Vad snackades det om? Gissar på att hon hunnit gola.
Trodde det skulle gå fortare än såhär
Medlem
Eagle35s avatar
Du som hackade Mergims konto kommer ångra det hahaha 😂 den mest falskaste i huset är Alex ormen som vill ha ut er Sami så han borde ni vara mest emot haha.
2020-04-07, 18:24
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jassa vilket falsk litet luder( ja kirsty jag kallar din syster för luder för det är vad hon är)

hon ska fan ut efter sitt snack med mergim
Nu kommer den riktiga personligheten fram från Jasmine,går inte att dölja i evighet.Kom ihåg för några veckor sedan då Julia sa till Jasmine du spelar...Nänänä jag är ärlig går inte bakom ryggen och pratar eller paktar.Wtf En av det värsta jämte Alex att hugga folk i ryggen
2020-04-07, 18:24
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Okej. Gråter han varje vecka också?

Haha tror vi har missförstått varann 😂
2020-04-07, 18:27
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Nu kommer den riktiga personligheten fram från Jasmine,går inte att dölja i evighet.Kom ihåg för några veckor sedan då Julia sa till Jasmine du spelar...Nänänä jag är ärlig går inte bakom ryggen och pratar eller paktar.Wtf En av det värsta jämte Alex att hugga folk i ryggen
Så jävla sjukt att man hade rätt om loudret all along.

Bara få här på FB som lyckades se igenom henne tidigt in i programmet.
2020-04-07, 18:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Julia avslöjade Jassa innan Robinson veckan.
2020-04-07, 18:28
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Absolut har han blivit fjolligare och fjolligare ju längre han varit i huset, han börjar väll sakta glömma HARAM. Men det blir nog inte så kul för honom när han kommer ut och får stå till svars för sitt pussande smekande och struttande efter nasal Lenny.
Men HBTQ rörelsen sitter väll och biter på naglarna och hoppas att han kommer ur garderoben i live tv, skrev detta igår med, MEN tänk vilken seger det skulle vara för HBTQ rörelsen om en Muslim av manligt kön skulle ta detta steget!?!?!?!?!

Han kanske är bi för han gillar tjejer också kunde man lätt se när han var med Anty. Så jag tror inte han är 100% gay han beter sig som en tjej ibland mer ibland mindre vad jag har märkt iallafall men på sistone kanske mer som du säger. Det är ju ett känsligt ämne inte bara för muslimer även för alla andra allt handlar inte bara om religion.
2020-04-07, 18:31
Medlem
Honeyryders avatar
Såg någon detta idag:
Amilia ska ha sagt - "Mergim, verkar inte Lennie lite nere?"
Mergim - "Aa säkert tröttnat på oss"
Amilia - "Nej jag tror han saknar Victoria"

Och efter det ska de ha börjat snacka skit ännu en gång om Vickan idag?

Någon som skrev på instagram. Jag tänkte idag att varför i helvete snackar Amilia SÅHÄR mycket skit om Vickan när de igår va BFF´s.. men då beror det ju på svartsjuka såklart. Förstår att hon snackar skit, men idag på dagen också så snackade de i typ en timma BARA om Vickan.
2020-04-07, 18:31
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Så jävla sjukt att man hade rätt om loudret all along.

Bara få här på FB som lyckades se igenom henne tidigt in i programmet.

Alex ormen är fan den som spelar som fan mer än jassa, han har huggit folk och hoppat mellan grupperna. Och nu även mellan gula rummets pakter. Men iallafall Alex Jassa, Martin är rygglösa, Julia är lite svajig också.

Som jag sagt ingen av dom i gula rummet är inte lojala mot varann dom i rosa rummet är mer lojala mot varann. Kommer bli kaos i gula rummet snart...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in