Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Undrar om de nu kommer att ta upp denna ”bevisning”?
Från min källa som var på rättegången:
” ”Enligt försvaret ska Lenas mobilhörlurar och ett bankkort vara försvunna. Och försvaret menar att varför skulle Stefan ta det, han han har eget bankkort. ”
”Försvaret sad ett mobilfodral också var försvunnet från Lena och att Stefan skulle inte ta något sådant.””
Haha, tänkte just på den.
Men det kan har sparat det bästa till det sista.
Vi får se vad de ar samlat på sig.
Försvaret har ju haft lite löst hängande frågor till åklagarens vittnen, som inte riktigt har blivit begripliga för mig vad de har haft i sikte.
Men SD hjälpte ju till lite själv genom att både ljuga i förhör och komma med nya utsagor i rätten som inte verkar trovärdige. Plus att han sitter och är arrogant, himlar med ögonen, kallar åklagaren för idiot mellan tänderna och skrattar på olämpliga ställen. Det förstärker ju inte direkt intrycket av en oskyldig man.
Vad var det hon sa nu målsägarbiträdet; att han inte visade några känslor?
Kanske han satt oberörd när de visade bilderna på L*ena och obducenten berättade om våldet?
Jag tror att alla lögnerna kan ligga honom mycket djupt i fatet. Rätten kommer inte att köpa dom. De är helt enkelt inte trovärdiga.
Blodet, trots (och tack vare!) storstädning som finns kvar.
Blodet på skon.
DNA under ringen.
Telegram och raderingar.
Dödshot och tidigare uttalanden om att döda personer.
Stalking beteende
Lögner, lögner, lögner. Anpassningar ända in i rättssalen.
En fru som också säger samma lögn som SD själv gjorde, tills han blir överbevisad.
JG gjorde inte saken bättre.
SDs önskan om att lappa ihop förhållandet, men ändå inte kunna avsluta med LW.
Exfrun skiljer sig men ändå åker med till USA och verkar mer bunden än någonsin till sin fd och som lämnar sin fisk när L*ena "försvinner"
NU SKA ALLT BLI SÅ BRA SÅ....